Łódź buduje T3

Łódź buduje T3 Łódzki port lotniczy otrzymał pozwolenia na budowę nowego terminalu. - Bardzo się cieszę, bo to oznacza, że we wrześniu ruszy budowa. Wiosną 2010 roku będziemy już odprawiać pasażerów w nowym terminalu - mówi Marek Michalik, wiceprezydent Łodzi. Nowy terminal będzie miał 24 tysiące metrów kwadratowych powierzchni, na trzech kondygnacjach. Równolegle odprawy będą...
30/05/2008 11:58   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
4tech 2008-06-01 20:15   
4tech - Profil 4tech
kurhan: zanim zaczniesz kogos oper...to przeczytaj uwaznie to co ktos napisal!!!kilka postow wczesniej....
kurhan 2008-05-31 22:44   
kurhan - Profil kurhan
~będą pogłębiać się w stagnacji, albo (to już nie Kraków, ale obok innych przyznam, że także Łódź) mnożyć połączenia pracownicze zamiast turystycznych czy biznesowych? poczekamy zobaczymy.
kurhan 2008-05-31 22:43   
kurhan - Profil kurhan
atech wyjaśnij niby jak wyszo na twoje? niby dlaczego nie ma na razie sensu (wg Twojego zdania) rozwoju LCJ? jak jakieś miasto nie ma bazy hotelowej to znaczy, że nie należy budować hoteli w takim mieście? jak jakieś lotnisko ma potencjał tak jak LCJ to nich się rozwija. szczególnie jeśli idzie o budowę kolei szybkich prędkości z/do Łodzi i Warszawy a także trasa kolejowa Y i wybudowanie stacji kolejowej przy nowym terminalu to co to oznacza? że lotnisko będzie lepiej skomunikowane z z miastem i z całym krajem. już teraz wielu analityków rynku lotniczego w Polsce ocenia, że budowa nowego terminalu wraz ze stacją kolejową zakończy się szybciej niż uruchomienie jakiegokolwiek połączenia z Modlina. doprowadzenie nitki kolejowej pod lotnisko i połączenie z Warszawą sprawi, że LCJ stanie się alternatywą dla Okęcia na wiele kierunków. i gdzie tutaj widzisz brak potencjału. pisać banialuki to uczą jak się ma max 10 lat. żeby coś z sensem napisać lepiej zasięgnąć jakiejś opinii albo poszukać za pomocą google informacji. Łódź może nie będzie miało super siatki połączeń ale na pewno wiele nowych kierunków zyska. tylko czekać jak na pasazer.com będą się pojawiać nowe artykuły: "Nowa linia w Łodzi" "Linia zwiększa częstotliwość lotów" "Nowy kierunek z Łodzi" a niektórzy pod takimi artykułami zaczną wypisywać: "bez sensu, ciekawe na jak długo". właśnie ciekawe jak długo inne lotniska jak np. Kraków
ordos 2008-05-31 13:48   
ordos - Profil ordos
to swietna wiadomosc. LCJ potrzebuje tego terminala zeby sciagnac np. Lufthanse. Powodzenia dla Lodzi :-)
ww_lodz 2008-05-30 22:34   
ww_lodz - Profil ww_lodz
wzajemnie ;]
4tech 2008-05-30 22:31   
4tech - Profil 4tech
tomekk-81: pelna zgoda i harmonia co do zarzadu:-).....pozdro dla LCJ i zycze naprawde szybkiego rozwoju....
tomekk-81 2008-05-30 22:30   
tomekk-81 - Profil tomekk-81
4tech, ja bym nie powiedział, że wyszło na twoje :) Nie strofuj się niepotrzebnie z potencjałem Łodzi. Każdy z łodziaków obecnych na forum mówi Ci o zarządzie lotniska, który jest kula u nogi dla Lublinka. Kolorowych snów dla wszystkich.
Idę lulu, bo rano do Gdańska :)
4tech 2008-05-30 22:14   
4tech - Profil 4tech
zobacz link przez terminal przewiną się nawet dwa miliony ludzi..." to cytat z artykulu....to tak dla porzadku....nic nie ma o przepustowosci terminala....
4tech 2008-05-30 22:09   
4tech - Profil 4tech
kurhan/tomekk-81: Ja nigdy nie powiedzialem ze Lodz nie ma prawa rozwju swojego lotniska!!!! inna sprawa jest rozwoj gospodarczy i jego dynamika, oplacalnosc inwestycyjna a co innego jest rozwoj lotniska w LCJ bo to akurat w tym wykonaniu w tym czasie nie idzie w parze!!!! spieralismy sie ostatnio o potencjale Lodzi i co ??wyszlo na moje.....to ze Lodz nalezy do Extraligi rozwoju w Polsce to nie znaczy ze tez tak bedzie z lotniskiem....jeszcze trzeba chciec latac z LCJ....a nie tylko miec wymierny badz nie wymierny potencjal....
tomekk-81 2008-05-30 21:47   
tomekk-81 - Profil tomekk-81
4tech, pytasz po co 3ci terminal skoro tak słabo ostatnio idzie. Odpowiadam: 3ci terminal jest po to by zbierać owoce Lufthansa Consulting. Czemu ostatnio słabo idzie: bo zarząd musi zostać zmieniony, stracił szanse na jakakolwiek dobrą opinie, dużo zaszkodził lotnisku i to jest problem.
