kiedys do mnie dzownili i to pare razy poinformowac ze lot ktory mialem zarezerwowany zamiast o 6.50 bedzie o 6.30
Dokładnie: w razie zmian zawsze otrzymuje telefon od kogoś z LOTu a potwierdzenie mailowe dostaje dopiero po uzgodnieniu sprawy przez telefon. Może nie podałeś telefonu aktywnego podczas rezerwacji? Maila przychodzą natomiast w razie kosmetycznych zmian rozkładów . W kazdym razie nigdy nie miałem dotąd problemu z brakiem informacji.
Sprawdź porządnie maila, także w zakładce spam. Miałem podobne sytuacje i LOT z uporem maniaka wysyłał maile z prośbą o kontakt, w końcu jak maile zlewałem, to zaczęli się dobijać telefonicznie. Informują i to dosyć sumiennie - gdyby tego nie robili, naraziliby się na konieczność wypłaty odszkodowania (jeżeli zmiany w lotach nastąpiły wcześniej, niż na 14 dni przed pierwotną datą podróży a przewoźnik o tym poinformował, nie masz wobec linii żadnych roszczeń. Możesz się nie zgodzić na zmiany i otrzymasz zwrot kosztów wydanych na bilet).
grzegorzw
2011-06-05 16:50
No ale jakoś mnie nie zawiadomili o zmianie godziny lotu z Warszawy do Poznania. No chyba że zostawiają sobie to na ostatnią chwilę aby im czasami klient nie uciekł.
Przecież Lot informuje o zmianach telefonicznie...
grzegorzw
2011-06-03 14:52
No tak. To w takim razie mam pytanie. Będę w Hiszpanii na wczasach, raczej unikam zaglądania do internetu. Aż się boję co się stanie jeśli odlot z Barcelony przełożą mi na wcześniejszą godzinę i samolot sobie pofrunie bez mojej osoby. Kurcze to ja chyba wolę podróże autokarem bo takie zmienianie godzin bardzo mi nie odpowiada. Lecę samodzielnie pierwszy raz i już się zraziłem.
Niestety coraz częściej zdarza się LOT-owi nie informować o anulowanych połączeniach lub o zmianach. Mnie spotkało to parę tygodni temu na trasie KRK WAW, choć wiadomo było, że ATR obsługujący to połączenie popsuł się i stał kilka dni w Wiedniu. Życzę LOT-owi oraz Pasażerom powrotu do dawnego wysokiego poziomu obsługi przez Call Center. Powodzenia!
grzegorzw
2011-06-02 17:36
Wkurzyłem się przed chwilą na LOT. Od lutego mam zarezerwowany bilet z Poznania do Barcelony z przesiadką w Warszawie i powrót tak samo. Dziś kiedy wszedłem na swój profil na stronie LOT-u zauważyłem inną godzinę odlotu z Warszawy do Poznania. Wcześniej miałem o 19.45 a teraz mam o 22.50. A więc dłuższy czas koczowania w Warszawie na lotnisku i po przylocie do Poznania konieczność brania taksówki do mojej wioski bo już żadnego środka publicznej komunikacji do mojej wioski o tej godzinie nie posiadam. Zastanawia mnie czy Lot już po kupnie biletu może coś takiego robić - czy ta linia szanuje swoich klientów. A swoją drogą ciekawi mnie czy ja sam na własną rękę muszę się dowiadywać o wszelkich zmianach czy przypadkiem nie LOT powinien mnie zawiadomić o tak niekorzystnej zmianie.