×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Booking.com


Jak booking potrafi zepsuć plany!!! Co roku wybierałam inny portal aż w tym roku... I BŁĄD!! 2 dni przed wyjazdem dostaję telefon od właściciela kwatery w Chorwacji, że muszę ją odwołać bowiem na ten sam czas nałożyła się jeszcze jedna, i to ten ktoś był pierwszy... super szkoda że nie dowiedziałam się po dotarciu na miejsce, Booking. Com winą obarcza właściciela pensjonatu, jednak to mnie nie interesuje ja chcę w takim razie kwaterę w tej samej cenie, standardzie i miejscu jak zarezerwowana jeszcze jesienią celem zaplanowania udanego urlopu.. Portal przysyla mi dosłownie "kurnik" rodem z PRL albo kwaterę do jakiej muszę dołożyć dużo ponad planowany budżet. Polityka firmy jak Pani na infolinii ładnie ujęła jest taka, że po pobycie w danym, zaproponowany miejscu na podstawie wystawionego przez obiekt rachunku zwrócą mi różnicę tylko pytam grzecznie a skąd ja ma mieć na dziś ta różnice do zapłaty.. Usłyszałam że zawsze mogę też zarezerwować coś przez inne strony hahha żart??!!! To Ja nie z mojej winy mam już siedząc na waluzkach zastanawiać się gdzie i czy pojadę!!?? Kwatera Na jaką się zdecydowałam w bliskości mojego budżetu to oczywiście niższy standard... Ale albo to albo nic a już mam po drodze i nocleg opłacony i koszty inne poniesione.... A booking na pytanie jak długo na zwrot będę czekać oczywiście już nie odpisał. Jeśli będę musiała od firmy na siłę moje pieniądze odzyskiwać nie omieszkam się podzielić!!!! Taki o to booking.com polecam z czystym sumieniem Adrialin!!!!

03/08/2018 21:33,  
<>

gość_c5c86 - Profil
gość_c5c86
  

  
Booking jako platforma dziala znakomicie. Ich dzial oblsugi klienta jest pomocny i zawsze propnuje alternatywy i - jak widac nawet zaproponowali zwrot roznicy - wiec nie jest z nimi tak zle. Gorzej z tym wynajmujacym - zabukowalas kwatere dosc dawno temu (wiec facet wystawil miejsce w cenie standardowej). Jak przyszedl sezon - i zwiekszony popyt na kwatery zorientowal sie ze mogl wyciagnac wiecej kasy za to, wiec pewnie na innej stronie lub poza-internetowo wynajal komus kto zaplacil wiecej, a twoja odwolal. To nie booking jest ten zly.

Korzystam z booking.com non stop i nigdy nie bylo problemow z nimi, a kilka razy kontaktowalem sie z nimi i zawsze byli pomocni.
09/08/2018 15:36  

gość_bb0b1 - Profil
gość_bb0b1
  
Ale to nie wina booking.com. Przecież nawet chcieli Ci zwrócić po pobycie różnicę. Mniej roszczeniowości, więcej świadomości trochę...
08/08/2018 10:15  

gość_a1509 - Profil
gość_a1509
  
Ale to nie booking zepsuł twoje plany tylko niesolidny najemca który wynajął dwa lokal dwóm klientom w tym samym czasie.
04/08/2018 09:57  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie