×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Ryanair błąd przy rezerwacji


Wczoraj 25.011.13 kupiłem bilet w jendą stronę Ryanairem.Przy wypełnianiu rezerwacji wpisałem zły e-mail.Podróż opłacona lecz nie dostałem na mój e-mail potwierdzenia przez wcześniejszy błąd.Co mam robić?Call Center nie odbiera telefonów ,a Biuro Obsługi Klienta też nie reaguje po wysłaniu wiadomości.Proszę o pomoc,do wylotu nie zostało wiele czasu.Bez tego biletu skończą się moje marzenia o lepszym życiu :(

26/11/2013 17:58,  
<>

gość_d4dd5 - Profil
gość_d4dd5
  

gość_6e6c7 - Profil
gość_6e6c7
  
8
14/03/2017 21:39  

gość_9e4f0 - Profil
gość_9e4f0
  
4
17/11/2015 20:22  

gość_8df79 - Profil
gość_8df79
  
5
02/10/2015 19:49  

  
Hehe, nie przesadzajmy, ale fajnie, że sobie poradziłeś z tym :)
26/11/2013 23:51  

  
UDAŁO SIĘ ! marqoos_pl -jesteś wielki!Dziękuje Wam wszystkim za poświęcony czas ;-)
26/11/2013 21:23  

  
Jeśli uda Ci się wejść w rezerwację to jest tam opcja zmiany adresu e-mail...
numer rezerwacji powinieneś mieć w obciążeniu karty
26/11/2013 20:18  

  
Jeśli nie uda Ci się rozwiązać problemu sposobem proponowanym przez marqoos_pl to jeszcze nic straconego. W check-in beda mogli Cię odprawic nawet bez numeru rezewrwacji, oczywiście za dodatkową opłatą.
26/11/2013 19:23  

  
Nic się nie przejmuj i panikować. Na stronie Ryanaira zaloguj się w zakładne "Zarządzaj rezerwacją" - "Pokaż rezerwację" używając opcji 3., gdzie musisz wpisać datę podróży, ten ZŁY email oraz skąd i dokąd lecisz. Jestem pewien, że wyświetli Ci się Twoja rezerwacja. Możesz sobie to wydrukować, ale nie musisz. Check-in on-line (odprawę) też zrób używając tego błędnego adresu mailowego. Możesz sprawdzać od czasu do czasu, czy loty na Twojej trasie też są o tym samym czasie co oryginalnie, bo gdyby była zmiana, to nie mają Cię jak poinformować. Ale jak napisałem wcześniej - nie ma co panikować :)
26/11/2013 18:54  

  
Wczoraj 25.011.13 kupiłem bilet w jendą stronę Ryanairem.Przy wypełnianiu rezerwacji wpisałem zły e-mail.Podróż opłacona lecz nie dostałem na mój e-mail potwierdzenia przez wcześniejszy błąd.Co mam robić?Call Center nie odbiera telefonów ,a Biuro Obsługi Klienta też nie reaguje po wysłaniu wiadomości.Proszę o pomoc,do wylotu nie zostało wiele czasu.Bez tego biletu skończą się moje marzenia o lepszym życiu :(
26/11/2013 17:58  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie