Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Dzieki bardzo stenus; bezpieczniej wiec bedzie zmiescic sie w 32 tygodniach. A swoja droga pewnie maluch ucieszylby sie z przelotow za free w przyszlosci. Ciekawe ile maluchow urodzilo sie na pokladzie :)
fighter: Sprawdzilem w LOT na lotnisku - przyjmuja bez zaswiadczen do 32 miesiaca ciazy, a potem trzeba miec zaswiadczenie od lekarza, ze lot nie spowoduje komplikacji. Czyli LOT ma mniejszy "limit ciazowy" niz przykladowo WizzAir.
info o boeingach jest prawdziwe, jednakze nie sa to nowe samoloty....
fighter: Teoria mówi, jak napisałem, ale lepiej faktycznie mieć ze sobą zaświadczenie od lekarza, no i nie być w baaardzo zaawansowanej ciąży. Chyba, że chcecie narodziny na pokłądzie i bilet na całe życie dla pociechy. :o)
Dzieki, potwierdziles moje info. Jednakze w zeszlym roku kumpla zona (w 32 tyg. ciazy)nie zostala wpuszczona na poklad CSA na lot z Pragi do Dublina, choc przedstawila zaswiadczenie lekarskie o dacie porodu i swym stanie zdrowia.
fighter: generalnie do 36 tygodnia ciąży (niektóre linie pozwalają do 38 tygodnia).
kacperek_9
2007-05-12 21:46
SZot:
zobacz link Tyle ze na stronie aeroflotu sa "inne nowe fotele"
Witam, czy orientuje sie ktos do ktorego tygodnia ciazy wlacznie mozna latac LOT-em?
maciek_krk
2007-05-12 21:22
ze strony ch-aviation.ch ta strona jest cool
kacperek 92: a możesz podać link to tego spotu...
gosc_kacpe
2007-05-12 19:48
Dzisiaj ogladajac spot reklamowy aeroflotu na you tube zuwazylem ze areflot reklamuje u siebie takie same fotele w klasie business jak w locie tylko ze ich sa niebieskie i skorzane!!! Czy to prawde ze ich klasa business jest taka sama jak nasza czy to tylko pic na wode??
OT: Tanie Linie Lotnicze Centralwings z początkiem sierpnia uruchamiają dodatkowe rejsy na kierunkach Gdańsk - Edynburg i Wrocław - Dublin.
maciek krk: skąd masz te informacje? To mogłoby potwierdzać zamiary ekspansji DY na Polskę i te nowe trasy...
maciek_krk
2007-05-12 18:34
norwegian zamówił 11 boeingów 737-800 z wingletami i 189 miejscami
pasażer: może Moderator obawia się, że spowplnimy już zapchamy serwer, a może skoro ununął, to może zniósł limit...
szot: z HC jestem bardzo zadowolony! Nie dość, że obniżasz koszty podróży, to przede wszystkim poznajesz fantastycznych lokalnych ludzi. :o) A ja mile wykorzystałem w zeszłym roku, ale teraz zmieniłem program na bmi diamond club, i jest o wiele lepszy niż M&M, przede wszystkim jeśli chodzi o szybkość uzyskiwania srebrnego i złotego poziomu oraz więcej mil dostajesz za najniższe taryfy w *A.
stenus: też coś mi się obiło o uszy o HospitalityClub - jesteś z tej formy zadowolony? Ja właśnie mile wykorzystałem dwa lata temu, więc znów jestem na dorobku ;-)
szot: Tam gdzie ja się udaję, też nie mam rodziny (nie jest ona aż tak rozprzestrzeniona), ale i tak nie sypiam w hotelach. Najczęściej korzystam z HospitalityClub, a jak się nie da, to z hosteli, ale one nie muszą być rezerwowane na rok naprzód. A SWISSa uwielbiam! Latam nimi praktycznie zawsze. KLasa biznes SWISSa tylko się różni jedzeniem (i wolnym siedzeniem pośrodku), za to jest szalenie tania w klasie J. Poza tym można lecieć w jedną stronę ekonomią, a w drugą biznesem, jak akurat tak kosztuja rejsy, na które musisz siezdecydować ze względu na rozkład (dlatego teraz tak lecę, bo inaczej leciałbym ekonomią). Aha, no i więcej mil zbieram w biznesie.
norwegian wchodzi do szczecina hmm - kiedys tez wchodzil to wrocka ha ha
stenus: ja niejako jestem zmuszony sytuacją do wcześniejszych rezerwacji, bo tam gdzie się udaję nie mam rodziny i zmuszony jestem spać w hostelach, a tylko z dużym wyprzedzeniem udaje mi się złapać rozsądne ceny. Czyżbyś także przepadał za Swissem? Ja też, ale torchę brakuje mi tamtej linii, Swissair... Lecisz biznesem w Swiss? Czy jest w obecnym LX jakaś różnica w komforcie podróży niż w klasie ekonomicznej? A w profilu zmieniłem LO na SK, bo postanowiłem, że co miesiąc będę mieć inną fotkę z linią gwiezdego sojuszu...