Cezary: to był taki żarcik raczej a nie poważna propozycja. :)
marian: to co proponujesz to raczej głupi pomysł. Niektóre lotniska krajowe nie mają wyboru. KTW jako pierwsze "prywatne" lub nazwijmy to niezależne lotnisko postawiło na Lufthansę i Low Costy. Szybciej wybudowały piękny terminal niż PPL T2 w Warszawie. Rozwijają się lepiej niz pobliskie małopolskie.
Cezary: może LOT i PPL powinny się obrazic też na inne lotniska, a wtedy te będą rozwijały się równie dobrze jak KTW. Co ty na to? hehe
Szkoda. Kiedyś już pisałem że może to wynikać z powiązań PLL LOT z Polskimi Portami Lotniczymi.
Jedne i drugie na lotnisko Katowice ponoć są obrażone. A do tego IC PKP, które licząć czas dojazdu na lotnisko, odprawę i czas lotu sa wyraźnie szybsze i pewniejsze.
Oczywiście bezpośrednich lotów z pominieciem WAW do Katowic LOT też nie zrobi bo przecież nie będzie liniom W!ZZ i Lufthansie dowoził pasażerów.
Kwadratura koła....
No właśnie - marian, racja. Nie ma się co dziwić jeśli rzeczywiście jest małe zainteresowanie, bo w niektóre dni co drugi lot jest odwołany! Nie mówiąc nawet o wieczornych lotach, które bardzo często odbywają się na pokładzie trzęsącego busika.
Kiedyś już o tym rozmawialiśmy: wiekszośc woli IC z KTW do WAW. Kupuje bilet i za 2:40h jest na miejscu i ma pewność lotu, a nie, że LO odwoła i łaskawie wyśle busa, którym pojadą 4h. Jak dla mnie to mogą nie latać z KTW do WAW.
piterius
2008-03-26 18:55
I bardzo dobrze! I niech tną dalej, wiadomo, coraz więcej ludzi z Katowic może bezpośrednio poruszać się po Europie a nie przez warszawski port. Im więcej połączeń LO wytnie - tym szybciej wkroczą na rynek krajowy normalni przewoźnicy - I o to chodzi
a podobno WAW miał, ma ochotę być hub'em a LOT główną linią..., ale z drugiej strony południe nie ma co się martwić, zawsze jest FRA lub MUC, chętnie przecież lukę zastąpią. Poniekąd dziwne to jest, że gdzieś indziej się opłaca a w Polsce nie.
paolo-79
2008-03-26 02:20
pasje dostaje jak czytam ze po ce zero nielotowi tez nic sie nie oplaca.ce zero tez zadna trasa sie nie oplaca.przelecieli polowe airportow w EU przez 4 lata i po za DUB i LGW nic sie nie oplaca.gdyby tak kazda linia sie nie oplacalo-mieli bysmy tylko polaczenia PL-LGW/STN/DUB.latac w swieta sie nie oplaca...latac do KTW sie nie oplaca...wkrotce powiedza ze WAW GDN i WAW WRO tez sie nie oplaca....wywalic w powietrze tego ptaka nielota i jego martwa corke
Podobno się nie opłaca..., więcej w GW w dodatku Katowice jeśli ktoś ma ochotę poczytać.