gość_59952
2014-10-17 00:42
Ciekawe czy jest jakakolwiek szansa na rozwój siatki. Np. do Skandynawii, Włoch jest sporo atrakcyjnych ofert tamtejszych lub innych linii. LOTu nie za bardzo. Z Azji LOT ma wciąż jedynie Pekin. Nawet Tokio jeszcze nie wprowadzono. Nie ma np. Dubaju (o ile konkurencja i nieduże zainteresowanie nie byłyby przeciwwskazaniem). LOT ma kilka Dreamlinerów, które przez pierwsze miesiące były zupełnie uziemione. Ma ich 6 czy 7, to za mało. Dziś również coraz więcej linii deklaruje np. E 190- e2 na średnie i mniejsze trasy -już dziś je zamawiają by były minimum w 2018-19. A 320 neo zapowiada się na ciekawą propozycję. Czy nas stać na rozwój floty i siatki?
gość_13000
2014-10-16 00:10
Nie ma mowy o żadnej sprzedaży LOT !!! Nie po to płaciliśmy na niego wszyscy, by teraz jakiś cwaniak zrobił z nas idiotów, nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!
maciek_waw
2014-10-14 11:36
Dobrze do tego podchodzą. Ochrona marki przede wszystkim.