Qatar Airways zwiększy oferowanie do Polski

Qatar Airways zwiększy oferowanie do Polski Od 1 maja br. Qatar Airways zmieniają samolot jakim będą latać do Polski. Zamiast boeingów B787-8 na Okęciu będziemy mogli oglądać airbusy A330 w dwóch wersjach tzn. A330-200 i A330-300. Obie te maszyny europejskiego producenta mogą zabierać na pokłady więcej pasażerów niż Dreamliner B787-8. W przypadku Qatar Airways różnica wynosi od 6 do 51...
03/04/2023 12:24   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
styrian 2023-04-08 08:40   
styrian - Profil styrian
Owszem, zauważy i zanim kupi bilet drugi lot to się zastanowi. Pasażer z Ekonomii też zauważy i raczej noc z tym nie zrobi, bo tam czynnikiem przeważającym jest cena a nie rzekoma wyższość jednej konfiguracji nad drugą.
krzysiekl 2023-04-07 11:01   
krzysiekl - Profil krzysiekl
przeciętny pasażer za pewne nie rozróżnia modeli samolotu, ale wersję siedzeń zauważy (zwłaszcza w wyższych klasach gdzie różnica między różnymi rozwiązaniami może być ogromna).
Niedawno Emirates przegrał sprawę w Nowej Zelandii gdyż reklamował na stronie internetowej nową klasę biznes a jakiś pasażer poleciał B777 z klasą biznes w starej konfiguracji (też miejsca leżące ale ciaśniej i mniej nowocześnie).
styrian 2023-04-07 07:03   
styrian - Profil styrian
Przeciętny pasażer nie ma pojęcia co to A333 albo B788. A już na pewno nie taki, który się kieruje ceną.
krzysiekl 2023-04-05 14:53   
krzysiekl - Profil krzysiekl
z tego co mówicie dla pasażerów klasy biznes może to być zła wiadomość.
ma to o tyle większy sens, że "główna specjalizacja" Qatar Airways to właśnie klasa biznes, w tym są najlepsi (natomiast klasa ekonomiczna jest nieco gorsza niż w Emirates). Nie mniej po tej zmianie właśnie w klasie ekonomicznej zyskują.
mmsyd 2023-04-05 02:58   
mmsyd - Profil mmsyd
Zła wiadomość - biznes klasa na A330 to 2-2-2, na 787 jest 1-2-1...mieli najlepsze J do Warszawy, lot bardziej komfortowy niż w Emirates (2-3-2), a teraz w takim układzie, nic specjalnego ani zachęcającego...
ttomee 2023-04-04 16:20   
ttomee - Profil ttomee
Moim zdaniem to krok w tył. Nie chodzi o liczbę krzeseł, tylko fakt że nowoczesny Dream jest zastąpiony dosyć starym A330. Wady: 1. głośniejszy 2. małe okna 3. cisnienie w kabinie niższe niż DR czy A350 4. Ukłąd siedzeń biznes 2-2-2 a nie 1-2-1 5. stary system rozrywki 6. mało miejsca na nogi pod siedzeniami (bo system rozrywki jest tam umieszczony). 7. I brak okien w rzędzie nr 16. I ostatnie subiektywne odczucie - mniej miejsca w ekonomie i mniej wygodny niż 787. IMHO Polska przesunęła się niżej w hierarchii QAirways.
krzysiekl 2023-04-03 22:05   
krzysiekl - Profil krzysiekl
kidloco, kiedyś w Emirates były A330, to był bardzo dobry sposób na podróżowanie, dwa miejsca pod oknem. Zwłaszcza, że nie było też opłaty za wcześniejszy wybór miejsca.
Teraz w Emirates opcja dwóch miejsc pod oknem też występuje jednak:
tylko kilka miejsc w B777 (na końcu) oraz w przypadku dwuklasowego A380 miejsca na górnym pokładzie
za wybór miejsca wcześniej płaci się dodatkowo.
Najlepsze czasy już chyba minęły:/ podobnie Skywards był dużo lepszy, upgrady za mile były tanie..
kidloco 2023-04-03 21:57   
kidloco - Profil kidloco
To jest super wiadomość!!! Dla wszystkich planujących podróże w economy z przesiadką na Bliskim Wschodzie - dostaniemy wreszcie szansę na dwuosobowe miejsca pod oknem, których ani 777, ani 787 ani A350 nie oferują. Tylko A330 i wychodzące z użytku A340 i 767 miały tę opcję! Dla mnie to argument za wyborem Qatara kosztem Emiratesa.
krzysiekl 2023-04-03 12:32   
krzysiekl - Profil krzysiekl
szybko się rozwijają, dużo nowych połączeń, ceny konkurencyjne. także warunki taryf bardzo dobre.
ceno bardzo często wypadają lepiej niż Emirates, zarówno w klasie ekonomicznej jak i biznes (kiedyś tak nie było).
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy