Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
widocznie popyt na Danie rosnie. W6 zacznie loty z GDN do Aarhus, a SAS z WRO do CPH... To dobrze
solokhumbu:Nie dziwię się wcale , że dają większy samolot, obłożenie na tej trasie nie spada poniżej 85 % , a czasami nawet jest 100% :)
Dziwi mnie to , że w 1997 roku LO otworzył POZ-CPH po czym kilka lat później połączenie wycofał i zaczął latać SK.
jjemiolo
2011-02-17 19:18
A mnie korci zapytac: dlaczego LO nie wskoczyl na trase z WRO do CPH po tym jak wycofal sie Sterling? Jesli zrobilby to SK mogloby byc cs w ramach STARa. Sa dwa mozliwe wnioski: 1. LO albo nie zalezy, albo nie ma srodkow, na zadnych polaczeniach spoza WAW, nawet jak jmaja one spory potencial na intratny ruch sluzbowy; wzglednie: 2. SK ma w d.. LO jako partnera w ramch STARa i bierze wszystko pod siebie. Mozlliwe tez ze oba wnioski sa prawdziwe, co nie wrozy nic dobrego dla LO.
solokhumbu
2011-02-17 17:55
pepe: to dobra wiadomość, znaczy, żę POZnaniacy lataja nie tylko LCC, ale też czyms poważniejszym :) Ale i tak nawet 3 CRJ900 dziennie nie zastąpią mi wyczekiwanej drugiej landryny ;-)
Właśnie w systemie widzę, że z Poznania jest zmiana zamiast CRJ200 będzie CRJ 900 ;)
Wygląda na to , że samolot który latał do Poznania będzie latał do Wrocławia , a Poznań dostanie większą maszynkę.
@pepe - CRJ200 - OK - bedzie cimber bo inaczej byc nie moze, ale jak ma byc na zmiane z CRJ900 to wtedy juz bedzie "pelna geba" SAS
Połączenie będzie wykonywał Cimber Sterling , wypożyczając samoloty dla Sas.
Jest tak robione już od jakiegoś czasu, do Poznania lata SK na CRJ 200 wypożyczonych od Cimber Sterling.
Super, chociaz godziny ustawione tak ze za ocean nie poleci sie z nimi.
I czyms trzeba nowy terminal wypelnic :) Otwarcie w pazdzierniku
Rok się dopiero zaczął ;)
Super, w końcu coś poza W6 i FR... Oby tylko to nie był koniec nowości z wrocławskiego lotniska w tym roku
a tak poza tym to jeszcze w sferze niepotwierdzonych polaczen "wisi" powrot po latach WRO-VIE Austrianem
hmmm cos mi tu nie gra... CRJ200 sa Cimbera a nie SAS... CRJ900 oczywiscie SAS-u wiec wyglada na to ze na zmiane bedzie sie pojawiac we WRO Cimber Sterling i "rasowy" SAS
Sam SAS tak poinformował w swoim info prasowym...
No niby tak, ale kody lotów zaczynały się od SK. Cimber latał dla SAS.
Tamto połączenie do CPH obsługiwał Cimber Sterling, teraz będzie latał znowu SAS.
Oj jakiś błąd. To połączenie zamknęli jakoś w tamtym roku.