Powrót LOTu na trase Gdańsk-Hamburg?

Dzisiaj zadzwoniłem do callcenter agenta internetowego gdzie rezerwowałem lot na wakacje z Gdanska do Hamburga. Chcialem zmienić rezerwacje na lot z Lufthansą lub SAS. Jednak nie mogę dokonać tej zmiany ponieważ dostałem informacje że moja rezerwacja jest w statusie ,,Stans-by´´ który nie pozwala żadnych zmian. Powodem tego jest że linia lotnicza (tutaj LOT) nie jest jeszcze pewna czy czasami nie powróci na te trase.
27/02/2008 21:30  
gość_de2c2
gość_de2c2 - Profil gość_de2c2
jsg 2008-03-03 18:09   
jsg - Profil jsg
hamburg: jednym slowem 'brudno i durno' he he he ;-)))
hamburg 2008-03-03 18:02   
hamburg - Profil hamburg
jsg: Z tym FR jest to tak....mozna ogolnie powiedziec ze na trasach do i z PL mi ten samolot przypomina autobus PKS do Lubawy. Ale na trasach do i z Nimiec pelna kultura. Calkiem okay. Nie narzekam. ;-)
jsg 2008-03-03 17:56   
jsg - Profil jsg
hamburg: chyba nie lecisz FR-aniem co?
hamburg 2008-03-03 17:53   
hamburg - Profil hamburg
przypomina mi to jazde autobusem *hihihi*
jsg 2008-03-03 17:52   
jsg - Profil jsg
hamburg: mala rundka po Polandii, co? Ale trasa fajna! Co do HAM, po angielsku to 'szynka'. Ot takie skojarzenie.
hamburg 2008-03-03 17:38   
hamburg - Profil hamburg
jsg: Hamburg nic nie ma spolnego z szynka....nazwa sie wywjodla z osady wikingow ,,Hammaburg´´ ;-)
hamburg 2008-03-03 17:36   
hamburg - Profil hamburg
jsg: ale mi tez jakies dziwne polaczenia pokazuje. GDN-KRK-WAW-RZE ;-) i nawet nie duzo drozej niz tylko via WAW ;-)
jsg 2008-03-03 17:25   
jsg - Profil jsg
hamburg: no to szkoda tego hub'u w 'szynce' (HAM).
maxx: Ty to masz fantazje GDN-BCN via KRK i MUC. Niezle to sobie wykombinowales! Brawo
hamburg 2008-03-03 17:11   
hamburg - Profil hamburg
zapomnialem dopisac: ,...te powrotne polaczenie jest calkiem okay´´ ;-)
hamburg 2008-03-03 17:08   
hamburg - Profil hamburg
HAM-GDN R.I.P. Dzisiaj dostalem telefon od mojego agenta internetowego gdzie rezerwowalem lot HAM-GDN-HAM na wakacjie. Dostali oficialna informacje ze LOT likwiduje te polaczenie. Przypomne ze pare dni temu jeszcze te polaczenie bylo na ,,stand-by´´. Ale mogli mi tylko zaoferowac lot via WAW, naco sie nie zgodzilem. Pani w Call-Center mi poradzila zadzwonic do LOTu aby zmienic moj lot do LH. (bo ona tego niestety nie moze zrobic). W LOcie pani zabardzo mie nie chciala poscic do LH. Proponowala mi jakies polaczenia do GDN via WAW. Jakies glupie czasy mi podowala i twierdzila ze LH via FRA/MUC jest o godzinny dluzej. (No tak jezeli sie mi prponoje leciec o 6:00 do FRA na jakis lot wieczorem do GDN to bedzie dluzej) Wienc musialem sam szybko sprawdzic w internecie jakie polaczenie ja chcem. Ale przynajmiej udalo mi sie lot do GDN zmienic na LH. Powrot juz LOTem bo mojim zdaniem te powrotne polaczenie.
No i moj plan podrozy bedzie tak wygladal: 15.08.08 HAM-MUC 12:30-13:45 MUC-GDN 14:50-16:20
Powrot: 26.08.08 GDN-WAW 14:55-15:45 WAW-HAM 16:25-18:00. I zato sie przelece dwa razy E170 ;-) Moje ulubione samoloty ;-)
hamburg 2008-02-29 11:51   
hamburg - Profil hamburg
maxx: ja tez narazie nic nie moge potwierdzic. Na razie sami nie wiedza co zrobia z tym polaczeniem (HAM-GDN)....wienc musze czekac aby zmienic rezerwacjie.......
maxx 2008-02-29 11:33   
maxx - Profil maxx
hamburg: Tak to nie, bo GDN-KRK 9:15 robi za dolot na przesiadkę do WAW - bo nie ma lotu z GDN między 6 a 13 w stronę Warszawy. Mi na przykład wyszła fajna trasa GDN-KRK-MUC-BCN i chyba skorzystam, tak dla beki ;) Gdyby ten GDN-KRK skasowali, będzie jeszcze więcej rezerwacji do zmiany.
jsg 2008-02-27 22:41   
jsg - Profil jsg
istne 'plenum spółdzielni Zenum'
hamburg 2008-02-27 22:35   
hamburg - Profil hamburg
jsg: jeszcze nic nie potwierdzone. Widoczenie LOT sam nie wie co ma robic XD Moze za pare dni pojawi sie wiadomosc ze rezygnuja z GDN-KRK i beda latac do HAM....a moze C0 wskoczy na ta trase....*hihihi*
jsg 2008-02-27 22:19   
jsg - Profil jsg
O! To znowu się będzie można w 'szynce' (HAM) przesiąść.
hamburg 2008-02-27 21:41   
hamburg - Profil hamburg
oczywiscie mialem na mysli moja rezerwacje HAM-GDN-HAM ;-)
hamburg 2008-02-27 21:39   
hamburg - Profil hamburg
Dzisiaj zadzwoniłem do callcenter agenta internetowego gdzie rezerwowałem lot na wakacje z Gdanska do Hamburga. Chcialem zmienić rezerwacje na lot z Lufthansą lub SAS. Jednak nie mogę dokonać tej zmiany ponieważ dostałem informacje że moja rezerwacja jest w statusie ,,Stans-by´´ który nie pozwala żadnych zmian. Powodem tego jest że linia lotnicza (tutaj LOT) nie jest jeszcze pewna czy czasami nie powróci na te trase.
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama