×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Satysfakcja klientów linii lotniczych


WIZZ AIR oraz BRITISH AIRWAYS nagrodzone w badaniach GOLD STANDARD 2008. Badania satysfakcji klientów w kategorii LINIE LOTNICZE. W marcu 2008 OBOP na zlecenie MMT Management przeprowadził badania dotyczące satysfakcji klientów z usług linii lotniczych. W wyniku badania, wyróżnienie GoldStandard otrzymały Wizz Air oraz British Airways. Obaj przewoźnicy otrzymali cztery gwiazdki, a co za tym idzie Wyróżnienie Gold Standard, wskazujące na działalność ocenianą powyżej oczekiwań klientów. Pozostali przewoźnicy nie zdobyli wyniku powyżej 3 gwiazdek bądź wśród respondentów nie zebrano takiej ilości wywiadów, wystarczających do przeprowadzenia analiz statystycznych. Na podstawie wyników procentowych najlepiej ocenianym przewoźnikiem jest Wizz Air, minimalnie ustępują mu linie British Airways. Gorzej w badaniach wypadły Centralwings, które zostały ocenione na 3 gwiazdki (satysfakcja odpowiadająca standardom) BBadanie zostało zrealizowane metodą systematyczną na lotnisku Okęcie w marcu 2008 roku. Wywiady były przeprowadzane, w przy użyciu kwestionariusza papierowego techniką PAPI (Pen and Paper Interview). Analizowane były następujące wymiary: • Średni poziom cen biletów lotniczych i opłat dodatkowych. • Dopasowanie oferty do potrzeb i oczekiwań klienta. • Bezpieczeństwo korzystania z usług tego przewoźnika (w tym standard maszyn, awaryjność, doświadczenie pilotów). • Jakość obsługi naziemnej (na etapie rezerwacji / kupna biletu ). • Jakość obsługi w trakcie lotu. „Jak pokazują badania, to cena jest najistotniejszym wymiarem oceny” – komentuje wyniki Andrzej Anterszlak, badacz rynku z TNS OBOP. Wyniki średnie, odnoszące się do ważnych dla użytkowników linii lotniczych wymiarów oceny, pokazują, że jakość obsługi – niezależnie czy mamy na myśli jakość obsługi w tracie lotu czy standard obsługi naziemnej - jest tym wymiarem, który jest najwyżej oceniany – dodaje Anterszlak. Ciekawe jest również to, że aspekt związany z bezpieczeństwem podroży miał dla respondentów najniższą wagę. Wydaje się, że respondenci mają zaufanie do przewoźników i bardziej myślą o kwestiach związanych z jakością podróżowania oraz relatywnym stosunku jakości do ceny, niż bezpieczeństwie, które uznawane jest za coś zupełnie oczywistego.

08/04/2008 10:28,  
<>

gość_ebb7f - Profil
gość_ebb7f
  

miras - Profil
miras
  
A propos W6, czy wie ktoś jak sprawdza się w praktyce pierszeństwo w odbiorze bagażu?
08/04/2008 10:39  

  
no to pogratulowac :-) Tak dalej W!zz :-)
08/04/2008 10:33  

  
WIZZ AIR oraz BRITISH AIRWAYS nagrodzone w badaniach GOLD STANDARD 2008. Badania satysfakcji klientów w kategorii LINIE LOTNICZE. W marcu 2008 OBOP na zlecenie MMT Management przeprowadził badania dotyczące satysfakcji klientów z usług linii lotniczych. W wyniku badania, wyróżnienie GoldStandard otrzymały Wizz Air oraz British Airways. Obaj przewoźnicy otrzymali cztery gwiazdki, a co za tym idzie Wyróżnienie Gold Standard, wskazujące na działalność ocenianą powyżej oczekiwań klientów. Pozostali przewoźnicy nie zdobyli wyniku powyżej 3 gwiazdek bądź wśród respondentów nie zebrano takiej ilości wywiadów, wystarczających do przeprowadzenia analiz statystycznych.
Na podstawie wyników procentowych najlepiej ocenianym przewoźnikiem jest Wizz Air, minimalnie ustępują mu linie British Airways. Gorzej w badaniach wypadły Centralwings, które zostały ocenione na 3 gwiazdki (satysfakcja odpowiadająca standardom)

BBadanie zostało zrealizowane metodą systematyczną na lotnisku Okęcie w marcu 2008 roku. Wywiady były przeprowadzane, w przy użyciu kwestionariusza papierowego techniką PAPI (Pen and Paper Interview).
Analizowane były następujące wymiary:
• Średni poziom cen biletów lotniczych i opłat dodatkowych.
• Dopasowanie oferty do potrzeb i oczekiwań klienta.
• Bezpieczeństwo korzystania z usług tego przewoźnika (w tym standard maszyn, awaryjność, doświadczenie pilotów).
• Jakość obsługi naziemnej (na etapie rezerwacji / kupna biletu ).
• Jakość obsługi w trakcie lotu. „Jak pokazują badania, to cena jest najistotniejszym wymiarem oceny” – komentuje wyniki Andrzej Anterszlak, badacz rynku z TNS OBOP. Wyniki średnie, odnoszące się do ważnych dla użytkowników linii lotniczych wymiarów oceny, pokazują, że jakość obsługi – niezależnie czy mamy na myśli jakość obsługi w tracie lotu czy standard obsługi naziemnej - jest tym wymiarem, który jest najwyżej oceniany – dodaje Anterszlak. Ciekawe jest również to, że aspekt związany z bezpieczeństwem podroży miał dla respondentów najniższą wagę. Wydaje się, że respondenci mają zaufanie do przewoźników i bardziej myślą o kwestiach związanych z jakością podróżowania oraz relatywnym stosunku jakości do ceny, niż bezpieczeństwie, które uznawane jest za coś zupełnie oczywistego.
08/04/2008 10:30  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie