Rzym Fiumicino: otwarcie terminalu 5

3 maja otwiera nowy terminal lotniska Fiumicino. Obok terminali A i B (Schengen), AA (dla LCC), C (Extra Schengen) nowy terminal 5 bedzie dedykowany dla calego ruchu transkontynentalnego,dotad obslugiwanego w terminalu C. W efekcie intensywnego rozwoju polaczen lotniska FCO i przeniesienia duzej czesci ruchu LCC z Ciampino do Fiumicino, konieczne bylo utworzenie nowego terminala dla ruchu transkontynentalnego. Terminal 5 jest wyposazony w nowoczesny system ochrony anty-terrorystycznej.Z terminala 5 operowac bedzie 6 linii amerykanskich oraz Alitalia,Singapore,Emirates,El Al etc. W 2007 roku lotnisko FCO odprawilo 33 mln pax.
30/04/2008 02:53  
gość_f49b6
gość_f49b6 - Profil gość_f49b6
adams 2008-05-01 20:35   
adams - Profil adams
hamburg: no tak ! Taka FRanca w Polsce powinna reklamować sie pod hasłem: Ryanair-Cena Czyni Cuda :)
hamburg 2008-05-01 20:26   
hamburg - Profil hamburg
adams: No to bylo fajnie...i ile nowych lotnisk w Polsce by powstalo :-))))))))
adams 2008-05-01 20:23   
adams - Profil adams
CCC? tO mogliby tam przenieść rejsy tanich linii lotniczych:)
humbak 2008-05-01 17:55   
humbak - Profil humbak
Wroclaw tez widzial, co widac do dzisiaj... :o( A pierwsze slysze, ze na FCO jest Terminal AA. A to dlaczego nagle nazwali Terminal 5? Nie mogli ... BB? Lub CCC? :o) hihihi
paolo-79 2008-04-30 21:08   
paolo-79 - Profil paolo-79
mikerus:w Katalonii mowia 'Uroklau' ;)
mikerus 2008-04-30 19:54   
mikerus - Profil mikerus
paolo-79 jakie tam Breslau... Ta nazwa funkcjonuje tylko u dziadków i babć z NRD. Wśród światowców Wrocław jest powszechnie znany jako "Roklo". "Krakał" i "Łorsoł"(choć historycznie to akurat prawda, że Warszawa widziała wojnę;)) się nie umywają... :D
michalb 2008-04-30 19:04   
michalb - Profil michalb
terminal AA nie jest rzeczą prosta znaleźć ale jak już sie znajdzie to rozczarowanie na całego ,nawet tam łazienki nie ma (nie było w lutym) jak z tamtąt leciałem po check in dluga droga do gate
miras 2008-04-30 18:20   
miras - Profil miras
"hehehehehehe...takie rzeczy tylko w Italii;)" Dlatego właśnie Italia jest taka fajna :)))) Włosi są tacy żywiołowi :)) co też widać na forum ;D
paolo-79 2008-04-30 18:05   
paolo-79 - Profil paolo-79
mikerus:co to jest WrocLove?ah,chyba wiem..kiedys slyszalem ze ratusz Wroclawia narzeka sie ze WRO jest malo znany w Europie bo nie ma-jak WAW i KRK-nazwe po angielsku...Widze ze juz jest przelozenie Breslau na english..WROCLOVE!
paolo-79 2008-04-30 18:02   
paolo-79 - Profil paolo-79
ay ay...to ja Tobie powiem na priv bo to info exclusywne;)))mikerus:AA to taki megakurnik miedzy A i B,zrobiony chyba od lipca2007 dla LCC ktore emigruja z Ciampino...
miras 2008-04-30 18:00   
miras - Profil miras
paolo: a dokładnie w którym miejscu jest to bordello??? Byłem na Fiumicion raz, ale przez 8 godzin (czekając na opóźniony SkeEurope) i przeszedłem te terminale wzdłuż i wszerz, ale jakoś nie zauważyłem żadnego przybytku rozkoszy :))
paolo-79 2008-04-30 17:54   
paolo-79 - Profil paolo-79
bordello na Fiumicino jest od wiekow;)zaczynajac na terminologii terminali... A,B,C,AA i... 5 hehehehehehe...takie rzeczy tylko w Italii;)
mikerus 2008-04-30 15:04   
mikerus - Profil mikerus
A ten wspomniany terminal AA to długo już istnieje? W zeszłym roku korzystałem z usług FCO lecąc FlyNiki i SkyEurope, i chyba go jeszcze nie było? A swoją drogą, to straszny bałagan jest na tym lotnisku, może nowe terminale uporządkują nieco sytuację!;-)
adams 2008-04-30 14:52   
adams - Profil adams
no ładnie, ładnie dzieje sie na fiumicino :)
paolo-79 2008-04-30 03:03   
paolo-79 - Profil paolo-79
3 maja otwiera nowy terminal lotniska Fiumicino. Obok terminali A i B (Schengen), AA (dla LCC), C (Extra Schengen) nowy terminal 5 bedzie dedykowany dla calego ruchu transkontynentalnego,dotad obslugiwanego w terminalu C. W efekcie intensywnego rozwoju polaczen lotniska FCO i przeniesienia duzej czesci ruchu LCC z Ciampino do Fiumicino, konieczne bylo utworzenie nowego terminala dla ruchu transkontynentalnego. Terminal 5 jest wyposazony w nowoczesny system ochrony anty-terrorystycznej.Z terminala 5 operowac bedzie 6 linii amerykanskich oraz Alitalia,Singapore,Emirates,El Al etc. W 2007 roku lotnisko FCO odprawilo 33 mln pax.
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama