gosc_c1708
2013-08-08 14:00
Szybciej China Eastern Airlines przylecą do WAW.
8:45 to za wcześnie z Pekinu , szkoda ze nie lataja od ok 12 wtedy wiele osob moglo by uzyc PEK jako hub, a tak to musze latac LH przez HGK, minus tylko ze lece do FRA żeby nie było ze mi się HGK nie podoba
gosc_21f0d
2013-08-07 17:09
No to kiedy Air China otworzy WAW-PVG?
greg0303
2013-08-07 15:58
Chiny sa jednym z najprezniej rozwijajacych sie obecnie rynkow lotniczych na swiecie. Code share z Air China otworzylby droge do wielu miast na Dalekim Wschodzie przez Pekin i bylby konkurencja na przesiadki w Dubaju i Doha.
pcharasz
2013-08-07 14:29
@spotter10: jeśli już to KE nakaże zmniejszenie ilości oferowanych pasażero-kilometrów, a to od LO będzie zależeć jak się to przełoży na ewentualne redukcje we flocie.
spotter10
2013-08-07 13:50
Boję się, że KE może nakazać redukcję maszyn, w tym 787. Byłoby to możliwie najgorsze rozwiązanie, ale jak wiadomo, KE nie zawsze podejmuje racjonalne decyzje.
krzysiekl
2013-08-07 13:42
ale faktycznie code share nie jest potrzebne? w artykule nawet o tym nie wspomniano...