Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
maxx: no jak sobie wyobrażasz 737 C0 lecącę na Phuket - chyba z trzeba międzylądowaniami; tak maxx LOT robi czartery na 767 do Azji i na Dominikanę ale nie wiem dla jakiego biura podróży...
szot: chciałeś powiedzieć, że jednak LO robi czartery? Hm, a to ciekawe, miał wszystko oddać C0. Zresztą nikt nie wie po co, low-costy nie robią czarterów, tylko mają być takim hipermarketem, robiącym kasę z dużego obrotu. Wbrew pozorom Prima Charter to był dobry pomysł, bo właścicielem spółki są firmy z branży turystycznej ...tylko wykonanie do d., ale to inna sprawa już.
moze rzeczywiscie trzeba sie uszczypnac, ale sami wiecie jak by sie chcialo zeby bylo, a teraz to nawet czasem strach czym sie poleci i gdzie bedzie spac (czasami), chyba ze ktos wybierze dobry hotel, choc Polacy raczej wola taniej niz lepiej
olo: nie zagalopowałeś się - masz rację kraj 40 milionów ludzi a brak porządnej linii czarterowej i taniej na tym rynku - żadna nie ma (jeszcze) bazy z prawdziwego zdarzenia // yach: nie mamy połączeń na Karaiby czy do Azji Płd, bo znikomy odsetek Polaków tam lata - czasami całekiem rano o szóstej lata LOT na Phuket z turystami...
Ale z B757 to na dalszych trasach będą miedzylądowania. Jesteśmy chyba jedynym tak dużym krajem w EUropie, który nie ma czarterów bezpśrednich na Karaiby czy do Azji Płd. Wsch.
A coś wiadomo jak idzie Air Italy normalnej na trasie WAW-VRN ? Jeszcze nie skasowali ?
olo: no a teraz się uszczypnij i zbudź się. Marzyć można... ;)
moze ktos wie co stoi na przeszkodzie zeby w Polsce dzialaly firmy typu First Choice czy My Travel, ktore mają mozliwosc obsługi klienta we własnym zakresie od poczatku do konca, co moze byc i taniej i lepiej i bardzij komfortowo, w tej chwili hotel inna firma, samolot inna, transfer na lotnisko inna itp itd, kiedy jakis tam przelot sie opozni no aie cairo czy inne cos tego typu to sie dostaje biuru Turystycznemu choc co taki operato moze jesli linia lotnicza zawali, ani mu pewnie kasy nikt nie zaplaci za opoznienie ani nie pomoze przy znalezieniu innego samolotu, a przeciez ludzie powinni klac po liniach lotniczych, no i przeciez mamy 40 milionów ludzi czy niema na tylesilenj grupy finansowej zeby kupic ze 20 samolotów i rzadzic na tym rynku ?? Moze sie zagalopowałem, ale na swiecie to tak chyba dziala ??
pasazer: 757 Air Italy z tego co wiem ma sporo nowocześniejsze wyposażenie wnętrza niż SP-FVR. Jak pisze korrado - "w wersji Air Italy".
pasazer: co miał nie zadbać, przecież tu także chodzi o wizerunek kraju i rządu - Egipt żyje z turystki...
michuppp
2007-08-02 11:29
fajnie, wreszcie polece do egiptu:) bo tym co teraz lata to STRACH!
pasazer: no ale co Cię zmroziło? agencja jak agencja, fakt, że skompromitowana... ;)
Tylko szkoda, że 757. Zasięg, niestety, ograniczony i nieco inny poziom komfortu na dalekich trasach. Ale może od przyszłego roku przybędzie dodatkowo 767 :-). Natomiast 757 w wersji Air Italy na niezbyt długich trasach, to będzie nowa jakość na polskim rynku.
paolo-79
2007-08-02 00:10
nareszcie w PL jakies porzadne linie charterowe..AirItaly ma bardzo dobra opinie na lotach liniowych ze swojej glownej bazy w VRN, a takze na charer'ach,np VRN/MXP-Nairobi..Mam nadzieje ze w next latach w PL nareszcie rozwinie sie dobra siatka charter'ow, bo to co jest teraz,porzadnym systemem charterowym nazwac nie mozna.ce-zero:pomylka genetyczna,Fischer i jego mutacje-kpina.mam nadzieje ze AIP wyrobi sobie dobra marke w PL na lotach do THA,Kenii,Karaíby.Powodzenia!a jesli hodzi o baze charter'owa na poludniu PL to chyba nie ma zludzen,jakie lotnisko zostanie wybrane:)))