gosc_96672
2013-05-25 19:39
Miało być z Heathrow na wschód oczywiście..
gosc_4c619
2013-05-25 19:38
Heathrow ma już dwa połączenia kolejowe z centrum (plus metro), LHR Connect (30min) i LHR Express (15min), oba do pierwszej strefy na Paddington. A pas na Gatwick nic nie da tym mieszkającym na zachodzie, północy, czy wschodzie (Canary Wharf i City), dlatego w Londynie budowany jest CrossRail, z Heathrow przez Centrum, aż na zachód. Jest to teraz najwieksza inwestycja tego typu w Europie. Więc lotnisko w estuarium Tamizy? Jeszcze długo nie.
Ja tam od zawsze jestem zdania, że w 90% to lotnisko było tam pierwsze, a nie Ci mieszkańcy.
krzysiekl
2013-05-23 14:05
IMHO drugi pas na Gatwick to coś nawet istotniejszego, w końcu mało wygodne jest posiadać tylko jeden pas. Jeśli jest to prostsze niż rozbudowa Heathrow to powinni już to robić. Do tego wprowadzenie bezpośredniego połączenia kolejowego nie wymaga budowy nowej linii (aczkolwiek problemem może być przepustowość istniejących) - ewentualnie pozostaje kwestia połączenia między liniami kolejowymi pod Londynem.
chyba nie mają wyjścia i muszą dołożyć drugi pas w Gatwick. Do tego szybka kolej do Heathrow - myślę że max 30 min jest do osiągnięcia i odetchną
krzysiekl
2013-05-23 12:03
nie dziwię się protestom. o ile wiadomo jeśli ktoś buduje się koło lotniska jakie to ma konsekwencje, o tyle nie każdy przewidzi, że lotnisko będzie coraz większe, potem jeszcze większe...a to jest problem. To samo jest wszędzie na świecie. Pozostaje zazdrościć tym którzy mają samą pustynię dookoła miast ;)
gosc_3be92
2013-05-23 05:57
Tu powinno sie liczyc dobro lotniska i jego rozwoju, a nie jakie tam fanaberie okolicznych mieszkancow, jak sie nie podoba to prosze zmienic dzielnice.
gosc_28a0b
2013-05-22 17:31
Najlepsze jest to że w taki Modlin gdzie latają/nie latają tylko dwie linie i to w dodatku LCC Warszawka pcha kasę w ILS II kat. a w inne lotniska gdzie jest o wiele więcej przewoźników i to niekiedy tradycyjnych już nie. Widać czym dla Warszawy jest cała reszta Polski.