Turkish Airlines: 450 samolotów do 2030 r.

Turkish Airlines: 450 samolotów do 2030 r. Turkish Airlines przewiozły w 2015 r. 72,4 mln podróżnych, co stanowi wzrost o 18 proc. w stosunku do 2014 r. W związku z tym linia wdraża kolejne etapy rozbudowy i odmłodzenia swojej floty. Mimo 10 proc. spadku ruchu na trasach europejskich oraz do i z Rosji linia nie traci pasażerów. Po zdjęciu europejskich sankcji nałożonych na Iran,...
08/05/2016 09:09   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
demar 2016-05-09 21:33   
demar - Profil demar
Szkoda, że przy okazji artykułu nie pokuszono się o szerszą analizę floty TK.
A jest o czym pisać, np.:
1. To największy operator A330. Użytkuje maszyny wszystkich trzech wersji (-200, -200F i -300).
2. Unika zamawiania nowych modeli szerokiego kadłuba przed ich wprowadzeniem do użytkowania (np. B787, A350, na razie dotyczy to także B777X). Biorąc pod uwagę ich upublicznione dokumenty firmowe można byłoby zrobić ciekawą analizę.
3. Publicznie przyznało się do rozważania zakupu maszyn czterosilnikowych typu A380. Zwłoka jest pewnie związana z analizami i harmonogramem budowy nowego lotniska dla Istambułu.
4. Posiada we flocie zarówno A32x jak i B737 oraz zamówiło nowe wersje obu (NEO i MAX) w przeciwieństwie do wielu linii, które stawiają tylko na jednego producenta w tym segmencie (np. Lufthansa, BA, KLM).
gość_1b1da 2016-05-09 13:36   
gość_1b1da - Profil gość_1b1da
WOW!
gość_99232 2016-05-09 12:36   
gość_99232 - Profil gość_99232
No i dalej nie wiadomo, czy w koncu zamowia 4-silnikowe... :/
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy