Wizz: Pasażerowie otrzymują zwrot pieniędzy w ciągu 7 dni

Wizz: Pasażerowie otrzymują zwrot pieniędzy w ciągu 7 dni Linia uruchomiła automatyczny system zwrotu środków w maju 2020 roku, aby poradzić sobie z bezprecedensową skalą anulacji wynikających z pandemii COVID-19 – w 2020 roku Wizz Air odnotował 3000 proc. wzrost wniosków o zwrot środków (w porównaniu z 2019 rokiem). Zautomatyzowanie procesu zwrotów oznacza, że pasażerom, których loty zostały odwołane, Wizz Air, w oparciu o...
23/02/2021 10:02   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
spooks 2021-02-23 11:07   
spooks - Profil spooks
O ile zwrot z powodu zmiany godzin/dat wylotu przez przewoznika jest dosyc miły bo dostaje się 20% środków więcej przy wyborze opcji zwrotu na konto wizz, o tyle anulacja z wykupionym wizz flex juz nie jest taka super, ponieważ usługa wizz flex nie podlega refundacji.

Miałem jeszcze jeden case, gdzie lot, na którym miałem wykupione wizz flex zostal odwołany przez przewoźnika zatem zrobiłem automatyczny zwrot w opjci 120% wartosci biletu na konto wizz... i w tym przypadku również mi kwota wizz flexa przepadła, co juz nie jest miłe bo to przecież nie z mojej inicjatywy została wykonana zmiana lotu.
spooks 2021-02-23 11:03   
spooks - Profil spooks
To prawda, mega sprawne zautomatyzowanie rozwiązanie - tak powinno być wszędzie.
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama