gość_0b424
2020-10-22 18:14
737? Szkoda ze nie Jumbojety...
Wszystkie połączenia na tej trasie były obsługiwane przez Embrarery,żaden 737 tam się nie pojawił ...
gość_e63b6
2020-10-22 11:36
Mam nadzieję że LOT wróci do Dublina po opanowaniu pandemii
gość_eb4ee
2020-10-21 22:34
Ciekawa logika, kiedy inne loty poza repatriacyjnymi byly dostepne to chyba nie jest zaskoczeniem ze mieli oblozenie.
Tymczasem LOT podjal decyzje o utrzymaniu polaczenia na podstawie zupelnie mylnych danych. Cenowo nie byl, nie jest i nie bedzie konkurentem dla tanich linii, a aspiracje mial do przejecia co najmniej polowy rynku.
Ja bylem sceptyczny od samego poczatku i twierdze ze zaostrzenie przepisow w Irlandii jest doskonala wymowka do zamkniecia polaczenia ktore dla LOTu nigdy nie bylo i nie bedzie rentowne.
Z innej strony, granice Irlandii nie sa zamkniete jak poprzednio i ruch chociaz duzo mniejszy, nadal jest.
gość_a0177
2020-10-21 18:01
737 Lot powinien odstawic na kolki bo wypelnic taki samolot mieli problem w najlepszych czasach dla lotnictwa. A teraz to wypelnienie E170 graniczy z cudem.
gość_8b80a
2020-10-21 17:57
To błąd! LOT powinien latać te cztery razy nawet podczas lockdownu, bo w ten sposób buduje swoją wiarygodność.
WAW - DUB (i WAW - MAN też) to kierunki, które w normalnych warunkach już od dawna powinny być obsługiwane co najmniej dwa razy dziennie. LOT powinien myśleć kategoriami wiarygodności i szybkiego odebrania połączenia Warszawa - Dublin Ryanowi, a nie jakimiś niewielkimi oszczędnościami. Niech sobie wyśle E170, ale niech lata, jeśli tylko przepisy pozwalają.
Ja doskonale wiem, że WAW - DUB nie mieści się pomiędzy falami przesiadkowymi, ale to nie jest żaden problem, można latać rano i wieczorem opierając się głównie na ruchu p2p. Ewentualnie sprzedając przesiadki w środku dnia.
gość_0e166
2020-10-21 17:03
Jakie 737? Ani razu tam nie polecieli na 737. E195 to już był wyjątek.
Ani jeden lot do Dublina nie był wykonany Boeingiem 737. Na tej trasie latają tylko Embraery.