Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
tomekk-81
2008-03-17 13:07
andrzej500: dobre :D PS. Starj włoski polega na skrupulatnym wypełnianiu wszystkich procedur i czynności, powoli, aż dochodzi do sytuacji, że instytucja nie jest w stanie funkcjonować w tak wolnym tempie.
andrzej500: co to jest GSu ? Mam głupie skojarzenie z GRU, Łubianką i CCCP :)
andrzej500
2008-03-16 22:51
Cezary: ja mam takie powiedzenie: czasy GSu się skończyły nikt nikomu łaski nie robi, zmień GS na AZ i już będzie ok, jest taki czas że nic na siłę, nigdzie nie jest zapisane że AZ musi latać do końca świata i jeden dzień dłużej, może Włosi też pojmą że to już ta pora: zmiana lub.....
Już widzę jak Włosi poddają się nowym zasadom pracy zarządzonym przez nowego właściciela. Nie z Włochami takie numery !
// Strajk włoski to właściwie jest tam normalnym trybem pracy. powoli.. spokojnie i żeby tylko się nie napracować.// Na kanapkach np w innych linach lotniczych jest zazwyczaj informacja co jest w środku. Tak jest nawet w 'Podniebnym barku' na Okęciu.
andrzej500
2008-03-16 22:40
Cezary: ale współpraca a kupno i wprowadzenie nowych wcale nie włoskich zasad to dwie różne rzeczy, nie bądź czarnowidzem, nowy właściciel nowe zasady i będzie porządna linia, ..... Tomekk: strajk włoski to oni w AZ mieli cały czas bez ogłaszania :) lecimy do KRK? ee może nie i już MXP-KRK cancelled :( a co do stewarda jak nie robił tych kanapek to skąd miał wiedzieć?? czepiasz się i tyle a chłop nieświadomy :) :)
aguirre: MOze VE zostanie wchloniety w strukture Transavii?
To ciekawe, nie chcą 'krajowego' Air One a wolą AirFrance ;) A gdzież patriotyzm ? Jak sądzicie, co stanie się z VE ? Ten 'dynamicznie rozwijający się przewoźnik niskokosztowy' ma aż 4 maszyny. W każdym razie AZ nie był nigdy brany przeze mnie pod uwagę z powodui braku 'pewności lotu'. To ich łączy z C0 ;).
Zupełnie mnie to już nie interesuje. Niech strajkują. Dawno zdecydowałem że Alitalią latał nie będę. Głównie z powodu beznadziejnej obsługi naziemnej jak i pokładowej. Jesli Air France i KLM znowu dadzą sie naciąć na współpracę lub kupno tych linii to czarno widzę przyszłość Sojuszu Sky Team. Już raz KLM współpracowały z Alitalią. Potem sie pokłócili. Teraz nagły powrót ? Nie rozmumiem... i co mnie to tam... Mam inne ulubione linie lotnicze. Na szczęście jest wybór.
tomekk-81
2008-03-16 21:46
Strajk włoski, czy ogólnie "strajk" ?;)
Ciekawy ejstem kiedy pierwszy strajk w AZ na uczczenie nowego wlasciciela? :o) hihihih
tomekk-81
2008-03-16 21:33
ostatnio jak leciałem AZ bardzo niemiły steward rzucał ludziom kanapki na kolana, a ludzie pytając czy są kanapki "z czymś innym" odpowiedział: ja tylko je rozdaję, nie wiem , bo ich nie robiłem :D
tomekk-81
2008-03-16 21:24
Jeśli przejmą, to będą mieli trochę do "posprzątania" w AZ. Myślę,że AZ to wielki, ale zmarnowany potencjał.
Mysle, ze to nie tak, ze kE sie zgodzi, bo "nikt inny Alitalii nie chce", bo to nie prawda. Pzrede wszystkim Alitalie chce AirOne, ale Alitalia nie chce AirOne, a z kolei rzad wloski jakos pzrelyka AF/KL, choc AF/KL za bardzo nie chce. Dla KE najwazniejsze bedzie to, ze pzrejecie AZ pzrez AL/KL nie spowoduje powstanie monopolu na lotniskach FCO/MXP (co bylo przyczyna odmowy KE wobec prob kupna EI przez FR, gdyz powstanie monopol na DUB).
marqoos_pl
2008-03-16 14:32
KE powinna się na zgodzić, bo nikt inny Alitalii nie chce... A czy 138 mln EUR to dużo czy mało jak za (w sumie dużą) taką linię lotniczą? Tylko to pewno kupują wraz z jej długami, które są kilka razy wyższe... I stenus dobrze powiedział - biedne AF-KL... :)
Tylko czy Komisja Europejska zgodzi się na takie przejęcie?
Stojące na krawędzi bankructwa włoskie linie Alitalia zgodziły się na ofertę przejęcia przez Air France-KLM za 138 mln euro. Decyzja ta musi jeszcze zostać zaakceptowana przez odpowiednie władze i urzędy antymonopolowe.