Ryanair błąd przy rezerwacji

Wczoraj 25.011.13 kupiłem bilet w jendą stronę Ryanairem.Przy wypełnianiu rezerwacji wpisałem zły e-mail.Podróż opłacona lecz nie dostałem na mój e-mail potwierdzenia przez wcześniejszy błąd.Co mam robić?Call Center nie odbiera telefonów ,a Biuro Obsługi Klienta też nie reaguje po wysłaniu wiadomości.Proszę o pomoc,do wylotu nie zostało wiele czasu.Bez tego biletu skończą się moje marzenia o lepszym życiu :(
26/11/2013 17:58  
gość_f109d
gość_f109d - Profil gość_f109d
gość_f4d5a 2020-03-19 18:23   
gość_f4d5a - Profil gość_f4d5a
Ja też ponoć nie umiem przepisać 6 znaków z rezerwacji. W ch... lecą
gość_dc5bf 2020-03-18 20:35   
gość_dc5bf - Profil gość_dc5bf
Mam wątpliwości co do tego nieprawidłowego e-maila.Raczej to Ryanair coś kombinuje ,bo ja też chciałem sie zalogować na ich stronie , bo odwołali moj lot, ale najwidoczniej nie chcieli, abm sie zalogował i jako powód podali, że w moim adresie e-mailowym pomiędzy małpą umieściłem znaki cudzysłowu - "@" - to absurd - do głowy taki pomysł nigdy by mi nie przyszedł.Można wpisywać na nowo swój prawidłowy adres e-mail ale nic to nie pomoże.
gość_dc5bf 2020-03-18 20:07   
gość_dc5bf - Profil gość_dc5bf
Rzekomo nieprawidłowy numer rezerwacji - według oczywiście Ryanaira- i nie odzyskamy pieniędzy za odwołany lot.Genialne!
gość_dc5bf 2020-03-18 20:03   
gość_dc5bf - Profil gość_dc5bf
To według mnie przemyślane działanie Ryanaira, bo chcąc dostać zwrot za odwołany lot należy wypełnić formularz, w którym Ryanair informuje, że wpisany numer rezerwacji jest nieprawidłowy, a to nieprawda i klienci nie są w stanie odzyskać pieniędzy. To podłość. Takich klientów jak ja jest więcej. W taki perfidny sposób Ryanair oszukuje klientów, aby nie mogli otrzymać zwrotu pieniędzy za odwołane loty.
gość_6e6c7 2017-03-14 21:39   
gość_6e6c7 - Profil gość_6e6c7
8
gość_9e4f0 2015-11-17 20:22   
gość_9e4f0 - Profil gość_9e4f0
4
gość_8df79 2015-10-02 19:49   
gość_8df79 - Profil gość_8df79
5
marqoos_pl 2013-11-26 23:51   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
Hehe, nie przesadzajmy, ale fajnie, że sobie poradziłeś z tym :)
swider3000 2013-11-26 21:23   
swider3000 - Profil swider3000
UDAŁO SIĘ ! marqoos_pl -jesteś wielki!Dziękuje Wam wszystkim za poświęcony czas ;-)
irkolo 2013-11-26 20:18   
irkolo - Profil irkolo
Jeśli uda Ci się wejść w rezerwację to jest tam opcja zmiany adresu e-mail...
numer rezerwacji powinieneś mieć w obciążeniu karty
fr-ops 2013-11-26 19:23   
fr-ops - Profil fr-ops
Jeśli nie uda Ci się rozwiązać problemu sposobem proponowanym przez marqoos_pl to jeszcze nic straconego. W check-in beda mogli Cię odprawic nawet bez numeru rezewrwacji, oczywiście za dodatkową opłatą.
marqoos_pl 2013-11-26 18:54   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
Nic się nie przejmuj i panikować. Na stronie Ryanaira zaloguj się w zakładne "Zarządzaj rezerwacją" - "Pokaż rezerwację" używając opcji 3., gdzie musisz wpisać datę podróży, ten ZŁY email oraz skąd i dokąd lecisz. Jestem pewien, że wyświetli Ci się Twoja rezerwacja. Możesz sobie to wydrukować, ale nie musisz. Check-in on-line (odprawę) też zrób używając tego błędnego adresu mailowego. Możesz sprawdzać od czasu do czasu, czy loty na Twojej trasie też są o tym samym czasie co oryginalnie, bo gdyby była zmiana, to nie mają Cię jak poinformować. Ale jak napisałem wcześniej - nie ma co panikować :)
swider3000 2013-11-26 17:58   
swider3000 - Profil swider3000
Wczoraj 25.011.13 kupiłem bilet w jendą stronę Ryanairem.Przy wypełnianiu rezerwacji wpisałem zły e-mail.Podróż opłacona lecz nie dostałem na mój e-mail potwierdzenia przez wcześniejszy błąd.Co mam robić?Call Center nie odbiera telefonów ,a Biuro Obsługi Klienta też nie reaguje po wysłaniu wiadomości.Proszę o pomoc,do wylotu nie zostało wiele czasu.Bez tego biletu skończą się moje marzenia o lepszym życiu :(
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama