gość_9a6a7
2015-01-18 14:39
A nie można na ten czas wykorzystać równoległej drogi kołowania jako pas startowy? Może chociaż dla mniejszych samolotów jak CRJ, Embraer 170 i Bombardier Q400?
Ryanair już zawiesił sprzedaż biletów na ww terminy. Wizzair bilety sprzedaja, podobnie jak LOT, Lufthansa czy SAS. I choć brzmi to dość kontrowersyjnie, przeniesienie operacji na ten czas do Zielonej Góry wydaje się lepszym pomysłem od Bydgoszczy, ze względu na znacznie mniejszą odległość i lepszą drogę (połowa drogi autostrada A2 aż do Nowego Tomyśla). Tylko czy IEG, pomimo prowadzonych inwestycji, podołałby takiemu wyzwaniu...
piotrpank
2015-01-16 20:43
Wizz pewnie przeniesie swoje samoloty z Poznania do Bydgoszczy, bo trudno uwierzyć by stały 3 tygodnie na płycie. Ryanair pewnie podobnie bo ich siatka może się popsuć. Wszyscy co latają low costami i tak sobie dojadą. A tradycyjne linie odwołają loty bo Z Bydzi raczej nie będzie potencjału by latać. Chyba najgorzej wyglada sprawa z czarterami. Wrzesień to przecież szczyt sezonu. Może nie być chetnych by dojechać.
gość_4c862
2015-01-16 17:37
Jaki ma sens przenoszenie operacji z Poznania do Bydgoszczy, czy nawet Zielonej góry? Kto z tego bedzie korzystał? W zależności od kierunku kazdy zaplanuje wyjazdy tak, by unikać terminu remontu, a dla tych co musza, via WAW lub TXL plus do tego 2,5 godz. BWE wyjdzie wygodniej zapewne
Na Krzesiny nie ma takiej możliwości. To jest baza wojskowa, nie ma tym infrastruktury do obsługi pasażerów. BZG i IEG wchodzą w rachubę.
jjemiolo
2015-01-16 16:53
Czy na te trzy tygodnie nie moznaby przesunac operacji na Krzesiny, albo ostatecznie do BZG lub nawet IEG (chyba blizej niz do BZG), jak sugerowane ponizej?
gość_72ee2
2015-01-15 22:43
Jeśli Bydgoszcz dobrze wypadnie podczas czerwcowego "sprawdzianu"... to mam nadzieję, że Wizz przeniesie się na tam 3 tygodnie :)