PLL LOT - polskie tanie linie lotnicze

PLL LOT - polskie tanie linie lotnicze
07/03/2013 21:37   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_b0544 2013-03-11 23:30   
gosc_b0544 - Profil gosc_b0544
ssak: Ceny na krajówkach 200-300zł są do przyjęcia dla większości pasażerów, a przewoźnikom gwarantują wysoki procent obłożenia ... ale dbanie o rozwój rynku nie polega na realizacji służbowych przelotów urzędników i biznesu tylko o udostępnienie optymalnych taryf dla przeciętnego Kowalskiego latającego za własne pieniądze.
krzysiekl 2013-03-10 13:20   
krzysiekl - Profil krzysiekl
@ssak
jesli LF jest 100% to taka cena jest uzasadniona, ale moze to też oznacza że powinien być większy samolot lub więcej kursów (i wtedy nawet przy niższej średniej cenie zyski byłyby wieksze?)?
gosc_e1a96 2013-03-09 23:02   
gosc_e1a96 - Profil gosc_e1a96
Budzanowski - wyssał sobie z palca, kompletny ignorant.
Jest interesujący materiał, polecam:
zobacz link
koxkrk 2013-03-09 17:03   
koxkrk - Profil koxkrk
KRK-GDN , GDN- WRO myślę ze FR miał by szanse zawojować , na resztę krajówek konkurencja też potrzebna i dała by radę
gosc_16571 2013-03-09 16:50   
gosc_16571 - Profil gosc_16571
jak loty krajowe za 99 pln by FR nie mają racji bytu, jak niejednokrotnie mozna znaleźć bilety z Girony do Palma Majorca za 3-7 EUR...
ssak 2013-03-09 16:36   
ssak - Profil ssak
62190: na poranny lot z WAW do WRO obowiązuje stała cena ponad 600 złotych w jedna stronę, a i tak samolot często jest wypełniony w 100%, więc nie sadze by Twoje rady były potrzebne. Loty krajowe nie były i nie bedą jeszcze długo u nas krojone dla Kowalskiego, tylko pod biznes i doloty.
ssak 2013-03-09 16:32   
ssak - Profil ssak
Poza tym jak na razie to wiele samolotów eurolotu lata wypełnionych w 25-30%, więc nie bardzo widzę kto miałby zapełnić te samoloty FR.
ssak 2013-03-09 16:30   
ssak - Profil ssak
b737: zejdz na ziemie, nikt normalny nie bedzie wybierał samolotu na trasie krajowej jeśli dojazd na lotnisko bedzie wymagał godziny. Poza tym FR ma trochę za duże samoloty jak na potrzeby naszego rynku krajowego, nie bedą w stanie ich oblozyc tak, by zapewnić odpowiednio częsta i regularna komunikację. Cenowo mogliby konkurować tylko z pociągami IC, ale wtedy chętnych bedzie za mało. A wiadomo, ze loty krajowe za 99 złotych nie maja racji bytu.
gosc_7580f 2013-03-09 13:33   
gosc_7580f - Profil gosc_7580f
ja na razie ogólnie nie wierzę w żadną krajówkę Ryana.Wątpie aby chcieli konkurować z monopolistą jakim obecnie jest EuroLot- nawet po mimo faktu, że w Hiszpanii lata Ryan na krajówkach. ;)
gosc_c76bf 2013-03-09 12:08   
gosc_c76bf - Profil gosc_c76bf
b737800max w trasę WRO-WMI nie wierzę, jeśli FR wejdzie na krajówki to prędzej KRK-GDN-wystarczająco duży ruch, słaby dojazd, duża odległość. Za półtora roku będzie ekspresówka od Wrocka do Warszawy i autobus pojedzie w 4h(polskibus), więc zarówno LOT straci, który leci na bliższe centrum lotnisko a tym bardziej nietrafione byłyby loty do WMI, gdzie trzeba się jeszcze cofnąć w stronę stolicy.
