Ethiopian Airlines?

Witam, zarezerwowałem na 9 lutego 2014 przelot liniami Ethiopian na trasie FCO-ADD-SEZ, powrót w odwrotną stronę na początku marca. Niezależnie od powyższego zabukowałem dolot WAW-FCO-WAW liniami Alitalia. W ostatnich dniach otrzymałem maila informującego, iż przewoźnik EA skasował połączenie ADD-SEZ planowane na 10 lutego i w zamian za to zostałem przebukowany na... 14 lutego (4 dni poźniej!). Od razu wysłałem maila, żądając w nim anulowania rezerwacji i zwrotu pieniędzy. Nie otrzymałem odpowiedzi. W dniu dzisiejszym, bez mojej akceptacji, w systemie zmieniono datę wylotu z FCO na 13.02 (pierwotnie rezerwowałem wylot na 09.02.) tak, abym podczas przesiadki w ADD mógł od razu kontynuować podróż do SEZ. Ponownie wysłałem maila, na który także nie otrzymałem odpowiedzi. Proszę o podpowiedzi, jakie prawa przysługują mi w tym wypadku i co mam dalej robić, aby otrzymać zwrot zainwestowanych środków?
29/12/2013 21:48  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
harry 2014-07-11 03:51   
harry - Profil harry
Witaj, jeśli podasz mi swój mail kontaktowy to prześlę adresy konkretnych osób, na które wysyłałem korespondencję. Generalnie należy do nich pisać nieustannie, w wypadku braku odpowiedzi, co dzień.
kienia 2014-07-10 14:34   
kienia - Profil kienia
cześć,
harry, mam pytanie z kim kontaktowałeś się, aby odzyskać pieniądze ?
ja czekam na mój zwrot już prawie pół roku.
harry 2014-01-21 05:14   
harry - Profil harry
nie do końca dobrze, ponieważ popłynąłem ok 200 Euro na koszcie dolotu z WAW do FCO i z powrotem :/
greg0303 2014-01-21 04:59   
greg0303 - Profil greg0303
@harry: Super. Cieszę się, że wszystko skończyło się dobrze :-)
harry 2014-01-21 04:45   
harry - Profil harry
Witam ponownie - po dwutygodniowej wymianie maili, przewoźnik zwrócił na moje konto bankowe sumę, którą wydałem na bilety.
Lot na Mahe (SEZ) zarezerwowałem w Emirates, wprawdzie nieco drożej, ale pewniej i przy okazji mogę zabrać więcej bagażu (30kg) :)
dexter 2013-12-30 17:00   
dexter - Profil dexter
Aż dziwne Ethiopian to dosyć odpowiedzialne linię, bardziej bym uważał na AZ
greg0303 2013-12-30 03:11   
greg0303 - Profil greg0303
Przedstawiciel w Polsce: TAL Aviation Poland Ltd, al. Ujazdowskie 20, 00-478 Warszawa. Telefon: (22) 627 2259, (22) 625 0467. Sales Manager Poland: Radosław Grabski, talsales@tal.pl , zobacz link . Pon-Pią 9:00-17:00 .
harry 2013-12-30 02:02   
harry - Profil harry
próbowałem dzisiaj dzwonić do Niemiec-nikt nie odbiera-będę informował na bieżąco
greg0303 2013-12-29 23:59   
greg0303 - Profil greg0303
Może spróbuj skontaktować się z centrum obsługi klienta telefonicznie, jeśli nie odpowiadają na e-maile:
zobacz link
harry 2013-12-29 21:48   
harry - Profil harry
Witam,
zarezerwowałem na 9 lutego 2014 przelot liniami Ethiopian na trasie FCO-ADD-SEZ, powrót w odwrotną stronę na początku marca. Niezależnie od powyższego zabukowałem dolot WAW-FCO-WAW liniami Alitalia.
W ostatnich dniach otrzymałem maila informującego, iż przewoźnik EA skasował połączenie ADD-SEZ planowane na 10 lutego i w zamian za to zostałem przebukowany na... 14 lutego (4 dni poźniej!). Od razu wysłałem maila, żądając w nim anulowania rezerwacji i zwrotu pieniędzy. Nie otrzymałem odpowiedzi. W dniu dzisiejszym, bez mojej akceptacji, w systemie zmieniono datę wylotu z FCO na 13.02 (pierwotnie rezerwowałem wylot na 09.02.) tak, abym podczas przesiadki w ADD mógł od razu kontynuować podróż do SEZ. Ponownie wysłałem maila, na który także nie otrzymałem odpowiedzi.
Proszę o podpowiedzi, jakie prawa przysługują mi w tym wypadku i co mam dalej robić, aby otrzymać zwrot zainwestowanych środków?
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama