gosc_8201f
2012-10-24 10:25
wszyscy mądrale wyskakujący o odszkodowanie proszę zacząć od PKP i komunikacji miejskich, oni też zobowiązują się do czegoś
ja poprosze równiez o zwrot kosztów biletu samolotowego ale wątpie że go dostanę...
oooo to o moim locie... do łodzi dotarłem na godzine 18 dnia następnego a pociag z Berlina do Poznania był opóxniony o 2h...
no i za takie rzeczy powinno być także wypłacane odszkodowanie po 250 euro zwrot kosztów dojazdu
gosc_a5b7e
2012-10-23 10:55
@ gosc_dec2f, tak załatwia agent handlingowy, ale na polecenie linii, i dopiero jak dostanie od tej linii informację/potwierdzenie/polecenie/zgodę. Do tego momentu ma związane ręce. Przez daną linię, która może zwlekać pół dnia.
gosc_8bf3e
2012-10-23 09:26
Lot 21 Października z EDI do ŁCJ i też nieudana próba lądowania i skierowanie na WAW i po 3h autobus przyjechał i zabrał ludzi do Łodzi
gosc_bd408
2012-10-23 09:12
przeciez to standard w w ryanerze, czego sie ten czytelnk spodziewal?? moze kawe mu dali za darmo tez dac...:(
gosc_dec2f
2012-10-23 07:35
Takie rzeczy jak organizację autobusów załatwia agent na lotnisku...