750 tys. pasażerów na lotnisku w Rzeszowie

750 tys. pasażerów na lotnisku w Rzeszowie 750-tysięcznym pasażerem okazał się p. Wojciech Karcz, który otrzymał od zarządu lotniska i przewoźnika linii Lufthansa oraz firmy Baltona okolicznościowe upominki. Został również zaproszony do odbycia podróży w klasie biznes. Ponadto na wszystkich pasażerów udających się do Monachium czekał specjalny, jubileuszowy tort. – Kończący się rok był dla naszego lotniska...
20/12/2018 14:37   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_9cf17 2019-11-14 17:13   
gość_9cf17 - Profil gość_9cf17
Gratulacje, zbliżacie się do miesięcznego wyniku Krakowa:-)
gość_e9035 2019-03-11 13:13   
gość_e9035 - Profil gość_e9035
Kiedy bedzie znowu OSLO?
06p26 2019-01-09 15:00   
06p26 - Profil 06p26
Wiadomo kiedy jakieś nowe połączenia? Co z BOJ CFU i PIK? Czy są jakieś postępy w sprawie umowy z FR? ZARZĄD ŚPI.
gość_a137f 2018-12-24 12:01   
gość_a137f - Profil gość_a137f
@gość_8be53 To prawda, że Rzeszów ma mniej mieszkańców niż Radom, ale na całym Podkarpaciu mieszka ponad 2mln ludzi. Do tego dochodzą potencjalni klienci z ościennych miast Ukrainy i Słowacji. Potencjał jest, myślę że 1.5 mln rocznie spokojnie do osiągnięcia przy większym zróżnicowaniu kierunków. Przydałyby się jeszcze loty do Francji, Włoch i Hiszpanii oraz większe zróżnicowanie lotów czarterowych (np. TFS raz w tygodniu).
gość_a1509 2018-12-22 23:58   
gość_a1509 - Profil gość_a1509
gość_2267b - brawo ty! Lepiej odwołać lot i zapłacić odszkodowanie 500 pasażerom niż wynająć samolot do obsługi lotu a koszty wynajmu i tak pokryje RR bo to jego silniki szwankują.
smolip67 2018-12-22 12:11   
smolip67 - Profil smolip67
Nie macie takiej tragedii w RZE. Polityczni ludzie w zarządach lotnisk były ,są i będą. Wynegocjowane porozumienie na promocję Podkarpacia,stabilna Lufa,stabilny LOT. Może bez rewelacji ale bez spadków w 2019.
gość_2267b 2018-12-22 11:30   
gość_2267b - Profil gość_2267b
@gość_a1509 nie przekonują mnie te argumenty. Szczególnie o odpuszczeniu przesiadek w WAW... a tymczasem czytamy, że LOT musi wynająć A330 od AirItaly. Nie lepiej odwołać loty z RZE - można dolecieć tam właśnie z przesiadką w WAW.
@pablakiss - faktycznie, ach ta polityka...
gość_8be53 2018-12-22 10:34   
gość_8be53 - Profil gość_8be53
Ludzie czego wy chcecie od zarządu.
Rzeszów ma mniej mieszkańców niż Radom. Tutaj po prostu nie ma zbyt dużego potencjału do latania. Jedynie spora odległość od innych lotnisk i słaba komunikacja (poza Krakowem) powoduje że to lotnisko jako tako egzystuje.
Płacenie dużej kasy Ryanairowi czy Wizzarowi za to żeby woził puste samoloty średnio się kalkuluje.
gość_a1509 2018-12-22 08:38   
gość_a1509 - Profil gość_a1509
gość_2267b akurat na turystykę raz w tygodniu to jest w sam raz. Fotele w biznesie i premium też się sprzedają czyli biznes łata - zawsze można dopasować lot powrotny przez WAW. A głównie, to to połączenie jest dla Babć, które boją się przesiadek jak lecą do swoich wnuków, dla dzieci które lecą na wakacje i dla wszystkich tych którzy muszą przylecieć do Nowego Jorku z różnych części Stanów. Podróż tych ostatnich często trwa kilkanaście godzin i nie chcą kolejnych przesiadek w WAW.
gość_e740b 2018-12-21 23:56   
gość_e740b - Profil gość_e740b
już nie mogę patrzeć na ten zarząd i ciągłe obiecanki z których nic nie wynika.... mogli by mieć honor i podać się do dymisji......
pablakiss 2018-12-21 23:12   
pablakiss - Profil pablakiss
gość_2267b To nie prestiz ,to polityka
gość_7a441 2018-12-21 16:35   
gość_7a441 - Profil gość_7a441
@zk1521 ja ci powiem dlaczego: bo mamy w zarzadzie samych nieudaczników i misiewicza.
gość_5783d 2018-12-21 08:39   
gość_5783d - Profil gość_5783d
Tylko że te lotniska C też napędzają ruch tym lotniskom z grupy A i B. Nie można ich "wykasować" tylko pogodzić się z tą sytuację i konsekwentnie je wzmacniać!
gość_2267b 2018-12-21 02:34   
gość_2267b - Profil gość_2267b
A co dalej z połączeniem do NYC? Ekonomii tutaj tez nie widzę.
Raz w tygodniu to ani biznes, ani turysta.
Połączenie wybierze ten, komu akurat dzień tygodnia podpasuje.
I tak większość z/do RZE leci przez WAW albo MUC.
To połączenie jest na sile. Co to za prestiż mieć lot RAZ w tygodniu za ocean?
ortler 2018-12-20 16:03   
ortler - Profil ortler
Wyraźnie zaznacza się w Polsce podział lotnisk pasażerskich na 3 oddzielne grupy:
A. międzynarodowe lotnisko tranzytowe - WAW;
B. duże lotniska regionalne - 2 - 7 mlm PAXów: KRK, GDN, KTW, WRO, WMI, POZ;
C. małe i niestety deficytowe lotniska lokalne poniżej 1 mln PAXów - pozostałe porty.

