greg0303
2013-10-25 02:14
Świąteczna prezentacja zasad bezpieczeństwa na pokładzie B737-800 Delty:
zobacz link
greg0303
2013-10-22 16:00
Od 1 czerwca 2014 roku Delta Air Lines dodają dodatkowy rejs na trasie Detroit - Londyn Heathrow, zwiekszając połączenia do dwóch dziennie.
greg0303
2013-10-03 18:37
Departament Transportu USA zatwierdził 25 września połączenie Delta/Aeromexico z Chicago do Cancun. Meksykański przewoźnik chce również uruchomić rejsy (w kooperacji z Delta Air Lines) na nastepujących trasach: Leon/Guanajuato - Sacramento/San Francisco, Monterrey - Los Angeles, Morelia - Chicago/Fresno.
marqoos_pl
2013-10-02 20:37
Teraz też może mieć loty bezpośrednie... Z przesiadką w Paryżu czy Amsterdamie :P
maciek_waw
2013-10-02 19:40
LOT już dawno powinien odejść ze Star Alliance. Niestety dopóki się to nie zmieni, LOT nie znajdzie sprzymierzeńców wśród innych linii na całym świecie.
greg0303
2013-10-01 19:51
Informacje o planach Delta Air Lines otrzymałem od ich rzecznika prasowego z Atlanty, Anthony L. Black.
W latach 90-tych Delta miała bezpośrednie rejsy JFK-WAW maszynami Boeing B767, jak również rejsy z przesiadką we Frankfurcie (rejs FRA-WAW był obsługiwany przez Boeinga 727 Delty).
marqoos_pl
2013-10-01 19:36
O lotach DL do WAW to się chyba mówi już od 20 lat...
gosc_43b2
2013-10-01 18:32
Niestety, ale amerykański przewoźnik nie ma planów (w najbliższej przyszłości) na uruchomienie bezpośrednich połączeń pomiedzy USA i Polską. Delta Air Lines bedą korzystały ze współpracy ze swoimi partnerami z aliansu Sky Team, wykorzystując lotniska w Amsterdamie i Paryżu jako porty przesiadkowe, do swoich europejskich połączeń. Obecna strategia linii to zwiekszenie swojej obecności na zachodnim wybrzeżu USA, głównie Seattle i Los Angeles (LAX). Pierwszy z tych portów otrzyma w najbliższym czasie trzy nowe połączenia miedzynarodowe: Londyn (LHR), Hongkong i Seul. Podpisana niedawno umowa z Virgin Atlantic Airways umożliwi również wykorzystanie lotniska Heathrow jako portu przesiadkowego. Delta Air Lines również zwiekszą swoją obecność na rynku chińskim zacieśniając miedzy innymi współprace z China Southern Airlines oraz China Eastern Airlines (rejsy code share), a na rynkach Ameryki Środkowej i Południowej poprzez współprace z Aeromexico i linia Goal. W najbliższych latach wycofane zostaną najstarsze typy samolotów we flocie przewoźnika (ten proces już sie rozpoczął), a nowa flota bedzie procentowo składała sie z wiekszych ilości maszyn Airbusa (A320, A321, A330). Boeingi 747-400 prawdopodobnie pozostaną w użytku do końca tej dekady. Nowa flota dalekiego zasiegu bedzie opierać sie na produktach producentów amerykańskich i europejskich: Boeing 777 i 787 oraz Airbus A-350, wszystkie te typy sa obecnie rozpatrywane.