gość_e7ab5
2018-09-27 15:22
a do czeo ci sa potrzebne te informacje? pewnie i tak nie bedziesz latal tymi samolotami. rosja i pozostale kraje wschodu to inne cywilizacje. przestan czekac na UFO i zrozum to ze na planecie Ziemi jest aktualnie kilkaset tyciecy calkowicie innych od chorej katolickiej cywilizacji, zrozum to, a potem przyjdzie czas na cala reszte. napewno pomoga ci w tym ksiazki Filipa Ambrii z serii "Alternative", szczegolnie ostatnia,przeczytaj i wtedy rozejrzyj sie wokol siebie ...
gość_a53f6
2015-09-09 12:05
Na szczęście w Polsce jest odwrotnie, polski sektor lotnictwa lekkiego i ultralekkiego, zwłaszcza w oj. podkarpackim ma sporo dofinansowań z UE np do nowego sprzętu, technologii 3D i nowych stacjonarnych symulatorów lotu, dużo jest info na klasterlotniczy.pl można poczytać
usuniety
2014-06-12 23:54
@arahja: z tego co ja wiem, to po pierwsze: Airbus jest zlepkiem kilku firm, Boeing wchłonął McDonnell Douglasa w 1998 roku (chyba) i jeszcze niedawno Vought'a. Rosyjskie firmy które wymieniasz, wchodzą w skład konsorcjum o nazwie United Aircraft Corporation założonego w lutym 2006 z siedzibą w Moskwie. Tak dla ciekawostki: Irkut MC21 miał się poprzednio nazywać Yakowlew 242. Dodałem linka do Wikipedii. Myślę, że pomogłem.
zobacz link
moze mi ktos wytlumaczyc jaka jest struktura rosyjskiego przemyslu lotniczego? Bo rozne samoloty pochodza z roznych "biur projektowych" takich jak Tupolewa, Iłjuszyna, Antonowa, Jakolewa, Suchoja, Mila. Boeing czy Airbus to sa ogromne korporacje ale z jednym kierownictwem, sprzedaza czy strategia rozwoju. Jak to jest u rosjan? Kazde biuro sobie? Czy konstruktorzy iłjuszyna moga wymieniac doswiadczenia z suchojem? Jesli ktos umie mi to wyjasnic albo ma jakis artykul na ten temat to chetnie poczytam