jak ja pisałem reklamacje do WizzAira to odezwali się po 3 tygodniach ;) na szczęście sprawa załatwiona pozytywnie... cierpliwości i nie daj się! :)
Wydaje się, że dość precyzyjnie:
Kategorie czasu lotu:
1) Planowy czas lotu jest krótszy niż 1:50 godz.
2) Planowy czas lotu wynosi od 1:50 do 2:40 godz.
3) Planowy czas lotu jest dłuższy niż 2:40 godz.
Z matematycznego punktu widzenia:
1) x2:40
Napisałem reklamacje ale bez odzewu.
Nieprecyzyjnie okreslili granice, bo jest ta sama (2:40), a nie byloby niescislosci, jakby byla 2:41...
Przeczytałem całość i jestem tego samego zdania co Ty.
Witam,
mam następującą zagwozdkę:
Wykupiłem przelot na trasie KTW-BCN w obie strony, przez stronę wizzair.com
Data - 30.03 - 03.04.
Dokupiłem w obie strony bagaż rejestrowany, również przez wizzair.com.
Pobrano za każdy odcinek po 113 zł.
Wg cennika opłat dodatkowych:
Opłata za bagaż
na stronie wizzair.com i telefonicznie
(Planowy czas lotu wynosi od 1:50 do 2:40 godz.)
(Poza sezonem) Za lot, za pasażera i za sztukę bagażu 90 PLN
Opłata za bagaż
na stronie wizzair.com i telefonicznie
(Planowy czas lotu jest dłuższy niż 2:40 godz.)
(Poza sezonem) Za lot, za pasażera i za sztukę bagażu 113 PLN
Ponadto na stronie w informacji o bagażu widnieje:
Opłata za bagaż będzie uzależniona od planowego czasu lotu oraz od daty lotu i będzie obliczana w sposób następujący:
Kategorie czasu lotu:
Planowy czas lotu jest krótszy niż 1:50 godz.
Planowy czas lotu wynosi od 1:50 do 2:40 godz.
Planowy czas lotu jest dłuższy niż 2:40 godz.
Planowy czas lotu to różnica pomiędzy godziną planowego przylotu a godziną planowego odlotu po uwzględnieniu różnicy czasu lokalnego. W odniesieniu do lotów powrotnych, opłata za obydwa etapy podróży obliczana będzie na podstawie czasu pierwszego lotu.
Sezon letni to okres od 8 czerwca do 22 września, a sezon po świętach Bożego Narodzenia to okres od 15 grudnia do 7 stycznia.
Powyższe zasady stosowane będą automatycznie przy dokonywaniu rezerwacji na stronie wizzair.com lub w telecentrum. Podczas rejestracji bagażu w Internecie wyświetlona zostanie odpowiednia opłata w przeliczeniu na wybraną walutę.
W rezerwacji podane są następujące czasy lotów:
KTW-BCN 17:00 - 19:40 a wiec 2:40 godz.
BCN-KTW 15:20 - 18:10 a wiec 2:50 godz.
Nie ma różnicy czasu lokalnego pomiędzy Hiszpanią a Polską.
Wedle powyższych informacji powinna zostać naliczona opłata 2 x 90 zł. a nie 2 x 113 zł.
Czy mam rację?
Z góry dziękuję za odpowiedź.