Lot tnie rejsy z Katowic do Warszawy

Podobno się nie opłaca..., więcej w GW w dodatku Katowice jeśli ktoś ma ochotę poczytać.
26/03/2008 01:54  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
marian 2008-03-27 22:04   
marian - Profil marian
Cezary: to był taki żarcik raczej a nie poważna propozycja. :)
cezary 2008-03-27 21:39   
cezary - Profil cezary
marian: to co proponujesz to raczej głupi pomysł. Niektóre lotniska krajowe nie mają wyboru. KTW jako pierwsze "prywatne" lub nazwijmy to niezależne lotnisko postawiło na Lufthansę i Low Costy. Szybciej wybudowały piękny terminal niż PPL T2 w Warszawie. Rozwijają się lepiej niz pobliskie małopolskie.
marian 2008-03-27 21:30   
marian - Profil marian
Cezary: może LOT i PPL powinny się obrazic też na inne lotniska, a wtedy te będą rozwijały się równie dobrze jak KTW. Co ty na to? hehe
cezary 2008-03-27 21:22   
cezary - Profil cezary
Szkoda. Kiedyś już pisałem że może to wynikać z powiązań PLL LOT z Polskimi Portami Lotniczymi.
Jedne i drugie na lotnisko Katowice ponoć są obrażone. A do tego IC PKP, które licząć czas dojazdu na lotnisko, odprawę i czas lotu sa wyraźnie szybsze i pewniejsze.
Oczywiście bezpośrednich lotów z pominieciem WAW do Katowic LOT też nie zrobi bo przecież nie będzie liniom W!ZZ i Lufthansie dowoził pasażerów.
Kwadratura koła....
mimis 2008-03-26 19:16   
mimis - Profil mimis
No właśnie - marian, racja. Nie ma się co dziwić jeśli rzeczywiście jest małe zainteresowanie, bo w niektóre dni co drugi lot jest odwołany! Nie mówiąc nawet o wieczornych lotach, które bardzo często odbywają się na pokładzie trzęsącego busika.
marian 2008-03-26 19:06   
marian - Profil marian
Kiedyś już o tym rozmawialiśmy: wiekszośc woli IC z KTW do WAW. Kupuje bilet i za 2:40h jest na miejscu i ma pewność lotu, a nie, że LO odwoła i łaskawie wyśle busa, którym pojadą 4h. Jak dla mnie to mogą nie latać z KTW do WAW.
piterius 2008-03-26 18:55   
piterius - Profil piterius
I bardzo dobrze! I niech tną dalej, wiadomo, coraz więcej ludzi z Katowic może bezpośrednio poruszać się po Europie a nie przez warszawski port. Im więcej połączeń LO wytnie - tym szybciej wkroczą na rynek krajowy normalni przewoźnicy - I o to chodzi
trav 2008-03-26 02:41   
trav - Profil trav
a podobno WAW miał, ma ochotę być hub'em a LOT główną linią..., ale z drugiej strony południe nie ma co się martwić, zawsze jest FRA lub MUC, chętnie przecież lukę zastąpią. Poniekąd dziwne to jest, że gdzieś indziej się opłaca a w Polsce nie.
paolo-79 2008-03-26 02:20   
paolo-79 - Profil paolo-79
pasje dostaje jak czytam ze po ce zero nielotowi tez nic sie nie oplaca.ce zero tez zadna trasa sie nie oplaca.przelecieli polowe airportow w EU przez 4 lata i po za DUB i LGW nic sie nie oplaca.gdyby tak kazda linia sie nie oplacalo-mieli bysmy tylko polaczenia PL-LGW/STN/DUB.latac w swieta sie nie oplaca...latac do KTW sie nie oplaca...wkrotce powiedza ze WAW GDN i WAW WRO tez sie nie oplaca....wywalic w powietrze tego ptaka nielota i jego martwa corke
trav 2008-03-26 01:55   
trav - Profil trav
Podobno się nie opłaca..., więcej w GW w dodatku Katowice jeśli ktoś ma ochotę poczytać.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy