Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Jak miło byłoby zobaczyć American Airlines nad Warszawą.... Może kiedyś ;).
AA wczesniej wycofal sie z ORD-BRU-ORD ktore realizowali na 767. Zwiazane to jest z tym ze w przeszlosci AA mial code-share z Brussels Airlines. Po przejsciu Brussels do LH i Stara LF zmalal a do tego Brussells wlasnie otworzyli wlasne polaczenie do JFK.
marqoos_pl
2012-08-15 21:01
BRU i NYC jednak nie mają do siebie szczęścia. 9W (Jet Airways) również kasuje jedno ze swoich połączeń do Nowego Jorku (chyba EWR, a zostawia jedynie JFK). Konkurencja przez CDG/LON/AMS jest stanowczo za duża i ruch biznesowy ostatnio mocno się skurczył.
piotrek737
2012-08-15 20:52
madej: No to A333 spokojnie by starczył na taką trasę bo ma konfigurację C30Y255, a B772 już C30Y293 więc tyle to tutaj na początek nie trzeba ;)
b737: za słaba nośność DS-3. Właśnie po to będzie robiony jego generalny remont żeby mógł przyjmować najcięższe maszyny przy MTOW na long haule. DS - 3 ostatni generalny remont miała w połowie lat 80.
usuniety
2012-08-15 20:33
madej: dlaczego reszta floty singapurczyków nie może wystartować z WAW czy MTOW?Jakie są ku temu powody? Słaba nośność płyt postojowych?
piotrek737: z obecnej floty SQ i przy obecnym stanie DS-3 tylko A 333 mógłby spokojnie z WAW wystartować przy MTOW.
gosc_1bb0f
2012-08-15 20:20
singapur mogłby wejsc z trasa singapur-warszawa-waszyngton tak jak to robi w moskwie
piotrek737
2012-08-15 19:49
Madej: Ale MTOW którego singapurczyka ;)? Bo troszkę modeli we flocie jednak mają więc sprecyzuj :)
no tak jak pisałem singapurczyk obecnie nie wystartuje z WAW przy MTOW, najpierw musi sie odbyc remont 15/33. A oni na niepełnym samolocie latać nie będą, ci to już zwykle wchodzą jak wiedzą, ze beda miec bookingi na poziomie 100% a to oznacza MTOW. Póki co 33 jest w kiepskim stanie. na EPWA niektóre inwestycje są mocno zapóźnione. Biorą się nie od tej strony co trzeba. Najpierw należało wyremontować DS-3 a potem DS-1 a oni zrobili na odwrót, najpierw wzieli się za DS-1 teraz będą ogłoszać przetarg na DS-3.
pcharasz
2012-08-15 19:12
Thai to raczej wątpię, już prędzej bym się Singapurczyka spodziewał, ale raczej nie tak prędko.
gosc i gdzie to wszystko zmiescisz w WAW. Już pisałem bez remontu 15/33 nie bedzie mozliwe wejscie zadnej linii z dalej azji typu singapore czy thai.
gosc_c9d46
2012-08-15 18:53
zapraszamy singapur do wawy. polaczenie z usa mamy dobre dzieki LO - wiecej nie potrzebujemy... moze jeszcze korean? albo twai???/
usuniety
2012-08-15 16:51
gosc_3815c: po tym jak QR i EK zapowiedzieli uruchomienie połączenia do Doha i Dubaju, można mieć choć iskierkę nadziei, że AA lub UA również wejdą do WAW. Prędzej obstawiłbym UA żeby załatać niszę po LO które jak wiadomo wycofało się z połączenia WAW-EWR.
nie wiem szczerze mowiac, czy 757 z warszawy rzeczywiscie bylbym takim bajerem - kilka razy lecialem CO/UA z europy do stanow i jednak narrow body jest zdecydowanie niewygodny. pomijajac to, ze zima spora czesc tych lotow laduje po drodze na tankowanie, wiec podroz sie wydluza
usuniety
2012-08-15 16:33
piotrek737: a jak myślisz, gdyby United Airlines uruchomiło połączenie WAW-EWR na B757-200 WL , miałoby szansę się utrzymać?
gosc_3815c
2012-08-15 16:31
No to chyba możemy pomarzyć o AA w Warszawie ;/
piotrek737
2012-08-15 16:28
B767-200ER AA obsługuje tylko rejsy na krajówce. Nie puszczają go na żadne dalekie trasy bo jego wnętrze to tylko by odstraszyło pasażerów ;) Jak dostaną Dreamy to może i pomyślą o powrocie do BRU ;)
usuniety
2012-08-15 16:21
Za to mają B767-200ER które spokojnie do WAW by doleciały.
gosc_24286
2012-08-15 16:05
szkoda ze 757 nie ma zasiegu do warszawy