Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_mafla
2005-09-30 23:57
z tego so wiem to przeciez oficjalna strategi Ryana - chcecie mieć ruch w interesie i pasażerów, to płaćcie
gosc_Zooo
2005-09-30 10:44
Nie tylko Ryan ale inne linie taki sam maja problem.Lecialem z Dortmundu do krakowa w tym roku, 5 razy i spowrotwm i pytajac ludzi to kazdy pracuje w niemczech lub odwrotnie w polsce te linie bazuja,na przewozie pracownikow . A pracownicy tych lini traktowani sa jak mieso armatnie to widac golym okiem
Patrzac na swoich klientow ktorzy kupuja bilety Ryana nie dostrzeglem by ktos zastanwial sie nad losem pracownikow Ryana. Ludzie latajacy nim do pracy mysla tylko jak najtaniej doleciec. To tak jak z Biedronka -wszyscy bulwersuja sie nad traktowaniem pracownikow przez nich ale jakos kupuja ludzie ich tanie produkty...
Maxx : 8,1 mln przez 5 lat
gosc_STYRO
2005-09-30 00:56
To nie jest duzo... Pytacie dlaczego nikt nie dofinansowywuje W!ZZa czy centralwings - a zapytajcie lepiej czy taki W!ZZ czy SkyEurope ma wogole w planach zaczac rejsy w najblizszym czasi z takich lotnisk jak Rzeszow, szczecin czy Lodz. To dzieki FR mieszkancy Rzeszowa czy Lodzi beda mogli poleciec prosto od siebie za granice i to taniej niz innymi tanimi liniami, gdyby nie FR zapewne dlugo musieliby czekac na zagraniczne polaczenia, gdyby nie FR nie doszloby do ozywienia turystyki jakie zapewne bedzie mialo miejsce..... Nie chce bronic Ryanair, ale tak jak juz ktos napisal - prawda lezy posrodku...... Samorzady placa, ale zarobia na tym o wiele wiecej kasy niz wydadza irlandczykom....
lysy: Po dwakroć twierdzę, że 8 mln przez 10 lat to nie jest dużo. Dla porównania: Modernizacja i wydłużenie drogi startowej w Jasionce kosztowała ca. 50 mln zł. Też de facto pod Ryana.
Do Maxx: a nie uwazasz ze 8 mln to troszke sporo? Czy Ty wiesz ile za te pieniadze mozna zrobic ? moim zdaniem to Ryan powinien bardziej angazowac sie w reklame miejsc do ktorych wykonuje rejsy pozdrawiam
Do Maxx: a nie uwazasz ze 8 mln to troszke sporo? Czy Ty wiesz ile za te pieniadze mozna zrobic ? moim zdaniem to Ryan powinien bardziej angazowac sie w reklame miejsc do ktorych wykonuje rejsy pozdrawiam
lysy: Nie znasz realiów. Indywidualnym turystom może i się nie chce, ale gros i tak przyjeżdża zorganizowanymi wycieczkami. Sam widzę często w Hiszpanii oferty wycieczek do Polski - z reguły to lot do Warszawy, a potem program obowiązkowy autokarem właśnie! Nie demonizujmy tej Bydgoszczy.
Ale czy to Ryan nie powiniem walczyc o pasazerow na nowych trasach? to dlaczego radni placa az tyle reklame - Ryan przeciez tez zyska na tej reklamie i to nie tylko od radnych ale i od klientow ktorych reklama przyciagnie bo watpie by np brytyjczykom widzialo sie wsiadac w autokar czy drogie linie LOT CZ BA i z WAWY dojezdzac do Torunia wiec wybiora najtaniej i najwygodniej - oj radni ja rozumiem ze zalezy Wam na tym by dzieki Ryanowi region zyskal ale czy nie uwazacie ze przesadziliscie?!!
Do Ryana: nie, to nieprawda ze kazdy chetnie wsadzi "swoje 4 litery do samolotu irlandzkiego przewoznika". Ja nigdy nie zamierzam Ryanairem leciec ani ich wspierac, chociazby ze wzgledu na ich podejrzane praktyki i zle traktowanie wlasnych pracownikow. Jest wiele innych linii lotniczych do wyboru, niekoniecznie drozszych. Zreszta cena biletu to nie wszystko. Wyobraz sobie, ze powstaje linia lotnicza, ktora decyduje sie nielegalnie zatrudnic do pracy nieletnich, bo im nie trzeba placic i przez to sa tansze bilety (wrecz darmowe). Czy nie mialbys skrupulow korzystac z ich uslug?
gosc_do Ry
2005-09-29 17:23
Ale to nie chodzi o krytykowanie kogokolwiek, a o transparentnosc. Ja tez bym chcial aby moja firma dostawala dotacje od samorzadu bo dzieki mnie wiecej ludzi kupi w mojej firmie towar X a przez to wiecej wplynie do kasy samoerzadu. Tyle ze na moja propozycje wszyscy sie usmieja a na Rajana nie.