O ile WAW zawsze się wyróżniał, to granica między grupa B i C była w poprzednich latach
niezbyt ostra. Silny tegoroczny wzrost ruchu w Poznaniu, który przekroczy zapewne
w tym roku 2 mln PAXów pomimo ubogiej siatki połączeń spowodował rozwarcie się
szerokiej szczeliny między grupami B i C. Widać tu wyraźnie, które lotniska mają szansę
na samowystarczalność i dalszy rozwój, a które jeszcze przez długi czas zależeć będą
często od pomocy finansowej swoich samorządów.

Jasionka mimo stałego wzrostu ruchu pozostaje niestety w grupie C, choć jest jej liderem
i to pomimo długoletniej tradycji lotniczej oraz uzasadnionych ambicji regionu. Wzrost
ruchu w RZE mimo systematyczności jest powolny, niemal ślamazarny; pozostaje też
często poniżej średniego tempa wzrostu dla całej Polski. Doskonały dojazd autostradą
do Krakowa i Balic odgrywa tu też niebagatelna rolę. Zauważalne jest stopniowe
wysysanie potencjalnych pasażerów z Podkarpacia przez KRK - port o szerokiej i stale
rozbudowywanej siatce połączeń. Tu nie za wiele można zrobić. W takiej sytuacji Zarząd
RZE szukać powinien odpowiednich nisz, w których nie dochodzi do konkurencji z KRK.
Być może należałoby postarać się o rozszerzenie siatki czarterów wakacyjnych, która w
KRK jest bardzo uboga i nie pokrywa istniejącego zapotrzebowania. Dojazd z Krakowa
do RZE Strzałą Południa, tj. A4 trwa niewiele więcej niż do Pyrzowic, a jest przy tym
wyraźnie tańszy, gdyż nie zdzierają z nas przy tym skóry na autostradowych bramkach,
a kilkudniowe parkowanie samochodu w pobliżu Jasionki nie kosztuje wiele. Inną niszą
jest ruch cargo, który ze względów organizacyjnych pozostanie w KRK na minimalnym
poziomie. Wszystko jest tutaj oczywiście w ręku Zarządu RZE, od którego inwencji i
energii zależy przyszłość i rozwój lotniska.
zk1521 2018-12-20 14:59   
zk1521 - Profil zk1521
Wszystko fajnie ,ale nie rozumiem czemu tu jest tak pusto ,tyle pieniędzy poszło na rozbudowę tego lotniska ,a oni dalej mówią tylko od lat że trwają zaawansowane rozmowy . Jak to słyszę to mnie krew zalewa , cały zarząd powinien zostać wyrzucony i wymieniony na ludzi kompetentnych , a do tego czemu oni stawiają tylko na ryanaira ? przecież jest tyle możliwości rozwoju ,a im wszystko idzie jak krew z nosa , czy cargo czy paxy , dobrze ze szkoły latają to przynajmniej kontrolerzy mają co robić. Czemu musimy jeździć do KRK jak mamy tu na miejscu swoje lotnisko ,przecież masa pax w KRK jest z podkarpacia. Ale tak kiedy np Wizzair chciał u latać to się na niego zarząd wypiął pojechał z opłatami ,i uciekł się do ryanaira który by tu nie latał wg gdyby nie nasze pieniądze . a Ryanair ma monopol to sobie uruchomi coś z umowy z lotniskiem raz na x czasu ,a nie z tego bo sam chce coś otworzyć . Dlatego chociaż jestem bliski sercem EPRZ , odbyłem na nim całe moje szkolenie pilotażu , nie widzę w dalszej przyszłości dla niego miejsca tak jak i dla lublina . Kraków i Lwów nas wykończą z czasem ,a to wszystko wina kolejnych niekompetentnych i zakłamanych i leniwych zarządów.
gość_c53f0 2018-12-20 14:48   
gość_c53f0 - Profil gość_c53f0
Trzy ćwierci od śmierci ;)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy