grzesiek_lublin
2013-11-25 07:29
gosc_f396f chyba istniały teraz i z Łodzi Szczecina i Bydgoszczy są czasem jeden albo dwa loty ale spokojnie
gosc_92094
2013-11-24 23:47
hary, masz ochotę latać z LUZ? Trzeba trochę poczekać. Jak musisz już , to z RZE możesz.
Takie były zaawanoswane rozmowy a nadal tylko loty na zmywak sa
gosc_f396f
2013-11-24 21:21
chyba tylko w Polsce jest mozliwe zeby istniało lotnisko z 1-2 lotami dziennie bogaty kraj
gosc_89834
2013-11-20 19:06
pablakiss pożądek czy porządek ? / /
gosc_60d2e
2013-11-20 17:25
chyba juz czas pogonic ten nieudolny zarzad z lotniska
pablakiss
2013-11-20 17:10
A tak bez zartow,., Ateny via Saloniki z Niemiec ,Rosji,Mołdawi i Belgi są na pożadku dziennym,,,,ale to Ateny a Lublin hmmm fajnie bylo by via Wro/Poz,.,Do TXL ale czy to realne?
pablakiss
2013-11-20 17:00
Tak.,, yhym ,,,, alternatywa dla LUZ/TXL via WRO/POZ ,., Bravo
krzysiekl
2013-11-20 15:52
czekam na obietnicę zarządu ze będzie Ethiad Regional ;)
gosc_2ab27
2013-11-20 15:29
Lotnisko w Lublinie jest zbędne. Potrzebne są drogi i kolej do ukochanej Warszawy, a tam lotnisk dostatek.
gosc_a3273
2013-11-20 15:12
woww od 17 grudnia 160 tys a w Modlinie 200 w 6 tydodni
To jest niezłe, link do przeglądu prasy na portalu pasażer mówi o tym, że Kurier Lubelski czytuje portal pasażer i umie ładnie przekleić tekst.
gosc_20d73
2013-11-20 13:50
Moze alternatywa dla LUZ byloby polaczenie Air Berlin z DUS lub TXL?
gosc_22be0
2013-11-20 13:39
Obecność Lufthansy w LUZ wyglądała by identycznie jak obecność SAS w LCJ, malutkie samolociki na granicy opłacalności i bilety po 1500zł RT, gdyż klientów transferowych na dalekie trasy brak, transfer dalej do Londynu lub Oslo by był absurdem.