Booking.com

Jak booking potrafi zepsuć plany!!! Co roku wybierałam inny portal aż w tym roku... I BŁĄD!! 2 dni przed wyjazdem dostaję telefon od właściciela kwatery w Chorwacji, że muszę ją odwołać bowiem na ten sam czas nałożyła się jeszcze jedna, i to ten ktoś był pierwszy... super szkoda że nie dowiedziałam się po dotarciu na miejsce, Booking. Com winą obarcza właściciela pensjonatu, jednak to mnie nie interesuje ja chcę w takim razie kwaterę w tej samej cenie, standardzie i miejscu jak zarezerwowana jeszcze jesienią celem zaplanowania udanego urlopu.. Portal przysyla mi dosłownie "kurnik" rodem z PRL albo kwaterę do jakiej muszę dołożyć dużo ponad planowany budżet. Polityka firmy jak Pani na infolinii ładnie ujęła jest taka, że po pobycie w danym, zaproponowany miejscu na podstawie wystawionego przez obiekt rachunku zwrócą mi różnicę tylko pytam grzecznie a skąd ja ma mieć na dziś ta różnice do zapłaty.. Usłyszałam że zawsze mogę też zarezerwować coś przez inne strony hahha żart??!!! To Ja nie z mojej winy mam już siedząc na waluzkach zastanawiać się gdzie i czy pojadę!!?? Kwatera Na jaką się zdecydowałam w bliskości mojego budżetu to oczywiście niższy standard... Ale albo to albo nic a już mam po drodze i nocleg opłacony i koszty inne poniesione.... A booking na pytanie jak długo na zwrot będę czekać oczywiście już nie odpisał. Jeśli będę musiała od firmy na siłę moje pieniądze odzyskiwać nie omieszkam się podzielić!!!! Taki o to booking.com polecam z czystym sumieniem Adrialin!!!!
03/08/2018 21:33  
gość_ccd26
gość_ccd26 - Profil gość_ccd26
kemot97 2018-08-09 15:36   
kemot97 - Profil kemot97
Booking jako platforma dziala znakomicie. Ich dzial oblsugi klienta jest pomocny i zawsze propnuje alternatywy i - jak widac nawet zaproponowali zwrot roznicy - wiec nie jest z nimi tak zle. Gorzej z tym wynajmujacym - zabukowalas kwatere dosc dawno temu (wiec facet wystawil miejsce w cenie standardowej). Jak przyszedl sezon - i zwiekszony popyt na kwatery zorientowal sie ze mogl wyciagnac wiecej kasy za to, wiec pewnie na innej stronie lub poza-internetowo wynajal komus kto zaplacil wiecej, a twoja odwolal. To nie booking jest ten zly.

Korzystam z booking.com non stop i nigdy nie bylo problemow z nimi, a kilka razy kontaktowalem sie z nimi i zawsze byli pomocni.
gość_bb0b1 2018-08-08 10:15   
gość_bb0b1 - Profil gość_bb0b1
Ale to nie wina booking.com. Przecież nawet chcieli Ci zwrócić po pobycie różnicę. Mniej roszczeniowości, więcej świadomości trochę...
gość_a1509 2018-08-04 09:57   
gość_a1509 - Profil gość_a1509
Ale to nie booking zepsuł twoje plany tylko niesolidny najemca który wynajął dwa lokal dwóm klientom w tym samym czasie.
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama