Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
AerLingus ma w ofercie dużo nowych kierunków do US - ale to dlatego, że zaczeli działać wspólnie z JetBlue.
jw23phila: Małe podsumowanie połączeń, jakie zostały ogłoszone w rezultacie Otwartego Nieba do tej pory:
DL JFK-LHR,
DL ATL-LHR,
AF LHR-LAX,
BA CDG-JFK,
BA BRU-JFK,
CO IAH-LHR,
CO EWR-LHR,
NW SEA-LHR,
NW MSP-LHR,
NW DTW-LHR,
US PHL-LHR.
Do tego dochodzą "przetasowania" połączeń transatlantyckich w siatce BA w postaci przeniesień z LGW na LHR, a także "nowa świecka tradycja" otwierania hubów przesiadkowych w Europie przez przewoźników indyjskich (9W w BRU i AI w MUC).
Zastanawiające jest to, że Virgin Atlantic jeszcze nic nie ogłosił, mimo zapowiedzi...
jw23phila: Przykladowo z Heathrow lataja teraz: AirFrance do Los Angeles, Continental do Houston, Delta do Atlanty, US Airways do Filadelfii. Wiecej polaczen mozesz znalezc na sieci. :o) A British Airways bedzie latac (o ile tego juz nie robi) z Brukseli i Paryza do Nowego Jorku.
jw23phila
2008-04-15 13:31
a czy mozesz napisac jakie dokladnie nowe polaczenia zostaly uruchomione?? wiem ze aer lingus uruchomil DUB-IAD-DUB, DUB-SFO-DUB, ale poza tym to powaznie nic nie slyszalem
jw23phila: No jak to! Przeciez BA, AF, NW, US uruchomily juz nowe polaczenia miedzy UE a US.
jw23phila
2008-04-15 13:02
no sek w tym ze nie slysze o zadnych nowych polaczeniach...
jw23philaNo mamy Otwarte Niebo, wiec hulah dusza! Kazdy moze teraz latac dokad chce miedzy UE a US.
jw23phila
2008-04-15 12:59
no wlasnie nie wiadomo nic jeszcze dokladnie, moim zdaniem to poroniony pomysl, tutaj twierdza ze z tego powodu zostanie zredukowana duza ilosc polaczen wew us, co spowoduje wzrost cen na tych trasach. mam nadzieje ze ktoras z tych lini uruchomi wreszcie wiecej polaczen do UE, ale do jakis innych nowych portow.
jw23phila: Oj jak nowa nazwa, to tym bardziej szkoda logow, marek i nowych malowan Delty i Norwest. Nie mozna tak jak z Air France-KLM?
jw23phila
2008-04-15 12:45
Stenus: nic jeszcze nie jest do konca przesadzone, zwiazki zawodowe pilotow postawily w obu liniach bardzo wysokie wymagania, ponad to nie zostalo jeszcze ustalone ktora marka zniknie, sa propozycje zeby powstala calkiem nowa nazwa;)))
Szkoda, ze zniknie nazwa i marka Northwest, a takze ich sliczne nowe malowanie...
17,7 mld dolarów - tyle będzie teraz warty największy przewoźnik lotniczy na świecie. Amerykańskie towarzystwa: Delta Air Lines i Northwest Airlines połączyły się pod szyldem Delta.
Z 800 samolotami i 75 tys. pracowników przewoźnik chce osiągnąć obroty w wysokości 35 mld dolarów rocznie. Jak sam twierdzi, będzie docierać w prawie 400 miejsc w 67 krajach.
Negocjacje ws. fuzji prowadzono w Atlancie w stanie Georgia. Tam też będzie znajdować się centrala firmy. Oprócz tego swoje przedstawicielstwa otworzy m.in. w Nowym Jorku, Amsterdamie, Paryżu i Tokio. Szefem skonsolidowanej spółki pozostanie dotychczasowy CEO Delta Air Lines Richard Anderson.
Doskonale dopasowani
- Postanowiliśmy, że dojdzie do fuzji tylko, jeśli zgodzą się na to obie strony i ich akcjonariusze. Okazało się, że Delta i Northwest doskonale do siebie pasują. Dlatego dziś ogłaszamy połączenie firm - przemawiał podczas uroczystego podpisania umowy. Fuzja polega na przejęciu Northwest przez Deltę - za każdą akcję tego pierwszego podmiotu, akcjonariusze dostaną 1,25 akcji Delty.
Do tej pory obie linie należały do SkyTeam - drugim po Star Alliance towarzystwie przewoźników na świecie. Oprócz połączonych linii do SkyTeam należą m.in. Aeroflot, Aeroméxico, Air France, Alitalia, CSA Czech Airlines i KLM. (za tvn24)
To bylo nieuniknione, gdyz rynek swiatowy czeka konsolidacja. W sumie to zwiazek zawarly dosyc leciwe firmy, tak stazem, jak i maszynami. W NW ciagle lataja 40letnie DC-9...
marqoos'ie: ależ to nie moja wypowiedź, ja ją tylko tak ot przytoczyłem, ale masz rację np. taki PKS Warszawa, ot co... - to tak oczywiście NA MARGINESIE, bo wątek o DELCIE jest, hihi/
marqoos_pl
2008-04-15 09:00
szot, nie bluźnij... część PKS-ów to bardzo poważne i prężne firmy... po co im taki trup (C0)? Chyba, że się ich samoloty na garaże przerobi... hm.... lub na poczekalnie, hehe
O ile mnie pamięć nie myli, to ktoś (hamburg?) jakiś czas temu coś sygnalizował na forum o tym, że te linie mają się ku sobie, ojejujeju ale wyszło przyjemnie ;-)
"Proponuję połączyć Centralwings z PKSem i sprzedać wszystkie samoloty. Wtedy to dopiero bedzie tanio. Nie trzeba będzie też długo czekać na naprawę samolotu. Ogórka naprawia się znacznie szybciej. W biznesklasie będzie można napić się herbaty popularnej z termosu kierowcy.:)" - wypowiedź jednego z internautów na forum onetowskim...
I stalo sie to, o czym od dawna sie mowilo. Delta i Northwest polaczyly sie w jedna linie, cos na zasadzie jak Air France-KLM.