Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
lmajchrowski:święta prawda...plany aby na trasach w PL latały większe samoloty można między bajki włożyć u nas nie było i nie ma potencjału na latanie z pominięciem WAW... to ze O2 stara się to zmienic to chwala im za to i powodzenia... ATR był planowany na trasy BZG-CPH i BZG-LCJ-VIE widocznie zminili plany :o
lmajchrowski
2009-05-09 20:51
Ludzie o czym wy tu dyskutujecie. To nie sa polaczenia dla was tylko dla biznesu. Cena ani samolot nie gra roli dla prezesa. On chce szybko dostac sie z jednego punktu do drugiego i to tyle. A wy jak chcecie latac 737 i zaoszczedzic to polecam FR przez Londyn czy inny hub.
that może lepiej wybierz się z O2 po rozum do głowy :) Jet air będzie miał bardzo ciężko zapełnić ATR, co innego J32.
Czekam z nieciepliwoscia na czasy, kiedy to O2 bedzie operowal 747 na krajowkach, cos na rodzaj Japonii, albo Tajlandia (np. BKK-HKT) ATR dla O2 to juz krok do przodu... Licze, ze nastepny bedzie juz E70, potem 737.
A ja tam trzymam kciuki za JetAir'a. Niech walczą na tym naszym ciężkim lotniczym rynku. Podawane są tylko suche fakty i tak jak mówisz uważam, że skoro połączenie jest nowe to powinni ruszyć z J32. Na ATRy są bardziej prestiżowe połączenia np LCJ-VIE czy CPH-BZG. Są one już rozreklamowane i w zasadzie tylko porządnego samolotu tam brakuje.
Polaczenie co dopiero otworzyli...pewnie jeszcze nie kazdy wie ze takie jest. Dajcie im szanse.
Nie sprawdzam cen, nie zgadłeś kolego :) I nie opowiadam też bzdur ktokolwiek mający dostęp do systemu rezerwacji o2 może to potwierdzić. I nie ma się co bulwersować. Każdy kto pisze o 737 czy 319 na takich trasach będzie musiał poczekać jeszcze przynajmniej z 10 lat.
bzdury opowiadasz stary... skad masz dane o bookingach? tylko prosze cie nie pisz ze sprawdzasz sobie kazdy rejs i wnioskujesz po cenach, bo to akurat wcale nie jest miarodajne...
Mizernie wyglądają bookingi na tej trasie. Szczerze mówiąc spodziewałem się przynajmniej parunastu osób na rejs, tymczasem większość z rejsów pustych albo zapełnionych jedną lub paroma osobami. Jeśli chcą to robić ATRem to powodzenia.
gosc_gosc
2009-05-09 14:47
4tech najpierw sprawdz rozklad, potem sugeruj ze sie nie da....
hmm ciekawe jak to zrobią mając 1x ATR kupionego od WEA obslugujac w tym samym czasie dwie trasy GDN-KRK i GDN-WRO...
gosc_mordk
2009-05-09 14:10
gosc_ala: Wiesz co to znaczy rozwój? Skąd mała linia ma mieć pieniądze na a319? To musi trwać nie od razu FR miał całą armie 737 nawet EK na początku miał małą flote. Co do reklamy to rzeczywiście w stylu FR, uczą się od najlepszych ;))
AT 42/72 w zupełności wystarczy do obsługi takiej trasy, na początek. Poza tym przy obsłudze sektora o takiej długości turbośmigłowiec jest ekonomiczniejszy od regionalnego jeta. Jeśli O2 chciałoby zastosować większą maszynę to najpierw musieliby dobrze wypełnić ATR-ka. Niech zainwestują jeszcze trochę w promocję i będzie dobrze, tylko niech nie biorą przykładu z kampanii DirectFly która była fatalna.
gosc_ala
2009-05-09 10:42
dobry "marketing" szybki widać zależny im na wypromowaniu przewoźnika. przydało by im się troszeczkę większych maszyn typu A318/9 a najlepsze Em170/5 i ostry marketing. muszą ukręcić łeb teorii iż lepiej jechać autem i tłuc się po tych "duktach" niż wygodnie samolotem - a zacofanie społeczne to swoja drogą...
gosc_2gi_g
2009-05-09 08:22
gdyby ktos nie zauważyl, to na tej trasie ma latac ATR
Tylko w jaki sposob cala delegacje beda chcieli przewiesc 18-siedzeniowym Stremerem???
gosciu_adamsie: No, ale to dobrze!
wieśniacka....?czyli jaka?naturalna,zdrowa czy jak?:D
gosc_adams
2009-05-08 21:19
Promocja w ryanairowym stylu. Jednym słowem wieśniacka.