gosc_953dd
2013-01-31 18:16
RADom jak POZnań czy WROcław ma lotnisko w granicach miasta i wzorem KTW oraz LUZ powinien (oprócz obsługi pasażerów z Południowego Mazowsza i Świętokrzyskiego) postawić na klientów cargo ...
gosc_b638c
2013-01-31 15:47
Transport publiczny z KTW jak i w WMI, RZE, SZZ, IEG, GDN z powodu odległości jest trudniejszy niż z WAW, LCJ, POZ, LUZ, WRO, BZG czy KRK, ale każde miasto ma inne do tego podejście i dla większości włodarzy jest to sprawą priorytetową, więc i z/do Pyrzowic oprócz autostradą również wkrótce pociągiem dojedziemy ... jeśli Koleje Śląskie dadzą radę.
gosc_3cb73
2013-01-31 14:15
niech lepiej KTW zainwestuje w kolejowy dojazd a nie jakies bzdurne inwestycje! na co to komu? ja z tego lotniska nie można sie wydostać!
gosc_119f2
2013-01-31 11:49
Dopłacac to niech inni dopłacają coraz więcej. Wkrótce się na tym niezle przejadą.
A dlaczego dorzucac Wizzarowi 5 milonow..za co? niech ceny biletow podniosa to sami sobie 5 mil zarobia...wtedy to sprawiedliwe bedzie.Inne linie tez ,usza przezyc bez dorzucania
gosc_4d2f8
2013-01-31 11:21
KTW słusznie inwestują w rozwój usług cargo oraz zwiększenie jakości obsługi pasażerów - nowe miejsca postojowe i pas startowy przyniosą w przyszłości duże korzyści ...
gosc_3aa4f
2013-01-31 11:11
Po co ta kosztowana rozbudowa jak lotnisko ma mizerną siatkę destynacji i większością świeci pustym placem postojowym? Lepiej pieniądze wydać na rozbudowę KRK dla ILS II CAT to będzie większy pożytek z tego!
gosc_650b0
2013-01-31 08:30
Nie ma to jak rzecznik prasowy GTL-u jest dziennikarzem Radia Katowice. Jakoś trzeba żyć.
gosc_d422b
2013-01-31 01:32
pragnę zdecydowanie zaprzeczyć poniższej opinii :)
gosc_e2af6
2013-01-30 22:52
Dużo im ta rozbudowa da.
Zamiast wydawać 500mln na głupi hangar z którego niedługo i tak pewnie nikt nie skorzysta, nie lepiej było by sypnąć powiedźmy 5mln Wizzairowi żeby zwiększył siatkę?