gm717 LOT produkt pokladowy lepszy niz wiekszosc linie w europie. A moze wymienisz od ktorych lini jest lepszy i dlaczego?
Na LOT trzeba chuchać i dmuchać, ponieważ im mniej będzie dokładać skarb państwa, tym lepiej dla nas wszystkich. A nie czekaj, przecież rząd ma swoje pieniądze :)
KubaNowak
2024-02-21 15:48
Autora tekstu i jego kolegę Serafina, optymizmem napawać będzie jedynie informacja o upadku LOTu, lub jego sprzedaży grupie LH.
LOT ma profesjonalny zarząd, któremu należy w końcu zaufać i przestać snuć dziwne teorie. Linia rozwija się jak mało która. Wiele rzeczy w firmie się zmieniło na lepsze, w tym punktualność, której próżno szukać u konkurencji. W dalszym ciągu wiele rzeczy do poprawy, min ujednolicenie kabin w samolotach regionalnych, strona czy aplikacja mobilna.
Mamy przewoźnika, z którego możemy być dumni. Cenowo często lepiej niż konkurencja, produkt pokładowy lepszy niż większości linii europejskich, punktualność na plus, o mega miłych i profesjonalnych załogach już nie wspominam.
Natomiast każdy kolejny artykuł na tym portalu to, swojego rodzaju, najazd na LOT. "Nie napawa optymizmem", "Nie wiadomo czy będzie to zysk brutto, netto" itd... zaczyna to mocno irytujące. Poczekajcie na oficjalne dane i przestańcie snuć chore teorie.
krzysiekl
2024-02-20 09:19
btw szkoda, że autorzy nie nawiązali do danych ACL z przydzielania slotów, gdzie połowa wniosków o nowe sloty LOT została dorzucona. Pewnie, że nie wszystko się uruchamia nawet jak się dany slot dostanie, ale jak ma LOT rosnąć w takich warunkach?
Najwięcej z tego co chciał dostał Wizzair.
krzysiekl
2024-02-20 09:17
Trudno, żeby LOT rozwijał się szybciej jeśli na Okęciu brakuje przepustowości ZWŁASZCZA w godzinach szczytowych, które są kluczowe dla przewoźnika sieciowego aby optymalizować możliwość przesiadek.
LOT potrzebuje nowego lotniska dla Warszawy i w dłuższej perspektywie (10lat + ) nie ma szansy bez niego przetrwać.
Oczywiście możemy dalej korzystać z Okęcia, gdzie zwłaszcza po załamaniu się LOT i ograniczonej rozbudowie zostanie trochę miejsca, jednak opłacimy to wysokimi cenami biletów i gorszą siatką połączeń. Co nie wpłynie korzystanie na rozwój kraju.
Natomiast nawet bez LOT rynek lotniczy będzie sie rozwijał, naciski w UE na integrację na transportem kolejowym dalekobieżnym nadal będą, chęć do rozbudowy Warszawy tam gdzie teraz Okęcie, to wszystko spowoduje, że nowe lotnisko i tak kiedyś powstanie. Tylko za późno dla nas (by mieć lepszą ofertę różnych linii, nie tylko LOT) oraz drożej.