LOT w USD - ktoś zapłacił?

Kupowałem właśnie bilecik krajowy w LOT no i zgodnie z wyczytanymi tu wskazówkami wybrałem USA, aby wykiwać LOT i uniknąć opłaty za etix. Niestety próba zapłaty kartą (polską) skończyła się komunikatem: nieudana autoryzacja. Spróbowałem innej karty - to samo. Po zmianie kraju na PL i zapłaceniu haraczu jedna z wcześniej użytych kart zadziałała. Zastanawiam się czy przeszkodziła polska karta, czy może mój profil z podanym krajem Polska? Nie wpadłem na to wcześniej żeby się wylogować, ale z drugiej strony musiałbym wtedy przy zakupie podać fałszywy adres (kraj USA). A wy jak sobie radzicie? :) Swoją drogą, jeśli ktoś widzi w tym jakiś sens bądź zna powód (nienaliczania Etixa dla walut USD i GBP a naliczania dla EUR i PLN) niech mnie oświeci
16/04/2008 21:47  
gość_f49b6
gość_f49b6 - Profil gość_f49b6
humbak 2008-04-19 23:27   
humbak - Profil humbak
szot, gral: Zatem jest jakis blad systemowy z moim profilem, gdyz ja tak robic nie moge. Musze zadzwonic i niech mi zrobia porzadek, gdyz mam juz ... 4 profile na stronie LOTu.
szot 2008-04-18 15:33   
szot - Profil szot
gral: tak, i płacę kartą
gral 2008-04-18 15:27   
gral - Profil gral
szociku ale kupujesz za dulary? stenus dzieki za info, nastepnym razem ja ich a nie oni mnie :)
szot 2008-04-18 14:51   
szot - Profil szot
aha, i mam logujac się na swoim koncie zestawienie wszystkich swoich biletów jakie kupiłem w LOT...
szot 2008-04-18 14:50   
szot - Profil szot
stenus: ja na stronie LOTu jak kupuję bilet jestem najpierw zalogowany a następnie dokonuję rezerwacji i nie mam problemu z rezerwacją a co więcej, nie muszę wpisywać swoich danych i rodzaju płatności za bilet bo system od razu mi wstawia podane przeze mnie wcześniej informacje, przechowywane na moim koncie/profilu w LOT...
humbak 2008-04-18 13:57   
humbak - Profil humbak
gral: Twoj problem nie wynikal z faktu karty, tylko z faktu takiego, ze kupowales bilet przez swoj profil. System strony LOTu jest tak beznadziejny, ze nie kupusz biletu wchodzac na swoj profil i kupujac ze swoimi danymi. Natomiast jesli kupisz bilet jako niezalogowany, to wpisujesz wszystkie swoje dane (nie falszywe, tylko prawdziwe). Ja nie nie loguje, kupuje jako gosc, jestem na stronie USA, jezyk polski lub angielski (wszystko jedno) i podaje wszystkie moje prawddziwe dane. Nie chce faktury, ktora do odbioru jest w USA, bo jej nie potrzebuje. I wten sposob kupuje bilety krajowe za dolary. Mniej wiecej juz od raku tak kupuje. Nota bene, nigdy nie udalo mi sie kupic biletu logujac sie po raz kolejny do profilu, gdyz niezaleznie o tego, czy bylem zalogowany na Polske czy USA, strona nie autoryzowala karty. Wiec zawsze kupuje jako gosc, a szkoda, bo lubie miec zestawienie swoich zakupow lotniczych w profilu.
tomekk 2008-04-16 22:24   
tomekk - Profil tomekk
Dzięki za pocieszenie :P Troche zboczyliśmy z tematu, myślę, że stenus coś więcej będzie mógł napisać o kupowaniu biletów LOT-u za dolce. Podobne motywy przerabiałem z Lufthansą, kupowałem tym samym Amexem, ale ich system był bardziej sprytny i nie dało się wpisać adresu w Polsce, więc wpisałem adres amerykański firmy w ktorej pracuje (bo Amex firmowy, ale mogę robić na niego prywatne zakupy) - też przeszło bez problemu ;)
gral 2008-04-16 22:20   
gral - Profil gral
a jeśli będzie pan tak miły i będzie zerkał na podwozie przez okno w podłodze to dostanie pan od nas w prezencie długopis i kubek :)
gral 2008-04-16 22:19   
gral - Profil gral
drogi panie tomekk: kase za 31 sierpnia oczywiscie oddamy, ale 29 lot sie odbedzie, wiec lec pan sobie na zdrowie :P
tomekk 2008-04-16 22:12   
tomekk - Profil tomekk
gral: mam świadomość i nawet napisałem maila do C0, że jeżeli rzeczywiście zmienili rozkład i zlikwidowali niedzielne połączenie AMS - KRK to proszę ich o skasowanie rezerwacji i zwrot kasy. Napisanie maila poprzedziło prawie godzinne wiszenie na telefonie podczas próby dodzwonienia się do BOK ;)
gral 2008-04-16 22:08   
gral - Profil gral
tomekk: masz świadomość, że lotu Amsterdam-Kraków 31 sierpnia nie da się kupić w C0 - tak jakby nie istniał. 29.08 jest. Więc może się okazać, że nie wrócisz :)
gral 2008-04-16 22:04   
gral - Profil gral
hmmm mam Amexa ale wydanego w Irlandii i rozliczanego w EUR. Ciekawe czy by zadziałał. Mam też kredytowe karty irlandzkie. Ale już nie chciało mi się kombinować. Następnym razem się pobawię :)
tomekk 2008-04-16 22:00   
tomekk - Profil tomekk
Ja płaciłem Amexem i podawałem polski adres - przeszło bez problemu.
gral 2008-04-16 21:52   
gral - Profil gral
Kupowałem właśnie bilecik krajowy w LOT no i zgodnie z wyczytanymi tu wskazówkami wybrałem USA, aby wykiwać LOT i uniknąć opłaty za etix. Niestety próba zapłaty kartą (polską) skończyła się komunikatem: nieudana autoryzacja. Spróbowałem innej karty - to samo. Po zmianie kraju na PL i zapłaceniu haraczu jedna z wcześniej użytych kart zadziałała. Zastanawiam się czy przeszkodziła polska karta, czy może mój profil z podanym krajem Polska? Nie wpadłem na to wcześniej żeby się wylogować, ale z drugiej strony musiałbym wtedy przy zakupie podać fałszywy adres (kraj USA). A wy jak sobie radzicie? :) Swoją drogą, jeśli ktoś widzi w tym jakiś sens bądź zna powód (nienaliczania Etixa dla walut USD i GBP a naliczania dla EUR i PLN) niech mnie oświeci
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama