×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Ethiopian Airlines?


Witam, zarezerwowałem na 9 lutego 2014 przelot liniami Ethiopian na trasie FCO-ADD-SEZ, powrót w odwrotną stronę na początku marca. Niezależnie od powyższego zabukowałem dolot WAW-FCO-WAW liniami Alitalia. W ostatnich dniach otrzymałem maila informującego, iż przewoźnik EA skasował połączenie ADD-SEZ planowane na 10 lutego i w zamian za to zostałem przebukowany na... 14 lutego (4 dni poźniej!). Od razu wysłałem maila, żądając w nim anulowania rezerwacji i zwrotu pieniędzy. Nie otrzymałem odpowiedzi. W dniu dzisiejszym, bez mojej akceptacji, w systemie zmieniono datę wylotu z FCO na 13.02 (pierwotnie rezerwowałem wylot na 09.02.) tak, abym podczas przesiadki w ADD mógł od razu kontynuować podróż do SEZ. Ponownie wysłałem maila, na który także nie otrzymałem odpowiedzi. Proszę o podpowiedzi, jakie prawa przysługują mi w tym wypadku i co mam dalej robić, aby otrzymać zwrot zainwestowanych środków?

29/12/2013 21:48,  
<>

gość_1a0e8 - Profil
gość_1a0e8
  

  
Witaj, jeśli podasz mi swój mail kontaktowy to prześlę adresy konkretnych osób, na które wysyłałem korespondencję. Generalnie należy do nich pisać nieustannie, w wypadku braku odpowiedzi, co dzień.
11/07/2014 03:51  

  
cześć,
harry, mam pytanie z kim kontaktowałeś się, aby odzyskać pieniądze ?
ja czekam na mój zwrot już prawie pół roku.
10/07/2014 14:34  

  
nie do końca dobrze, ponieważ popłynąłem ok 200 Euro na koszcie dolotu z WAW do FCO i z powrotem :/
21/01/2014 05:14  

  
@harry: Super. Cieszę się, że wszystko skończyło się dobrze :-)
21/01/2014 04:59  

  
Witam ponownie - po dwutygodniowej wymianie maili, przewoźnik zwrócił na moje konto bankowe sumę, którą wydałem na bilety.
Lot na Mahe (SEZ) zarezerwowałem w Emirates, wprawdzie nieco drożej, ale pewniej i przy okazji mogę zabrać więcej bagażu (30kg) :)
21/01/2014 04:45  

  
Aż dziwne Ethiopian to dosyć odpowiedzialne linię, bardziej bym uważał na AZ
30/12/2013 17:00  

  
Przedstawiciel w Polsce: TAL Aviation Poland Ltd, al. Ujazdowskie 20, 00-478 Warszawa. Telefon: (22) 627 2259, (22) 625 0467. Sales Manager Poland: Radosław Grabski, talsales@tal.pl , zobacz link . Pon-Pią 9:00-17:00 .
30/12/2013 03:11  

  
próbowałem dzisiaj dzwonić do Niemiec-nikt nie odbiera-będę informował na bieżąco
30/12/2013 02:02  

  
Może spróbuj skontaktować się z centrum obsługi klienta telefonicznie, jeśli nie odpowiadają na e-maile:
zobacz link
29/12/2013 23:59  

  
Witam,
zarezerwowałem na 9 lutego 2014 przelot liniami Ethiopian na trasie FCO-ADD-SEZ, powrót w odwrotną stronę na początku marca. Niezależnie od powyższego zabukowałem dolot WAW-FCO-WAW liniami Alitalia.
W ostatnich dniach otrzymałem maila informującego, iż przewoźnik EA skasował połączenie ADD-SEZ planowane na 10 lutego i w zamian za to zostałem przebukowany na... 14 lutego (4 dni poźniej!). Od razu wysłałem maila, żądając w nim anulowania rezerwacji i zwrotu pieniędzy. Nie otrzymałem odpowiedzi. W dniu dzisiejszym, bez mojej akceptacji, w systemie zmieniono datę wylotu z FCO na 13.02 (pierwotnie rezerwowałem wylot na 09.02.) tak, abym podczas przesiadki w ADD mógł od razu kontynuować podróż do SEZ. Ponownie wysłałem maila, na który także nie otrzymałem odpowiedzi.
Proszę o podpowiedzi, jakie prawa przysługują mi w tym wypadku i co mam dalej robić, aby otrzymać zwrot zainwestowanych środków?
29/12/2013 21:48  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie