gość_3247e
2016-11-26 16:46
do gość_2d141 ! Bardzo mądrze to ująłeś!
gość_f635a
2016-11-25 21:00
no cóż Powiedziałbym na chama trzeba chama i tak właśnie jest się traktowanym jak się zachowuje w stosunku do ochrony. KTW nie odstają od pozostałych lotnisk Europejskich - ale niestety kultura korzystających z tego lotniska już znacznie. Dlaczego we własnym kraju jesteśmy chamscy, gburowaci ordynarni wobec siebie, szczególnie widać to w charterach? Sięgamy totalnego dna i nikt nie reaguje na klnących pijaków oczekujących do odprawy itd itp. ale kiedy ochrona wyda konkretne polecenie to wymagamy kultury od nich! Trochę pokory i szacunku i nikomu korona z głowy nie spadnie - dotyczy dwóch stron. A tak na marginesie - jak atmosfera w KTW nie odpowiada to jest kilka alternatywnych lotnisk więc wolny rynek za miedzą całują w stopy i rączki każdego przybyłego na to lotniska klienta ze Śląska!
gość_2d141
2016-11-25 13:21
Problem polega na tym, ze mowa jest o rzeczach "miękkich" takich jak uprzejmość, a tego sie nie da przeczołgać, zaś przełożony zawsze weźmie stronę pracownika. Poza tym chamskie zachowania pracownikow ochrony spotyka sie na rożnych lotniskach, jak jesteś taki mądry to czołgaj sie z nimi, tylko pamiętaj, ze oni zawsze moga cię przetrzymac tak długo, ze nie zdążysz na swój samolot i co wtedy? Ty będziesz w plecy, a oni zawsze sie wylgaja tym, ze wszystko robili w trosce o bezpieczeństwo, zaś "awanturujący sie" pasażer wzmaga czujność, bo moze byc "trefny". I co wtedy zrobisz mądralo?
Zamiast tu wylewać żale może należałoby natychmiast interweniować u bezpośrednio przełożonych? W końcu ochrona to nie jacyś bogowie i oni też mają procedury, których muszą przestrzegać. Jeśli nie miałbym sobie nic do zarzucenia i był pewny swego to bym takiego pana "przeczołgał" jeśli poczułbym się choć odrobine niewłaściwie potraktowany. To ja płacę i w tym zakresie mam prawo wymagać.
Dawno już nie leciałem, ale akurat do Katowic i Warszawy nie miałem nigdy zastrzeżeń, prędzej do Krakowa, choć też nie w takim zakresie jak to opisujecie.
gość_314c7
2016-11-24 08:53
Popieram te opinie.Kto zatrudnil tych ludzi ? Praktycznie nie posluguja się zadnym obcym jezykiem.Zawsze gburowaci a w tym roku leciałem już 24 razy..Rozkazy jak w jakims poprawczaku.Panie prezesie czas zrobić z tym porzadek
gość_2d141
2016-11-23 13:56
Akurat lotnisko katowickie pod względem kultury i zachowań kontroli bezpieczeństwa negatywnie odstaje od średniej. Latam dość czesto (2-4 razy w tygodniu), z czego 2/3 po Polsce i naprawdę arogancja, albo delikatniej mówiąc, poczucie ze państwo z ochrony w KTW maja sie za istoty wyższego gatunku jest tam bardzo duże. Oczywiście wszystko zależy od ludzi i od zmiany, bo zdarza sie, ze kontrola przebiega normalnie, ale czesto mozna trafić na sytuacje, w których państwo z SOL bardzo usilnie pokazują pasażerowi, ze moga pasażerowi kazać zrobić wszystko i to od ich widzimisie zależy jak zostanie on potraktowany.
gość_c68b7
2016-11-21 22:55
Zgadam się w 100% z Maly77, kontrola bezpieczeństwa w KTW to totalna porażka, nigdzie na świecie nie czułem się tak upodlony jak w KTW. Nie ma to nic wspólnego z bezpieczeństwem, ludzie tam pracujący czerpią sadystyczną przyjemność z poniżania ludzi. Nigdy w życiu! KTW i Wizz cudowny duet;)
lysypiotr76
2016-11-21 22:23
Maly77 - Na każdym polskim lotnisku znajdziesz coś co Tobie czy innej osobie się nie spodoba. Ale słowa ,, totalna porażka" mają się nijak do rzeczywistości.