Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_acad7
2012-05-10 17:19
He, za bilet z Antalyi do Istambułu zapłaciłem cztery (!) razy mniej, niż za bilet z WAW do WRO... Żenada... :-(
gosc_f1fbb
2012-05-10 16:42
Niech Turcja kupi LOT może bilety będą tańsze. Bo na razie to zdzierstwo za bilet z Poznania do Istambułu tyle kasy wołać.
basia-chan
2012-05-10 14:48
mój mózg mówi mi jednak, że LOT zostanie polski, i tego się trzymam ; D
Jak Turkish kupi Lot to pierwszy 787 poleci z Istambułu do Waszyngtonu ;) taki żarcik...
basia-chan
2012-05-10 14:36
(nie lubię się dublować, ale coś się stało z moim komentarzem D : )
Mam nadzieję, że uda mi się polecieć LOT'em do Japonii, a nadchodzący listopad jak nigdy będzie mnie okrutnie ^^ cieszył!!!
gosc_1bde4
2012-05-10 14:22
jakich polskich? lada dzień LOT zostanie wyprzedany za bezcen turkom ;(
:) Ciekawie sie zapowiada, chociaz szkoda ze jest to az tak opoznione!
Taka maszyna w polskich barwach moze miec bardzo duze znaczenie marketingowe i powinna sie przedkladac na reklame ekologicznego, cichego i environmental friendly ! Tym sie da zawojowac w krajach gdzie maja hopla na temat ekologii - jak Holandia, Niemcy, Szwajcaria
gosc_9fd47: Wydaje mi się, że jednak pierwsza maszyna poleci do PEK, a druga do Tokio, a dopiero potem do juesej. A tak na prawde wszystko zależy od częstotliwości lotów, bo jeżeli PEK będzie 3 w tygodniu i do Czikago starczy na 3 rejsy w tygodniu. Najpierw niech przylecą;-)
chandler
2012-04-18 16:37
"Ecomony " miało być
chandler
2012-04-18 16:37
kurde, coś tu plusy zjada :P
chandler
2012-04-18 16:36
IMHO podmiana z 787 na 767 jest mało prawdopodobna ze względu na klasę Economy którą mają mieć Dreamlinery a której w 767 nie ma.
gosc_9fd47
2012-04-18 14:29
gosc_7dbf8 Zanim ty polecisz 787 do JFK to LOT juz bedzie mial conaimniej 3 maszyny 787. Pierwsza do Chicago, Druga do Chin, trzecia moze do JFK. A tak najlepiej poczekaj jak LOT sie pozbedzie wszystkich 767 i dopiero polecisz do JFK na 787
gosc_7dbf8
2012-04-18 12:09
ja jednak boję sie jednego a to częsta praktyka także i w LOT< ze w systemie rezerwacyjnym LOT podstawi na trasę np. do JFK nowiuśkiego 787 i się człowiek nakręci że poleci "liniowcem marzeń" a tu będzie podmiana i człowieka trafi i podstawią starego rupiecia czyli 767 i co wtedy? To częsta praktyka w LOT i czy można wtedy ubiegać się o jakieś zadośćuczynienie? Bo wkońcu zakup biletu jest umową cywilnoprawną, i jeśli LOT podstawi zamiast 787 starego 767 to tym samym niewywiązuje się z umowy - chyba, że pójdzie śladem np. BA czy LH, które już teraz przy rezerwacji konkretnego miejsca w samolocie informują, że może się zmienić układ jeśli będzie zmiana samolotu na wybranej trasie w konkretnym dniu i rejsie.... A zapewne dość sporo będzie ludzi takich jak ja którzy szarpną się i polecą po prostu aby się przelecieć 787 i co wtedy?
gosc_4e48e
2012-04-18 12:02
A gdzie ty masz komfort podrozy w A380? Przeciez oprocz wielkosci ten samolot niczym nie rozni sie od innych jesli chodzi o jego wnetrze.
Może wreszcie dwa rękawy naraz zostaną wykorzystane w WAW;-) Samolot zajebisty, niech już przyleci, bo też mam chrapkę nim śmignąć;-)
gosc_b2cfb
2012-04-18 09:54
a co wy chcecie tam oglądać z tych okien A380? Inne galaktyki czy co? Owszem, ja również jak latam samolotami to wybieram miejsca przy oknie ale chyba akurat tu w przypadku TYM BARDZIEJ nowych samolotów jak A380 czy B787 liczy się komfort podróży który - jak sami z pewnością przyznacie - jest o niebo lepszy (nawet w klasie ekonomicznej) niż w innych modelach samolotów...
gosc_e73d2
2012-04-18 09:38
do mariuszjam
Masz zpełną rację z A380,mnie również rozczarował,siedziałem na górnym pokładzie i faktycznie daleko do okna
gosc_d8660
2012-04-18 08:26
tak, osobny rękaw - odgałęzienie dla klasy business a osobne odgałęzienie dla economy premium i economy
pcharasz
2012-04-18 02:31
Swoją drogą, ciekawi mnie to, czy do 787 też podstawia się podwójne rękawy, jak to bywa z 747 czy z 777 - tzn., osobne wejścia dla C i Y?
piotrek737
2012-04-17 23:25
gosc_df7d4: Bodajże pierwszych 15 linii co odbierze 787 otrzyma różnego rodzaju odszkodowania. Pamiętaj, że o wielu z nich się nie dowiesz nigdy, a może tylko niewielka część będzie upubliczniona. LO "zapłaci" 1 mld $ za 8 maszyn i 4 zapasowe silniki to jest niezłe promo bo jedna maszyna normalnie kosztuje 170-180 mln $ ;)