Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
LOT sie chwali nagrodami typu "Business Traveller" a co z nami zwykłymi pasażerami ? Kiedy wreszcie jako monopolista zrobi bezpośrednie połączenia miedzy polskimi lotniskami ? Chyba nigdy. Czemu Lufthansie takie krajowe połączenia się opłacają ? LOT najprawdopodobniej nie ma wystarczającej floty żeby WRESZCIE uruchomić takie połączenia. (częste opóźnienia 'z przyczyn operacyjnych' na trasach krajowych przez okropne Okęcie świadczą o tym dobitnie) Przy braku autostrad i szybkich pociągów popyt jest oczywisty.
Tak mi sie wydawalo ze cieply bo pachnialo ;) Ale pewnie macie racje. Choc wydaje mi sie ze widzialem tez cieply posilek z ATR eurolotu na
zobacz link. To średnio sie tym businessem naciesze ;) Pozniej lece jeszcze A319 LX ale na krotkiej trasie FRA-ZRH (0:50) wiec pewnie tez malo jedznie, LH A320 ZRH-FRA (1:05) tez malo jedzenia. Najem sie tylko na ZRH-DAR-ZRH razem w obie prawie 20h.
w euroLOT podają zimny posiłek w ekonomicznej jak i klasie biznes na krótkich międzynarodowych - tylko zawartośc troszkę inna, no i przeważnie nie ma wpółpasażera obok - ale nie jest to regułą...
egonolsen
2007-10-04 17:20
@roberto: Jak się dobrze orientuję to w Eurolotowskich ATRach nie ma piekarników, więc jak mogli ciepły posiłek dostać?
pozpiotr nie zasmucaj mnie ;) Chetnie bym z tego eurolotu zrezygnowal, ale tylko takie bilety bylo dostepne z POZ (oczywiscie pomijajac wawe - ale tego nawet nie rozpatrywalem). Gdy ostatnio siedzialem zaraz przy rzedach w ktorych siedzial ktos w businessie w ATR na trasie poz-fra to cieply posilek dostali - ale to byl styczen 2005. Swoja droga jak bedzie zminy ale dobry i choc srednio obfity to tez zle nie bedzie.
pozpiotr
2007-10-04 11:41
Brawo dla LOTu!!! Trzeba im przyznać, że klasę biznes mają bardzo dobrą (też leciałem za mile).
roberto: wydaje mi się że w ATRach jest troszkę inne jedzonko.
Orinentujecie sie moze czy obsluga na pokladzie w businessie na lotach operowanych przez Eurolot (czyli w ATRkach) jest inna od tej w LOT, przy rejsach tej samej dlugosci. Wg informacji lotu na lotach ponad 90minut jest cieply posilek. Czy dostane taz dobry obiadek na locie POZ-FRA z eurolotem (1h i 50m lotu) ?
Nigdzie takiej informacji nie znalazlem.
Ogolnie sie ciesze, bo mam juz bilety za mile na loty poz-fra-zrh-dar-zrh-fra-poz w businessie. Sprawdze eurolot, swissa i lufa na krotkich trasach i swissa na A330 ;) Na razie mam zero doswiadczenia w tej materii.
Cezary: przecież ja chwalę LOT, a nie wybrzydzam... Gratuluje PLL LOT... ale każda zdrowa konkurencja robi lepiej:)
No to przynajmniej choć raz zrobił sie miły wątek bez narzekania i malkontenctwa jak niektórzy forumowicze zarzucają. Forum internetowe ma to niestety do siebie, że częściej zabierają głos ci, którym coś sie nie podoba w liniach lotniczych lub lotniskach (często to robię osobiście). To jest normalne i zdrowe. Bo dzięki temu może coś w naszych podróżach lotniczych będzie lepsze jak ktoś z zarządu PPL i innych takich to przeczyta.... Jeszcze raz duże brawa dla LOTu za wyróżnienie.
Cezary: wiem jak wygląda klasa biznes bo leciałem nią w 767 do Toronto - i także muszę przyznać LOT wypadł bardzo korzystnie!
Bo wbrew opiniom forumowiczów, którzy nie latają, a mają wiele do powiedzenia - LOT to bardzo dobra linia!
maku, szot: trochę chyba wybrzydzacie. Mam małe doświadeczenia bo tylko raz w życiu za punkciki Miles&More leciałem biznesem LOT, Lufthansą i Austrian. LOT wypadł moim zdaniem doskonale porównywalnie z Lufthansą. Najgorzej było w klasie biznes w Austrian.
Ta nagroda dla LOT jest chyba zasłużona.
Bardzo dobrze - gratulacje.
większa konkurencja zrobiła by im dobrze...
Dokładnie. Owszem, LOT taką księżniczką perfekcjonistką nie jest, ale na pewno czasopismo nie jest przekupione już 10 raz z rzędu... Może LOT pasażerów też przekupił? To dobrze, że w obecniej sytuacji LOT się stara utrzymać na niebie. Z drugiej strony co do siatki połączeń dla biznesmenów to jeszcze dużo brakuje, ale być może i my mamy mało wymagających biznesmenów więc LOT może się więcej nie wysili... Szkoda, że na rynku polskim nie ma LOT drugiego przewoznika tego typu, tak jak to jest w USA gdzie jest i AA, UA, US, DL, CO - może wtedy LOT starałby się bardziej
nie widzę prekupstwa w tym... Te badania opinii odbywają się od ponad 10 lat w Wielkiej Brytanii... Pewnie nie w pełni odzwierciedlają realia, ale nie można ot tak podważa ich renomy... Teksty typu użytkownika "piotrekch" są na poziomie pismaka....
piotrekch
2007-10-03 13:10
Widzicie jak to łatwo przekupić niejednego pismaka ??? :P