gość_89651
2019-05-16 16:44
Mają czym latać????? Mają silniki RR do stojących Drimków?? Miały już latać a tu klops stoją i się paszą.
gość_9badd
2019-05-16 15:19
Carl@: No popatrz, a jednak chyba wyjdą na swoje.
A ja sie dziwie, ze uruchomili to Delhi bez zawarcia jednoczesnie umow codeshare z liniami operujacymi stamtad. W ten sposob zwiekszyliby i oferte, i popyt.
gość_29db9
2019-05-15 11:22
Od kiedy to KLM jest na minusie ? KLM, tak jak zazwyczaj, w zeszłym roku miał solidne zyski.
gość_5ca6b
2019-05-15 02:51
Z dość dobrze poinformowanego źródła wiem, iż bilety do Delhi sprzedają się wręcz rewelacyjnie. Plusem tego połączenia są napewno godziny wylotu z Warszawy. Można przypuszczać, że w przyszłym roku połączenie to będzie realizowane przynajmniej 6 dni w tygodniu. Lot akurat z tym połączeniem trafił w 10. Ciekawe jakie są jeszcze nowe kierunki rozpatrywane przez zarząd naszych narodowych lini???
gość_87731
2019-05-14 17:26
czyli super się sprzedaje :)
teraz czas na BKK i SGN i HAN... tak tak ale nawet i tanim ruchu można zarobić zwłaszcza jak ma się małe koszta osobowe i bardzo ekonomiczne samoloty ... a w końcu LOT pomyślał o CARGO i o przewozie leków a ADAMED ma tam swoje fabryki.
Ten rok będzie ciekawy, zapewne sporo linie UPDATEuje swoje rozkłady i możliwości.
Wszystkie prawie linie łapią zadyszkę Swiss na minusie, Lufthansa na minusie, Austrian na minusie, AFrance na minusie, KLM na minusie, Norwegian na minusie, Etihad na minusie, Emirates zarobiło 69% mniej niż rok temu, i zaczną się ostre cięcia a przez PL nie dosyć, że z Europy trochę bliżej to oferując produkt nawet w tej samej cenie więcej w BANKU zostac powinno a taki BKK czy HAN to klasa ekonomiczna po dach wypełniona, Premium pewnie też
gość_a85c7
2019-05-14 13:26
Moim zdaniem LOT powinien otworzyć też połączenie do Bombaju. To jest biznesowe serce Indii, turystycznie też bardzo ciekawe miasto, a jeśli LOT rozgości się w Indiach i wszystko dobrze pójdzie, to ten rynek może stać się jedną z "dojnych krów" naszego przewoźnika. Chin już nie zawojujemy, inne lotniska naszego regionu są już na wyższym poziomie. Ale w Indiach wciąż mamy szansę zaistnieć, zwłaszcza przy dobrych rozkładach.