Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Dla KTW sumując nieco ponad 2 miesiące tylko tego roku, gdzie tych połączeń nie będzie, daje to niemal cały tydzień bez żadnego latania (biorąc pod uwagę zimową siatkę połączeń KTW). Jest to 180 rotacji/mc!
gość_20c66
2018-07-11 16:11
Szkoda Lizbony z Warszawy, bo Wizz miał bardzo fajne godziny lotów na tej tasie (wylot z Lizbony o 01:30 i przylot wcześnie rano do Warszawy), a Lizbona jest świetnym miastem na krótszy lub dłuższy wyjazd nawet zimą ze względu na ładną pogodę i bardzo niskie ceny pobytu, jednak dziwnym sposobem Wizz w większości przypadków za przelot na tej trasie żądał więcej pieniążków niż TAP, o cenach lotów z przesiadką oferowanych przez Brussels Airlines nie wspominając.
mechanik59
2018-07-11 16:08
erBuzz 8 lat temu było to samo. Latali do FMM 2 miesiące, skasowali i później poszła lawina z cięciami innych połączeń (Lubeka, Piza, Bergen, Wenecja). FMM to taki ,,talizman nieszczęścia"
@ gość_d96bb, chyba jednak nie wszystkie bo Barcelony i Lizbony nie ma na zimę z Gdańska.
filipsta1
2018-07-11 16:05
Czartery nadrobią. Może nie będzie tak dużego wzrostu jak ostatnio, ale na minus nie zejdzie
mowa jest o niemal 20 lotach tygodniowo z KTW i podobnie z WAW. W przypadku KTW jest to istotna korekta. Dla WAW pewnie bez znaczenia %
filipsta1
2018-07-11 15:37
e7c03 - przy wzroście prawie 30% usunięcie kilku lotów w tyogoniu nie spowoduje dużego spadku szczególnie, że oferta czarteowa na zimę jest zdecydowanie większa niż ostatnio
gość_9d644
2018-07-11 15:29
SUF również wylatuje, przynajmniej z WAW. Mój lot na 03/2019 został anulowany
gość_f8083
2018-07-11 15:21
Pewnie przez brak potencjału na tej trasie.
Ciekawe dleczgo usunęli KTW - FMM ?? Skoro dopiero co tą trase ustalili :/
gość_8db14
2018-07-11 14:52
Boom na polaczenia chyba mija.Glownie za sprawa wzrostow cen paliwa.Co do likwidowanych polaczen z KTW,ceny byly naprawde wysokie (poza Memmingen) Loty do LIS i OPO w granicach 800 -900 pln.Dla poronania TAP z WAW 500-700 a niedawno na zime 349.Lepiej wiec poleciec bardziej solidna linia.Wizz jest dotowany przez samorzady wiec widocznie zaoferowano mniejsze wsparcie.W Portugalii mocno obcieto dotacje i tam linia wycofuje sie radykalnie
gość_f2a0b
2018-07-11 14:25
gość_18306,chyba wygral iloscia odwolanych lotow, gdzie na trasach konkurencia tam lepiej dla pasazerow.
gość_cefa2
2018-07-11 13:12
gość_d6ca5: troszkę przesadziłeś...
VNO - OK, tu Wizz mógł przegrać z 5 rejsami LO dziennie
BLL - lata od nieco ponad tygodnia - trudno o jakiekolwiek wnioski, o kilka miesięcy jest na to za wcześnie
BTS - LO nie lata (OK, jest VIE< catchment area zbliżone, ale jednak to inne miasta i państwa)
LIS - LO nie lata (tylko CS z TAPem)
A cięcia LO dopiero przed nami - na razie nie ma rejsów z regionów do TLV od końca lutego, mimo, że inne rozkłady są załadowane do czerwca.
gość_ae20e
2018-07-11 13:01
@783ad: lata TAP, a LOT ma code share na TAP.
gość_783ad
2018-07-11 11:50
gość_d6ca5: Lot nie lata do LIS! Z WAW lata TAP
gość_d96bb
2018-07-11 11:24
Z GDN po prostu wszystkie trasy są bardzo rentowne.
LF turbo wysoki i bilety tam nie są sprzedawane za 150.00 PLN, a za wiele więcej.
W6 ma w GDN bardzo rozsądnie zaplanowaną siatkę lotów.
Było to do przewidzenia, że takie Wilno z WAW, czy Memingen z KTW będą nierentowne.
Szkoda jedynie BTS i NCE z WAW i TFS wraz BLQ z KTW
gość_c79dd
2018-07-11 11:22
Dużo błędów i nieścisłości w prasowce. Między innymi Billund z Wawy obsługiwane będzie do końca października a nie do połowy września... Nie piszcie artykułów na kolanie.
gość_18306
2018-07-11 11:10
A może to pierwszy zwiastun przegrzania koniunktury na rynku lotniczym. I apogeum już za nami...
gość_d6ca5
2018-07-11 11:07
@E7c04: Wizz zamyka trasy z WAW gdzie przegrał z LOTem: VNO, BLL, NCE, BTS/VIE, LIS. Brawo LOT.
gość_4ca3d
2018-07-11 10:54
Do goscia_bb0b1 Watpie, że samoloty latały pełne przy tak niskich cenach biletów