nie jest lekko , EZY ma juz 17 samolot linie sie dubluja , nadzieja LH jest ucieczka na wschod jak juz bedzie certyfikat wloski od jesieni.. no i moze intercon z nowosci to jest All Cargo by LH na mxp
paolo-79
2009-07-15 00:34
w FCO to by sie nie udalo,Rzym jest bardziej przywiazany z AZ...ale w Lombardii po tym jak AZ kompletnie olala MXP,ludzie maja AZ gleboko..tam...LH trafila idealnie z pomyslem bazy LH w Milano...
orginalnie mialy latac ERJ195 Air DOLOMITI ale liczyli na wiekszy sukces nowej linii no i do konkurnecji z Ezy potrzrbne sa wieksze samoloty, zobacymy jakie kierunki oglosza niebawem
stenus jak odyskasz głowę z pewnością mądorści Ci przybędzie ;)
jsg; o czym ty piszesz ? Dostaniesz małą totebeczke krakersów.
LH Italia zapowiedziała z resztą, że będzie sukcesywnie wymieniać załogi niemieckie na włoskie; no i będzie się raczej na pewno docierać w najbliższym czasie z Air Dolomiti, z resztą wspomniała o takiej możliwości też Birlenbach; poza tym nie wykluczają także wejścia z połaczeniami transkontynentalnymi z Mediolanu.
coz nie jest lekko Ezy ma na Mxp juz 17 samolot w bazie a polaczenia LHitalia iEZY sie dubluja , konieczna jest ucieczka na wschod i mysle ze oni na to sie szykuja od zimy wystapili o 10 nowych slotow, raz nimi lecialem obsluga ok piloci niemcy nawet staraja sie troche italiano... sympatycznie to wychodzi... co do AZ to jej juz na MXP de facto nie ma jest STAR i EZY
Ladnie....gratuluje. Tylko od czasu do czasu by je przemyli. Jak bylem na MXP to strasznie brudne byly. :-D
ravioli Ci sie zachcialo ;) cezary mial w profilu zdjecia z cateringu w Alitalii
Przetesuję AZ już w sierpniu! Zobaczymy co dadzą do jedzenia? ravioli czy pizzę...he he
dobry wynik, nie przewidywalem zadnych sukcesow tej spolce, Wlosi sa przywiazani do swojej Alitalii... ale tak to gratuluje i zycze dalszych sukcesow
A to LH Italia nie ma związków z liniami *A? To taki włoski LCC? :o)
Lufthansa Italia przewiozła ponad 500 000 pasażerów od początku swojej działalności zainaugurowanej w lutym bieżącego roku. Średni LF na jej rejsach wyniósł 60%. Należący go grupy Lufthansa przewoźnik oferuje połączenia do 11 miast europejskich (w tym 3 włoskich) z mediolańskiego lotniska Malpensa, co daje ponad 180 rejsów tygodniowo. Podsumowując pierwszy okres działalności, dyrektor Lufthansa Italia, Heike Birlenbach zapowiedziała dalszy rozwój siatki przewoźnika oraz wzrost wskaźnika wykorzystania oferowanych miejsc do poziomu około 80%. Nie wykluczyła także nawiązania ściślejszej współpracy z innymi liniami należącymi do sojusz Star Alliance. Rozważane jest również otwarcie niektórych połączeń z drugiego lotniska Mediolanu, Linate. Lufthansa Italia dysponuje obecnie flotą złożoną z 8 Airbusów A319.