Jet Air ułatwia zadanie politykom

Jet Air ułatwia zadanie politykom Polski regionalny przewoźnik Jet Air wychodzi naprzeciw zmieniającym się planom obchodów dwudziestej rocznicy wolnych wyborów w Polsce. Pod hasłem "Rano w Krakowie, wieczorem w Gdańsku" Jet Air chce ułatwić świętowanie 4 czerwca. – Dzięki nowym, bezpośrednim połączeniom lotniczym pomiędzy Gdańskiem a Krakowem, wzięcie udziału w oficjalnych uroczystościach...
08/05/2009 19:18   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
4tech 2009-05-09 22:01   
4tech - Profil 4tech
lmajchrowski:święta prawda...plany aby na trasach w PL latały większe samoloty można między bajki włożyć u nas nie było i nie ma potencjału na latanie z pominięciem WAW... to ze O2 stara się to zmienic to chwala im za to i powodzenia... ATR był planowany na trasy BZG-CPH i BZG-LCJ-VIE widocznie zminili plany :o
lmajchrowski 2009-05-09 20:51   
lmajchrowski - Profil lmajchrowski
Ludzie o czym wy tu dyskutujecie. To nie sa polaczenia dla was tylko dla biznesu. Cena ani samolot nie gra roli dla prezesa. On chce szybko dostac sie z jednego punktu do drugiego i to tyle. A wy jak chcecie latac 737 i zaoszczedzic to polecam FR przez Londyn czy inny hub.
gosc_44 2009-05-09 20:06   
gosc_44 - Profil gosc_44
that może lepiej wybierz się z O2 po rozum do głowy :) Jet air będzie miał bardzo ciężko zapełnić ATR, co innego J32.
that 2009-05-09 19:37   
that - Profil that
Czekam z nieciepliwoscia na czasy, kiedy to O2 bedzie operowal 747 na krajowkach, cos na rodzaj Japonii, albo Tajlandia (np. BKK-HKT) ATR dla O2 to juz krok do przodu... Licze, ze nastepny bedzie juz E70, potem 737.
voojciq 2009-05-09 18:08   
voojciq - Profil voojciq
A ja tam trzymam kciuki za JetAir'a. Niech walczą na tym naszym ciężkim lotniczym rynku. Podawane są tylko suche fakty i tak jak mówisz uważam, że skoro połączenie jest nowe to powinni ruszyć z J32. Na ATRy są bardziej prestiżowe połączenia np LCJ-VIE czy CPH-BZG. Są one już rozreklamowane i w zasadzie tylko porządnego samolotu tam brakuje.
hamburg 2009-05-09 17:14   
hamburg - Profil hamburg
Polaczenie co dopiero otworzyli...pewnie jeszcze nie kazdy wie ze takie jest. Dajcie im szanse.
gosc_o2 2009-05-09 16:38   
gosc_o2 - Profil gosc_o2
Nie sprawdzam cen, nie zgadłeś kolego :) I nie opowiadam też bzdur ktokolwiek mający dostęp do systemu rezerwacji o2 może to potwierdzić. I nie ma się co bulwersować. Każdy kto pisze o 737 czy 319 na takich trasach będzie musiał poczekać jeszcze przynajmniej z 10 lat.
tbweb 2009-05-09 16:32   
tbweb - Profil tbweb
bzdury opowiadasz stary... skad masz dane o bookingach? tylko prosze cie nie pisz ze sprawdzasz sobie kazdy rejs i wnioskujesz po cenach, bo to akurat wcale nie jest miarodajne...
gosc_o2 2009-05-09 16:26   
gosc_o2 - Profil gosc_o2
Mizernie wyglądają bookingi na tej trasie. Szczerze mówiąc spodziewałem się przynajmniej parunastu osób na rejs, tymczasem większość z rejsów pustych albo zapełnionych jedną lub paroma osobami. Jeśli chcą to robić ATRem to powodzenia.
gosc_gosc 2009-05-09 14:47   
gosc_gosc - Profil gosc_gosc
4tech najpierw sprawdz rozklad, potem sugeruj ze sie nie da....
4tech 2009-05-09 14:18   
4tech - Profil 4tech
hmm ciekawe jak to zrobią mając 1x ATR kupionego od WEA obslugujac w tym samym czasie dwie trasy GDN-KRK i GDN-WRO...
gosc_mordk 2009-05-09 14:10   
gosc_mordk - Profil gosc_mordk
gosc_ala: Wiesz co to znaczy rozwój? Skąd mała linia ma mieć pieniądze na a319? To musi trwać nie od razu FR miał całą armie 737 nawet EK na początku miał małą flote. Co do reklamy to rzeczywiście w stylu FR, uczą się od najlepszych ;))
notam 2009-05-09 13:31   
notam - Profil notam
AT 42/72 w zupełności wystarczy do obsługi takiej trasy, na początek. Poza tym przy obsłudze sektora o takiej długości turbośmigłowiec jest ekonomiczniejszy od regionalnego jeta. Jeśli O2 chciałoby zastosować większą maszynę to najpierw musieliby dobrze wypełnić ATR-ka. Niech zainwestują jeszcze trochę w promocję i będzie dobrze, tylko niech nie biorą przykładu z kampanii DirectFly która była fatalna.
gosc_ala 2009-05-09 10:42   
gosc_ala - Profil gosc_ala
dobry "marketing" szybki widać zależny im na wypromowaniu przewoźnika. przydało by im się troszeczkę większych maszyn typu A318/9 a najlepsze Em170/5 i ostry marketing. muszą ukręcić łeb teorii iż lepiej jechać autem i tłuc się po tych "duktach" niż wygodnie samolotem - a zacofanie społeczne to swoja drogą...
gosc_2gi_g 2009-05-09 08:22   
gosc_2gi_g - Profil gosc_2gi_g
gdyby ktos nie zauważyl, to na tej trasie ma latac ATR
that 2009-05-09 01:00   
that - Profil that
Tylko w jaki sposob cala delegacje beda chcieli przewiesc 18-siedzeniowym Stremerem???
humbak 2009-05-08 23:33   
humbak - Profil humbak
gosciu_adamsie: No, ale to dobrze!
mrader 2009-05-08 23:30   
mrader - Profil mrader
wieśniacka....?czyli jaka?naturalna,zdrowa czy jak?:D
gosc_adams 2009-05-08 21:19   
gosc_adams - Profil gosc_adams
Promocja w ryanairowym stylu. Jednym słowem wieśniacka.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy