×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Dreamlinery poprawią sytuację LOT-u


LOT odebrał wczoraj z fabryki Boeinga pierwszy z ośmiu zamówionych samolotów 787 Dreamliner. Zapłaci wprawdzie za nowe samoloty dużo wyższe raty leasingowe niż za eksploatowane obecnie 767, ale na jednym rejsie może mieć przychód z biletów nawet o 150 tys.

14/11/2012 13:25
<>

gość_bcb5e - Profil
gość_bcb5e
  

  
Jesli chodzi o obsluge na pokladzie samolotu, to przyznam ze jest bardzo dobra.
14/11/2012 23:49  

  
Mialem bilet LOTu na trasie WAW-SVO na 3 dniowa wizyte. Lot byl odwolany. Jako ze to byl code share flight wykonywany przez Aeroflot, LOT pomimo, ze byli wystawca biletu nie chcieli ze mna w ogole rozmawiac na lotnisku. Gdy sie dodzwonilem uznali ze to ja mialem racje. Opisalem sytuacje podalem nazwisko osoby z ktora rozmawialem (zgodzila sie zeby sie powolac), po czym w odpowiedzi dowiedzialem sie, ze jednak osoba z ktora rozmawialem przez telefon nie miala racji. Umyli rece i na tym sie moja wycieczka do Moskwy skonczyla. Nie mowie juz o zmarnowanych pieniadzach za rosyjska wize.
Niedawno kupowalem bilet do Pragi na 19 grudnia na 12 w poludnie. Tydzien po kupnie ogloszono, ze Dreamline bedzie lecial o 7:20 rano. Sprawdzilem, dane lotu i cena byla identyczna. Zadzwonilem do LOtu z prosba o zmaine. Pani w ironia w glosie powiedziala, ze mojego biletu sie nie da zmienic. Zgodnie z zasada dobrej obslugi pasazera zmiana biletu w tej samej klasie i tej samej cenia na ten sam dzien nie powinine stanowic problemu.
14/11/2012 23:46  

gosc_8d640 - Profil
gosc_8d640
  
Prosze podac konkretne przyklady takiego zachowania??Mam wrazenie ze to bicie piany....Ja mam odmienne wrazenie, i mysle ze nie chodzi tu o prace personelu pokladowego..bo jego wyniki sa zle nie z powodu personelu pokladowego, prosze nie uprawiac taniej propagandy i populizmu...
14/11/2012 20:18  

gosc_9b1f8 - Profil
gosc_9b1f8
  
Jesli, jakosc obslugi pasazerow sie nie poprawi to Dreamliner tez nie pomoze. Moje doswiadczenia z LOTem to przede wszystkim brak kompetencji i niski lub po prostu brak kultury w obsludze pasazerow.
14/11/2012 19:07  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie