andrzej dokladnei jak napisal ulisses,UTair ma bardzo zroznicowany park maszynowy, sa nowe ATR-y, sredniego wieku Boeingi ale maja tez Canadairy i pare TUtek..o ile juz ich nie wycofali...ja osobiscie wole UTair od S7 czy Transaero...chociaz czesto latamui tez z nimi...
ulisses dokladnie na tej samej trasie lecialem UTair...czyli Moskwa-Ulyanovsk...naprewde bardzo OK ATR...a coz..serwis...taki jak na wszystkich "krotkich" trasach na swiecie...ani lepszy ani gorszy...
usuniety
2012-03-05 08:10
b747400er: w czasach, gdy S7 próbował kupić OS, Star bazował na codeshare z S7 do rosyjskich portów regionalnych, stąd było moje zdziwienie, że TK rozpoczyna w Rosji współpracę z największą konkurencją S7; przed chwilą zajrzałem na ich stronę i zauważyłem, że rzeczywiście są od 2010 w Oneworld; co się podziało, że S7 odpuścił sobie Stara tudzież Star S7?
andrzej: za wielkiego doświadczenia nie mam ale leciałem jakieś 3 miesiące temu UTair na trasie VKO - Ulyanovsk - VKO; nowy ATR 72-500, czysto, przyjemnie, sympatyczna obsługa, marny jak zazwyczaj na rosyjskich rejsach krajowych posiłek; odlot z nowego nowoczesnego terminalu VKO; sprawny boarding; wszystko zależy od tego gdzie lecisz; na ich trasach syberyjskich możesz trafić na Tutkę albo Jaka 40; flotę mają niezwykle urozmaiconą i bardzo rozwiniętą siatkę połączeń międzyregionalnych; ceny jak na Rosję wysokie, bo na wielu trasach są monopolistą poza tym z Syberii latają nafciarze, gazownicy itd., których stać na droższe bilety.
O proszę. A ktoś wie jaki jest standard Utair ? Będę lecieć w tym roku ale właściwie nic nie wiem o tym przewoźniku, a w necie bardzo mało opinii.
b747400er
2012-03-03 01:46
UTair jest kandydatem do STAR z Rosji. Stad TK przenosi swoje operacje z DME na VKO. Ich sladem podaza tez LH, ktora przenosi czesc swoich operacji na VKO, ktore jest hubem UTair.
usuniety
2012-03-01 09:27
Wygląda na to, że TK rozgląda się też za partnerami w Rosji.
zobacz link