LOT i Wizz Air: Pasażerów wystarczy dla obu linii

LOT i Wizz Air: Pasażerów wystarczy dla obu linii - Zamierzamy konkurować z Wizz Airem o serca i umysły pasażerów z regionu Europy Środkowej, ale wierzę, że nie tylko obydwie firmy mogą przetrwać, ale także rozwijać się i stawać się coraz bardziej innowacyjnymi z korzyścią dla klientów - powiedział Rafał Milczarski, prezes LOT-u, podczas konferencji CEE Aviation 2017 w Budapeszcie. Johan Eidhagen, wiceprezes Wizz Aira...
29/11/2017 13:20   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
jjemiolo 2017-11-30 20:49   
jjemiolo - Profil jjemiolo
Nie mam powodu bronic Milczarskiego ale jemu chyba chodzilo o tzw. Europe Srodkowa and nie Srodkowa lacznie ze Wchodnia. Oczywiscie sa roznice co kto gdzie zalicza ale generalnie geografowie sa zgodni ze tzw. Europa Srodkowa sklada sie z dwoch czesci Srodkowo-Zachodniej obejmujacej kraje niemiecko-jezyczne czyli Niemcy, Austrie, Szwajcarie i Liechtenstein, oraz Srodkowo-Wschodnia do ktorej wchodza: Polska, Czechy, Slowacja, Wegry, Slowenia i Chorwacja. Ci co nie uznaja krajow baltyckich jako oddzielnego regionu Europy dodaja tez Litwe do Europy Srodkowo-Wschodniej zas Lotwe i Estonie do Europy Polnocnej, lub Nordyckiej. Bialorus, Ukraina, Moldawia, razem z Rosja stanowia dzis Europe Wshodnia z racji ciaglego wplywu Moskwy na ten teren. Z kolei pozostale kraje tzw. balkanskie oraz Rumunia tworza Europe Poludniowo-Wschodnia.
Niniejszym, moze Milczarski myslal o Europe Srodkowo-Wschodniej gdzie tylko Polska i Czechy maja ciagle "narodowe" linie, z ktorych LOT jest jednak silniejszy niz OK.
gość_01ec7 2017-11-30 19:55   
gość_01ec7 - Profil gość_01ec7
no dobrze. Rzeczywiście Alitalia dostała kasę z budżetu i nie dość że nie musi się ograniczać to jeszcze się rozwija siatkowo?
gość_01ec7 2017-11-30 17:38   
gość_01ec7 - Profil gość_01ec7
no dobrze. Rzeczywiście Alitalia dostała kasę z budżetu i nie dość że nie musi się ograniczać to jeszcze się rozwija siatkowo?
gość_ec29c 2017-11-30 17:25   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
Air Baltic
CSA
Croatia Airlines
TAROM
Bulgaria Air
Air Moldova
UIA
Belavia
gość_6c19f 2017-11-30 15:25   
gość_6c19f - Profil gość_6c19f
andrzejtoulon myślę że to skrót myslowy- LOT jest w rękach" narodu" a CZECH chyba ma w akcjonariacie kapitał koreański.
andrzejtoulon 2017-11-30 14:13   
andrzejtoulon - Profil andrzejtoulon
„Jesteśmy jedynym przewoźnikiem narodowym w Europie Środkowej”, nie wiem czy coś mi umknęło,czy Chechy nie są zaliczane do Europy środkowej czy może CSA już nie istnieją.
lysypiotr76 2017-11-29 22:51   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Na dziś rynek lotniczy jest w fazie szybkiego rozwoju. Z drugiej strony patrząc, jest pewnie jakaś grupa pasażerów, która wybierze W6 ze względu na tańszą ( nie zawsze) ofertę. Tym bardziej, że niektóre kierunki obu przewoźników z warszawskiego lotniska się dublują.
gość_5ae64 2017-11-29 18:01   
gość_5ae64 - Profil gość_5ae64
Przykro słuchać tych nacjonalistycznych podlizywań władzy Mielczarskiego. Rób Pan to co Panu wychodzi (zarządaj firmą), a nie jęcz na unię dzięki, której mamy gdzie i po co latać.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy