66 proc. wzrost ruchu pasażerskiego

66 proc. wzrost ruchu pasażerskiego W pierwszym półroczu 2007 roku Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta obsłużył 150 524 pasażerów w ruchu krajowym i międzynarodowym. Wykonano 2153 startów i lądowań. W pierwszym półroczu 2006 roku z łódzkiego lotniska skorzystało 90 546 pasażerów. Wykonano 1570 startów i lądowań. Porównując pierwsze półrocza 2007/2006 ruch na łódzkim...
22/07/2007 00:15   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
bavok 2007-07-24 11:47   
bavok - Profil bavok
NE nie zakłada nowych baz, a rozszerza ilość samolotów z baz które już ma. NE dynamicznie rozwija się z np. LTN skąd oferować od zimy będzie loty do BTS, PRG, KSC i TAT (Poprad) Jakoś Krakowa nie ma! Z VIE ogłosili trasę do Lizbony, z PRG do BTS, KSF i TSF, a z BTS do ORK. Kraków ma VIE, ale pewnie tylko do wiosny zanim wszyscy pracownicy nie zmienią pracy lub sie przeprowadzą do miast gdzie NE ma bazę, a takich pracowników nie ma bo ich wciąga W6. Wg. mnie z KRK NE zostawi ok 3 lub 4 połączenia poza VIE...
emes 2007-07-24 11:44   
emes - Profil emes
maxx: no dobra niech Ci bedzie. Chodzilo mi o to, ze wladze lotniska nie sciagnely ZADNEGO przewoznika, niezaleznie od reputacji. Lodz ma tylko Ryanair i Centralwings (mowie o LCC). O to mi chodzilo.
wojtek 2007-07-24 11:36   
wojtek - Profil wojtek
Sky nie do końca zwija skrzydła. Przecież zostają połączenia do Wiednia. Podejrzewam, że dodadzą kolejne po ogłoszeniu nowych baz.
maxx 2007-07-24 11:27   
maxx - Profil maxx
emes: od kiedy to SkyEurope jest linią o większej reputacji niż C0? C0 przynajmniej zostaje w Polsce, NE zwija żagle, zabiera zabawki i idzie do domu. Połączenie raz w tygodniu to jakaś schiza - trzeba zapytać wróżki, kto lata i po co. Jeśli biznes, to góra z jednym noclegiem. Jeśli turysty, to raczej na mniej lub bardziej wydłużony weekend. Ale mało kto lata do Rzymu na cały tydzień, bo za drogo. Czyli wróci inną linią, niż C0. A następnym razem w ogóle wybierze inne połączenie. Loty muszą być przynajmniej 2-3 razy w tygodniu, żeby to w ogóle miało jakiś sens. Ta sobota jest dobra dla czarterów, i tylko dla nich. // Przy okazji - zauważyliście dwie zmiany? W nagłówku strony C0 teraz pisze "tanie linie lotnicze - Grupa LOT" jeszcze trochę i będą doloty EuroLOTem :) a druga, że zmienili agenta assistance - wcześniej była włoska ELVIA, teraz francuskie MONDIAL ASSISTANCE. A może by tak polsko-portugalskie PZU?!
emes 2007-07-24 11:03   
emes - Profil emes
Paolo nie rozumiesz strategii linii C0, poniewaz takowej nie ma . Bajka pt Centralwings to zupelnie inna historia niz lodzkie lotnisko. I w pelni zgadzam sie z Toba co do krytycznych slow na temat tej linii. Natomiast gdyby ludzie zarzadzajacy lodzkim lotniskiem wzieli sie do roboty i przez ostatnie dwa lata sprowadzili choc jednego przewoznika o wiekszej reputacji niz C0 (WizzAir, EasyJet, SkyEurope) to teraz sytuacja wygladalaby inaczej. A tak mamy co mamy, C0 moze w kazdej chwili sie zwinac albo zbankrutowac (zreszta Rzym raz w tygodniu i Paryz dwa razy w tyg swiadcza o tym, ze C0 nie traktuje Lodzi powaznie i raczej wszystko zmierza ku zamknieciu tych kierunkow) a Ryanair chadza wlasnymi sciezkami. Takze nie ma sie co podniecac wzrostem w procentach.
paolo-79 2007-07-23 16:32   
paolo-79 - Profil paolo-79
emes:ryan ostatnio tylko w pl likwiduje,central kotynuuje kolejne likwidacje jak przez caly okres swojej dzialalnosci,wiec chyba LCJ nie ejst temu winny..ce-zero otwiera polaczenia kolejnych polskich miast z Ciampino a pozniej je zamyka i otwiera Ciampino z innych miast...o co w tym chodzi?rok temu wystartowalo CIA-WRO..zamykaja po roku by otworzyc CIA-POZ...zamykaja tez CIA-LCJ ktorym tak sie chwalili...ja nie rozumiem NIC w strateggii dzialania tej ''linii''
emes 2007-07-23 13:38   
emes - Profil emes
Od jednego z wiekszych polskich miast mozna wymagac jednak wiecej niz dwoch-trzech polaczen dziennie. A zarzad lotniska niech nie obrasta w piorka, bo zmarnowal ostatnie poltora roku. Z ostatnich osiagniec: Ryanair likwiduje Shannon, Centralwings ogranicza Paryz i Rzym. I czym tu sie chwalic?
maxx 2007-07-22 10:13   
maxx - Profil maxx
Gratulujemy. Chociaż to tak jak z cenami nieruchomości w Łodzi - poszybowały z 2k za metr do jakichś 5k, czyli 2,5 raza w górę. Gdyby odpalić takie Szymany, to co roku rosłyby o 200%... aż urosną. Tak czy owak gratulujemy, bo jeszcze 2 lata temu Lublinek nie był w ogóle dostępny dla samolotów większych niż ATRek.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy