gosc_f2a81
2012-12-13 17:31
Od dróg, kolei, lotnictwa, pora na branżę morską i suborbitalną ;) eh ten nasz kochany Adrian. Pisałem nieraz, że Wizzair zostanie w WMI a te 3-4 miesiące wytrzyma a dalej to batalia o kasę, od wiosny ma być ILS CAT I później starają się o II CAT zobaczymy czy to wystarczy np. na 70- czy 80% panujących mgieł w ciągu roku to będzie OK.
gosc_64771
2012-12-12 12:09
gosc_8815f heh, o tym samym pomyślałem... ile to on się o kolei nagadał... mniej lub bardziej sensownie. Teraz widzę atakuje lotnictwo!
gosc_863ab
2012-12-12 11:32
Wizz latwo przeniosl loty z/do BUD na Okecie poniewaz nie wiaze sie to z zadnymi zmianami organizacyjnymi wewntrz firmy. Te loty sa obslugiwane samolotem zbazowanym w BUD a nie WMI.
Pozdr
gosc_15dc2
2012-12-12 09:51
Wizzair nie posiada zadnej infrastruktury ani na Okeciu ani w modlinie - wiec nie ma czego przenosic - no chyba ze sizer na bagaz podreczny to taki klop, a system rezerwacyjny da sie zainstalowac wszedzie
gosc_82d6c
2012-12-12 09:49
przeniesienie bazy to zadne koszty, zalogi i tak dojezdzaja busem Wizzair z domow czy z hoteli - na Okecie czy modin nie robi kierowcy roznicy
gosc_9f01d
2012-12-12 09:47
Wizzair doskonale wie, ze nawet najlepszy i najwspanialszy system ILS, nic nie zmieni. Jak bedzie mglisto , a piloci nie beda mieli odpowiedniem kategorii to i tak samolot poleci na Okecie. We Frankfurcie i Heathrow jest najlepszy sprzet jaki tylko mozna sobie wymarzyc jak jest duza mgla i tak sa przekierowania i odwolania
gosc_8815f
2012-12-12 00:56
haha znowu spec Pan Adrian:) Człowiek renesansu zaiste.