4tech 2008-05-30 21:31   
4tech - Profil 4tech
ww_lodz; a na jakiej podatawie twierdzisz ze LCJ jest wieksze od BZG na jakich parametrach sie opierasz????
kurhan 2008-05-30 21:11   
kurhan - Profil kurhan
~bardzo wysoko. miasto rozwija się niezmiernie dynamicznie i jest uznawane za miejsce gdzie najlepiej opłaca się inwestować. trochę poszperajcie po necie, poczytajcie, odwiedźcie Łódź i sami zobaczycie.
kurhan 2008-05-30 21:10   
kurhan - Profil kurhan
te dwa terminale, które już istnieją to jeden na loty krajowe i jeden na międzynarodowe. wiec burzenie się, że nagle będą trzy terminale nie jest zbyt logiczne. pomyślcie trochę. jak t3 zostanie wybudowany to t2 zniknie, a t1 (na loty krajowe) jest tylko na doczepkę. więc i tak zostanie 2 (słownie: dwa) a nie 3 (słownie: trzy) terminale. a co po potencjału Łodzi to wasze zaściankowe albo wielkomiejskie (w zależności co wami kieruje i czym się podniecacie albo reprezentujecie) w opiniach międzynarodowych badań, prasy eksperckiej wypada w przeważającej mierze
ww_lodz 2008-05-30 20:03   
ww_lodz - Profil ww_lodz
4tech: nigdzie nie jest napisane, że Lublinek ma obsłużyć w 2010 roku 2 mln. pasażerów, bo to przy obecnym zarządzie nierealne. To tylko przepustowość terminala. Mimo, że LCJ traci i zyskuje połączenia co roku obsługuje kilkadziesiąt % więcej pasażerów, tak będzie i w obecnym. T2 to budka, która ma mniejszą przepustowość od Waszego bydgoskiego terminala, a powtórzę: LCJ jest dwa razy większym lotniskiem od BZG.
4tech 2008-05-30 19:54   
4tech - Profil 4tech
ww_lodz: ja nie twierdze ze LCJ nie ma prawa sie rozwijac i budowac nowego terminala!!!!....to wolno i nalezy sie kazdemu lotnisku w PL....pozostaje pytanie czy dzisiaj jest to sensowne...biorac tylko pod uwage ostatni okres 5 miesiecy to LCJ wiecej traci niz zyskuje....wiem ze w kazdej chwili moze sie to zmienic na korzysc LCJ ale dzis jest na odwrot...mysle ze obsluzenie 2mln. paxow na LCJ w 2010 jest bardziej w swerze marzen niz realnie....co do BZG jezeli w dalszym ciagu zostanie utrzymany poziom wzrostu to juz w tym roku po uruchomieniu BXH-BZG-BXH lotnisko w BZG sie "zakorkuje" wiec musza wybudowac nowy badz rozbudowac istniejacy terminal w BZG...a takiej sytuacji w LCJ nie ma.....wiem rowniez ze zrodel zblizonych do zarzadu portu w BZG o rozmowach z FR na temat zwiekszenia czestotliwosci lotow do DUB z 2 do 3 tyg. podobnie do LPL, wiem ze wrocono do zeszlorocznych rozmow o nowym kierunku do GRO...wiec jak widzisz "najmniejsze lotnisko"( co do konca nie jest prawda) w PL jakos daje rade..... zycze rozwoju LCJ jak i BZG..bo chyba wszystkim nam na tym zalezy....
ww_lodz 2008-05-30 19:38   
ww_lodz - Profil ww_lodz
4tech: dobrze wiem jak wyglądają statystyki i że ilość połączeń z LCJ jest żenująco niska. Ale jednak jest to większy port od BZG i nowy terminal u siebie widzisz a na Lublinku już nie. Dziwne...
4tech 2008-05-30 19:29   
4tech - Profil 4tech
ww_lodz: jezeli porownac dane statystyczne to LCJ na tle BZG wypada blado....okolo 800 tys miasto wygenerowalo ruch lotniczy w 2007 na poziomie 337 tys.....BZG blisko dwukrotnie mniejsze bo tylko 360 tys potrafilo wygenerowac ruch na poziomie 179 tys przy 2 kierunkach lotniczych w 2007 roku STN i DUB dopiero w polowie 2007 trzeci kierunek LPL.... a ile w tym czasie kierunkow miala LCJ???? odpowiadam 5!!!!!!! dla porownania podam tylko statystyki ruchu lotniczego w okresie styczen-kwiecien 2008 w stosunku do takiego samego okresu w 2007: BZG 48.3%, GDN 23%, KTW 26.08%....
4tech 2008-05-30 19:23   
4tech - Profil 4tech
ww_lodz:zgoda ale to bylo przy JEDNYM!!!!! locie dziennie do STN...dopiero w sierpniu rozpoczely die loty do DUB....a sprawdz statystyki na dzien dzisiejszy!! jedynie BZG m a wzrost na poziomie 48%....
damian.de 2008-05-30 19:23   
damian.de - Profil damian.de
Fajnie, że ta Łódź się rozwija... mam nadzieję na połączenie z Hamburgiem by 4U...
ww_lodz 2008-05-30 19:19   
ww_lodz - Profil ww_lodz
4tech: BZG w tamtym roku obsłużyło 180 tys. PAXów a też ma mieć rozbudowywany terminal. Nie na wyrost to? -_-
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy