Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Z Osijeku nie jest daleko do Nowego Sadu?
Prawdopodobnie dlatego, że warownia Petrovaradinska góruje nad Nowym Sadem tak jak Akropol nad Atenami.
jsgu: Czy termin "serbskie Ateny" oznacza, że jest kupa gruzu na skale tylko z serbskimi napisami?
Serbia jest warta zobaczenia - Belgrad, serbskie Ateny , czyli Novi Sad, Nis no i Diabelskie Miasto. No i JU się przelecieć bezcenne. Taka trochę podróż w dawną Jugosławię eh ;)))
damciock
2010-07-15 22:10
Serbie, jako państwo by to dużo kosztowało. Nie mówię oczywiście finansowo, bo tam dopiero rozkręca się biznes lotniczy. I co ważniejsze potencjał jest!
b747400er
2010-07-15 17:47
Jest bardzo malo prawdopodobne, aby zniknela marka i by Serbska linia latalo pod logo TK. Jakis czas temu JU wspominal o zmianie brandu, poniewaz dla wielu JAT dalej kojarzy sie z Jugoslawia. Zmiana miala polegac na tym aby konotacje jugoslowianskie zamienic na serbskie. Zanim JU zmienil nazwe na JAT Airways nazywal sie JAT Jugoslovian Air Transport i stad ten akronim. Mozliwe, ze w momencie kiedy JU znajdzie sie juz w rekach tureckich, to dokonaja rebrandingu, ale nie sadze aby zabraklo w nowej nazwie motywu narodowego. W Europie w przypadku linii narodowych raczej nie mozna sobie wyobrazic odejscia od konotacji narodowych.
marecki: ok, po prostu myślalem, że zmieniają całkowicie wizerunek łacznie z logo, stroną internetową itp. A to po prostu taka kosmetyka. Mogliby też pokombinować z cenami :)
jsg: ciężko powiedzieć czego zmiana dotyczy bo są tylko ogólne hasła :) Zamysł kampanii jest taki, że pokazują na plakatach atrakcyjnie wyglądający personel pokładowy i piszą że oto jest "nowa twarz" JATu.
zapomniałem dodać 'dokładnie' - czego dokladnie ta zmiana dotyczy: logotypu, taryf etc.
marecki: a czego ta zmiana dotyczy? P.S. Jaki BEG? Warto jechać?
JAT prowadzi obecnie silną kampanię
podkreślającą zmianę usług, wizerunku itd. Cały Belgrad jest oblepiony ich plakatami.
damciock
2010-07-15 14:59
Oby utrzymali. Bo państwo bez byle jakiego przewoźnika (chodzi mi o low-cost'y lub tradycyjne linie) to wstyd.
Ciekawi mnie czy po połączeniu marka JAT zniknie z rynku czy będzie utrzymana?
tomcat_bzg
2010-07-15 14:22
Ja myślę, że przede wszystkim to potencjalni chętni nie spieszą się z kupnem
damciock
2010-07-14 18:03
A LOT miał ponad 700 mln strat za 2008 rok i jakość się nie spiszą ze sprzedażą. Dziwne jest to że można było tego przewoźnika jeszcze wyciągnąć na prostą, a tu... NIC :(
tomcat_bzg
2010-07-14 15:06
Ja tam się cieszę: oznacza to bowiem zaciesnienie więzów JU ze Starem a nie Sky Teamem na co ostatnio sie zanosiło. BTW: w cytacie z pasazer.com na facebooku pojawiła się osobliwa forma gramatyczna: Turkowie :-)
Brzmi tak, jakby to miałoby równoległe połączenie dwóch równoległych partnerów, podczas gdy tak naprawdę to wykup JATa przez TK, zresztą w obliczu rychłego upadku tego pierwszego. A czemu premierowi Turcji zostało urwane imię? To tak, jakby napisać, że premier Polski, Tusk... Tak niezbyt ładnie.