Anesthesia
2024-05-29 12:42
Uważam, że tu właśnie jest po części sukces np. Turkisha. W biznesie większość ludzi nie przykuwa wielkiej uwagi do serwowanych posiłków, kolejny rutynowy lot, a w ekonomicznej sporo ludzi cieszy się tym i nawet jest zaskoczonych, jak można traktować pasażera w porównaniu do low costów. I to często za podobną cenę. I pytanie, czy taki nawet drobny poczęstunek dla pasażerów to taki wielki koszt dla przewoźnika..? A przecież więcej zadowolonych ludzi to więcej dobrych opinii idących dalej w świat.
adamkowal
2024-05-28 18:04
Serio 2,50zł? Żenada... i ośmieszanie linii przez jej menadżerów. Pierwszy serwis "w bilecie" kawa/herbata/woda (ta ostatnia później też) i drobna "czekoladka" i już to wygląda jak dla ludzi. Dziwne iż lufa upubliczniła takie wyliczenia... śmieszne trochę.
Po co kombinować z czymś co się dobrze sprzedawało? Klientów low cost, to i tak nie przekona , a tych bardziej wymagających odstraszy. Miałeś chamie złoty róg... itd.