Tu jest pies pogrzebany, jedni moga a drudzy nie.....
Druga sprawa w artykule jest napisane ze informacja o Bydgoszczy juz jest na stronie rajana za darmo wiec po co placic 1,5 mln rocznie?
Nikt nie zaprzecza ze promocja tych lotnisk jest potrzebna jak i wszyscy zycza im sukcesow. Tyle ze niech to robia tak aby nikt nie mial watpliwosci i zgodnie z prawem. Bo ja na przyklad nie zycze sobie aby z moich podatkow finansowany byl ryana a nie na przyklad przedszkole mojego dziecka. Tak trudno to zroumiec?
Zobaczymy za jakis czas. Przypuszczam, ze jednak zajmie sie tym Komisja Europejska i moze byc tak jak z Charleroi. Pozostaje jedynie miec nadzieje, ze do tego czasu jakis popyt na tych trasach zdazy powstac.
Ale niech ktoś łaskawie zrozumie, że jedynie Ryan robi coś, żeby wskrzesić martwe porty. LOT ma lokalne porty w nosie - a o ile kojarzę dostał z budżetu państwa dużo większe pieniądze.
Moim zdaniem prawda lezy po samym srodku. Jak tylko pojawil sie ten topic to wiedzialem ze wraz za nim pojawia sie wypowiedzi krytykujace we wszystkim ryanair.po 1 nikt nie kazal przeciez zadnemu miasu placic Ryanerowi zadnych pieniedzy. Po 2 kazdy tylko narzeka a tak naprwde chetnie wsadzi swoje 4litery do samolotu irlandzkiego przewoznika lecac od siebie z miasta i nie tlukac sie przez pol polski zeby dojechac do wawy.
Hohsztaplerzy! Zaznaczam, jestem za rozwojem turystyki w każdym zakątku Polski, szczególnie w bliskim mojej osobie Toruniu, który jest perełką architektury w Polsce. Nie jestem natomiast zwolennikiem dofinansowywania prywatnych firm z mojej kieszeni, po to żebym zapłacił później za bilet tej samej firmie. Poza tym co to ma być? kasa na zabezpieczenie w razie gdyby samoloty latały puste? To mi przypomina PKP Przewozy Regionalne i utrzymywanie nierentownych połączeń. Ciekawe stanowisko: Ponieważ trudniej zachęcić turystow do lotów do Bydgoszczy niz do Krakowa to dajcie nam wiecej kasy w razie gdybysmy latali pustymi samolotami..... Wizzair czy SkyEurope - firmy dzialajace na rynku i podlegajace jego dzialaniom odwoluja kiepsko sprzedajace sie trasy, a Ryanair jak te swiete krowy finansowane z naszych pieniedzy beda sobie fruwac poki w koncu nie zaplenia tego samolotu, bo faktycznie nie bedzie juz gdzie latac, to w koncu ktos przyleci do Bydgoszczy.... Oplata za reklame, dobre sobie.... najdrozsza, najbardziej badziewna reklama na swiecie..... ehh,....
Uwazam, ze sprawa powinna zostac naglosniona, bo to nie brzmi sprawiedliwie ani uczciwie. Rownie dobrze polskie miasta moglyby wspierac Wizzair, SkyEurope, Centralwings, czy nawet LOT. Te linie maja rowniez informacje o miastach na swoich stronach internetowych i w magazynach pokladowych a poza tym zatrudniaja Polakow. Dlaczego samorzady decyduja sie na dofinansowanie firmy irlandzkiej a nie polskiej? W koncu wykorzystuja w tym celu pieniadze polskich podatnikow. I poza tym dlaczego akurat Ryanair jest tak faworyzowany, a nie na przyklad Easy Jet, czy jakakolwiek inna linia lotnicza? Czy urzadzono przetarg na oferowanie przewozow lotniczych w zamian za reklame miasta?
Bezpośrednie wspieranie przedsięwzięć biznesowych przez państwo jest dość śliskie w UE i niemile widziane przez KE, wymaga różnych uzgodnień itd. Jak widać Irlandczycy są prawie tak dobrzy jak my w kombinowaniu...
A co ja sądzę o bydgoszczanach, w tym szefie lotniska, to już chyba kiedyś pisałem ;) Chcą, niech płacą, bogaci są. I w sumie to tylko 10 zł od mieszkańca regionu :)