Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
marqoos_pl
2007-06-04 09:41
Już można rezerwować bilety na ta trase z C0. Wyloty w pn, śr, pt i nd WAW 07.00-DUB 0910; powroty w te same dni DUB 09.50-WAW 13.45. Ceny od 4,99 EUR plus tax OW.
gosc_euro2
2007-05-31 19:16
gosc_olo: pozostaje jeszcze AerLingus. Co prawda nie ma tam klasy biznes na tej trasie, ale zawsze to lepsze niz Ryanair...
gosc_olo
2007-05-31 15:32
wolalbym lot z przesiadką LO-LH niz lot Ryanair bezpośrednio.
Loty biznesowe nie będą raczej realizowane tanimi liniami
stenus: owszem, LO będzie latał via FRA ale cena w tym przypadku jest już na tyle odpychająca, że chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie się tarabanić więcej godzin za więcej pieniędzy...
Ale o co tyle hałasu! Przecież LOT nadal będzie latał do DUB, tylko niebezpośrednio. Ma w pełni skodszerowane rejsy WAW-DUB via FRA we współpracy z LH. Więc latać będzie, tak jak i lata to SIN, choć nie własna maszyną. Jeśli ktoś kupi bilet na rejsy LH, ale na numerach LO, to LOT dostaje za to kasę. Takie juz korzyści z bycia w sojuszu.
dannyboy
2007-05-30 23:15
gosc_marek: Hehehehehe ;-) Na pewno wyspami sa anglia, szkocja, walia ;-)
Kazde z nich to wszak osobna wyspa ;-)
/my: /może lepiej jst sięgać do lepszych niż Wikipedia (bo w USA była wpadka, jak się okazało, tamtejszą wersję uzupełniał o dane nastolatek, którey się podawał za profesora) a Wikipedia jest projektem wszystkim i jest zbieraniną wszystkiego i niczego. tak więc polecam wydania książkowe (wiadomo chyba jakiego wydawnictwa)/
marqoos_pl
2007-05-30 16:27
OT: my: zgadza sie, pomylilismy tutaj te dwa pojecia :) ale tak to jest, jak sie czyta wybiorczo, robiac przy tym 5 roznych rzeczy, hehe
OT: Kolegom twierdzacym, ze Irlandia nie jest jedna z Wysp Brytyjskich polecam odwiedzenie jakiejkolwiek encyklopedii np. wikipedia.pl :) mylicie pojecia Wysp Brytyjskich z Wielka Brytania.
marqoos_pl
2007-05-30 16:05
hehehe, to z polaczen (jak juz ktos wczesniej wspomnial) zostana pewno tylko te do CHI, NYC, YTO, MUC i FRA, a reszta do skasowania....
marqoos_pl
2007-05-30 15:38
Jakby nie bylo, Irlandia nie jest jedna z Wysp Brytyjskich... chociaz w sumie kawalek tej wyspy jest brytyjski (Irlandia Polnocna)...
gosc_marek
2007-05-30 15:33
Jakos dziwnie to brzmi - ze Dublin jest na Wyspach Brytyjskich? moze sie myle, ale wydaje mi sie, ze Wyspa Irlandia to Irlandia i Irlandia Polnocna a Wyspy Brytyjskie to Anglia, Szkocja i Walia....? moze jakis geograf ma cos do powiedzenia?
marqoos_pl
2007-05-30 14:56
gosc_LOTek: wlasnie robi inaczej... podstawia maszyne innej firmy, ktora nie bedzie dostepna w GDS'ach (Amadeus, Wordspan, Galileo, Sabre) i nie bedzie zapewne mozna rezerwowac polaczenia DUB-WAW-LED albo DUB-WAW-BUH, tylko DUB-WAW, a potem osobny bilet (dodatkowy czas na przesiadke, odbior bagazu, ponowna odprawe itd). Straca wszystkich klientow tranzytowych!
gosc_LOTek
2007-05-30 13:44
marqoos_pl No to właśnie LOT podstawia większy samolot - Centralwings - swoje dziecko. Dokładnie robi tak, jak Ty mówisz, że powinien
marqoos_pl
2007-05-30 12:42
gosc: buhahaha: skoro promowali ta trase TYLKO na wlasnej stronie, to niech sie nie dziwia, ze nie bylo zainteresowania. Masz racje, ze wiele osob sprawdzalo TYLKO low-costy nie sadzac, ze LOT moze miec dobre ceny na tej trasie. A skoro LO ta trasa sie nie oplacala, to C0 bedzie sie oplacac? A moze po prostu trzeba bylo wiekszy samolot na tej trasie podstawiac i zapelniac tymi 'tanimi' biletami... Jakby zaproponowali rowniez dobre promocje z DUB na takie kierunki jak BUH, VNO, RIX, MOW (i reklamowali sie w Irlandii wlasnie wsrod obywateli tych panstw), to z pewnoscia by mieli duzo wiecej chetnych. Ale to wszystko by bylo mozliwe tylko przy odpowiednio duzym samolocie i sprawnym marketingu. A w LO ani tego, ani tego na tej trasie...
gosc_buaha
2007-05-30 12:25
Jakby to była opłacalna trasa, to by jej nie oddawli Centralwingsowi. Chcę przypomnieć, że połączenie to było ostatnich parę miesięcy mocno promowane na stronie
zobacz link, za naprawde niezłe ceny. I co ? Widocznie stwierdzili, że ludzie prędzej wydadzą nawet więcej na lot Centralwingsem, bo lecący do Eire szukają pewnie prawie wyłącznie pośród tanich linii. W Locie naprawdę robia analizy, a nie spekulują jak niektórzy na tym portalu, eksperci (chociażby od trasy KRK-MAD czy WAW-CDG by 4U).
Nie chodzi o to, by zapełnić samolot, tylko o to, by sprzedać na lot jak najwięcej jak najdroższych biletów.
gosc_gda
2007-05-30 11:29
PYTANIE (OT sorry) - czy ktoś z forumowiczów ma jakieś informacje nt. sytuacji na odlotach w T2 w WAW? Co tam się obecnie dzieje? Czy już się odbyły próby ppoż? I czy jest jakaś nowa data planowanego otwarcia?
pozpiotr
2007-05-30 10:35
szot: To niech sobie wezmą jakiś samolot w leasing, a nie oddają trasę walkowerem.
szumny: problem jest złożony, bo na sezon zimowy brak jest lotów do DUB, natomiast znów są w sezonie letnim...więc, może nie jest to porażka LOTu tylko może szykują nowe połączenie, nowy kierunek i chcą może sprawdzić obłożenie miejsc, nie mam pojęcia...
Pasazer: Nie wiem. Nie mam takich statystyk. Nie wątpisz chyba jednak że zanim Ryan zaczął latać z PL do Dublina to ktoś wcześniej takie połączenia obsługiwał. W tym na pewno dużą część LOT. Teraz Ryan w dalszym ciągu będzie świadczył usługi na tym kierunku a LOT już nie. I to właśnie uważam za porażkę LOT-u z Ryanem.