luka 2013-03-09 11:09   
luka - Profil luka
Ja osobiście boję się kupować bilety w Locie, zwłaszcza takie na za pół roku, bo nie wiadomo czy nie zbańczy a potem będą problemy z odzyskaniem kasy i wogóle...
usuniety 2013-03-09 11:01   
usuniety - Profil usuniety
gosc_62190: poczekaj jeszcze chwilę, a gdy lotnisko Modlin dojdzie do siebie, RYANAIR zapewne uruchomi na próbę loty krajowe np WRO-WMI-WRO. Ciekaw jestem jaka będzie reakcja LOT jeśli lot FR będzie leciał pełny a samolot EUROLOT-u zapełniony w 20 %. RYANAIR ma w planach uruchomienie połączeń krajowych.
gosc_62190 2013-03-08 22:10   
gosc_62190 - Profil gosc_62190
Póki co to LOT sobie raczy jaj robić z cenami :) Wrocław - Warszawa w 2 strony - 600 PLN :) Nawet na rejsy za pół roku :) Sorki, ale życzę Wam konkurencji, może wtedy nauczycie się robić biznesy, bo póki co to macie o tym pojęcie jak świnia o tańcowaniu :):):)
piotrek737 2013-03-08 21:43   
piotrek737 - Profil piotrek737
b737800max: Byłem jednym z pracowników tej linii, tak więc oprócz wydymania przez LOT i paru takich jak Franio i paru prezesów to pomysł był jak najbardziej ok :)
gosc_12648 2013-03-08 19:33   
gosc_12648 - Profil gosc_12648
gm717 a kto mówi wygrywaniu? Z tego co slyszalem to minister mówil o obnizeniu kosztów, lepszym wykorzystywaniu zalogi i samolotów itd. Czyli to co robia low costy 16 godzin na dobe w tym czasie LOT po 6-8 godzinach lotów urzadza sobie parking na Okeciu.
usuniety 2013-03-08 19:05   
usuniety - Profil usuniety
gm717:"pracę załogi można maksymalnie wydłużyc bez przechodzenia w system lowcostowy". Żartujesz sobie? Gdybyś taki numer wywinął w PLL LOT, to za chwilę twór zwany ZZ (Związki Zawodowe), zacząłby strajki, domagać się skrócenia czasu pracy i więcej $/h pracy.
humbak 2013-03-08 18:55   
humbak - Profil humbak
Zaczynam się skłaniać ku przekonaniu, że Budzanowski musi odejść....
gm717 2013-03-08 18:00   
gm717 - Profil gm717
Że niby LOT ma wygrac konkurencję z FR i W6 ? Jaja sobie robicie ! To nie jest żaden pomysł. Niech się Budzanowski weźmie za porządną restrukturyzację, pracę załogi można maksymalnie wydłużyc bez przechodzenia w system lowcostowy.
gosc_5d643 2013-03-08 16:42   
gosc_5d643 - Profil gosc_5d643
Najlepiej niech minister sam sie zwolni i swoja rodzine, zobaczymy jak sobie poradzi, zarzadzca swietny....
gosc_da7da 2013-03-08 13:27   
gosc_da7da - Profil gosc_da7da
Znowu minister nie wie o czym mówi. To ile godzin pilot pracuje wynika z przepisów oraz z siatki połączeń a nie jego widzi mi się czy też jakby napisała niekompetentna p.Walewska na pewno z powodu związków zawodowych. Jeśli siatka jest do du.. to pilot gnije nawet 3 godziny między kolejnymi rejsami. W pracy jest 12 godzin a nalotu ma 3-4 godziny. Znowu wracamy do problemu siatki, typów samolotów - czyli ogólnie zarządzania!!! A za to odpowiedzialny jest pośrednio minister. Łatwo gadać o low costach - tyle że tam mają jeden typ samolotów, więc ta sama załoga nawet nie wysiada z samolotu tylko robi drugi rejs. Na siatce lotowskiej jest Embraer, Boeing i Bombardier. Ale tego minister jeszcze nie wie.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy