Kraków - Rzym od 10 lipca

KRK-FCO powraca 10 lipca. LOT będzie operował na tej trasie 3 razy w tygodniu: w poniedziałki, środy i piątki. KRK 20.50 - FCO 22.55 FCO 23.45 - KRK 1.50 Cena w obie strony już od ok.525 zł.
11/06/2009 14:10  
gość_f109d
gość_f109d - Profil gość_f109d
arche 2009-06-11 15:46   
arche - Profil arche
Taxi rzymskie do centrum kosztuje stałą kwotę 40€ (fiumicińskie zaś 60€ - trzeba uważać na nalepki). W nocy są autobusy Cotral za 4,50€, jednak trochę późno: 1.15, 2.15, 3.30, 5.00.
cezary 2009-06-11 15:23   
cezary - Profil cezary
Jesli samolot ląduje na FCO o 22:55 to potencjalnym pasażerom radzę wziąć pod uwagę że ostatni pociąg Leonardo Expres do Termini odjeżdża o 23:36. 40 minut to trochę mało czasu. Potem pozostaje taxi za dużo euro :)
marecki 2009-06-11 15:19   
marecki - Profil marecki
that: wszystko na to wskazuje, że tak
that 2009-06-11 15:13   
that - Profil that
marecki: Ta sama, co w pozostale dni lata do ATH?
ciutat 2009-06-11 15:12   
ciutat - Profil ciutat
mam info z rom ze nawet radio watykanskie dalo znac o tym.... jest info na lot.com ale na wersji wloskiej , nie da sie jednak jeszcze zarezerwowac tam tkt, za to w necie agencyjnym juz tak ... zobaczymy jak im to wyjdzie
marecki 2009-06-11 14:50   
marecki - Profil marecki
Czyli z tego wynika, że LOT zatrudnia maszyne wracającą o 20.00 z FRA. Fajnie.
rafciooo77 2009-06-11 14:31   
rafciooo77 - Profil rafciooo77
T dobra wiadomość dla wszystkich mieszkańców naszego regionu: Rano WIZZem z KTW do Rzymu, wieczorem powrót do KRK :)
4tech 2009-06-11 14:27   
4tech - Profil 4tech
ups...a jednak...ktos nie bedzie pocieszony ze KRK ma "nowe-stare" kierunki..:))
arche 2009-06-11 14:14   
arche - Profil arche
KRK-FCO powraca 10 lipca. LOT będzie operował na tej trasie 3 razy w tygodniu: w poniedziałki, środy i piątki.
KRK 20.50 - FCO 22.55
FCO 23.45 - KRK 1.50
Cena w obie strony już od ok.525 zł.
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama